Příběh má pokračování... bohužel. Včera přítelkyně přijela a opět svítí kontrolka el. motoru. Auto necuká, neskřípe,... a spotřeba je krásná pod 6,5l. Přední lambdu jsem nakonec vyměnil krátce po cívce abych měl klid. Stejně by mě to čekalo. No a po pár set kilometrech tu mám zase co k řešení.
Teď mi vyskakují chyby:
P0135 (16519) - Sensor Heater Circuit
P1178 (17586) - Linear O2 Sensor: Pump Current: Open Circuit
P0030 (16414) - HO2S Heater Control
P1183 (17591) - Linear O2 Sensor / Reference voltage short to B+
Mám letos již vyměněné pal. čerpadlo (začalo pískat), palivový filtr, vyčištěnou škrtící klapku, jednu cívku a naposledy preventivně přední lambdu. Minulý rok ještě vlnovec, lehce totiž profukoval. Když k tomu připočtu výměnu oleje, filtrů a zadních tlumičů tak už jsem do toho nasypal dost. Vše si dělám sám, to bych se v asi servisu nedoplatil, ale už mě to přestává bavit....
Přítelkyně mi tvrdí, že ta kontrolka se v minulosti vždy rozsvítila když bylo nad 30 stupňů a auto déle stálo na sluníčku. Může to mít spojitost s těmi chybami?? Já spíš čekám něco s kabeláží... Předem děkuji všem za pomoc! :)