
-
Kódování Yeti - aktivace skrytých funkcí
Výstražné blikače při brzdění, protočení ručiček při startování, svícení do zatáček mám aktivované Caristou na Yeti ´12. Nejsem si jistý zda překódování na LED a svícení obou mlhovek vůbec jde nakódovat. Na LED jsou používaná jiná světla (jiné žárovky jsou tedy mimo zákon) a v druhé zadní lampě není na mlhovku instalace (alespoň u mého Yetíka).
-
EGR ventil
Tak i nás dostihla výměna EGR ventilu a váhy vzduchu. Najeto necelých 134000. Motor se začal občas v zátahu dusit a netáhl, po vyšlápnutí spojky šel do otáček normálně. Někdy to spadlo do nouzáku, jindy ne. Po diagnostice následovala výměna a zatím - ťuk, ťuk, ťuk - vše OK
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Nechci strašit, ale zadělal sis na velký problém. Jak znám AAA tak podle nich bude vše v naprostém pořádku...
-
Jaká kola a letní pneu můžu dát na svýho YETIho
U nás jsem to kdysi řešil, když jsem chtěl kola s jiným ET než bylo uvedeno v TP. Na dopravníím inpektorátu mi tenkrát kola do TP dopisovali. Přesně už si ale nepamatuji jak to bylo. To ale kolegovi v Německu nijak nepomůže, protože auto není v ČR přihlášené.
-
Jaká kola a letní pneu můžu dát na svýho YETIho
Dost dobře nechápu dotaz. Proč zjišťovat jak se něco dělá u nás, kdy to chce kolega udělat v Německu a tam to určitě bude fungovat jinak. Určitě bych se neptal tady, ale přímo na TÜV.
-
Navigace Amundsen do Yetiho
Chtěl jsem to sem napsat i s fotkami po úplném dokončení. Jinak tedy pomohl Škoda servis a ebay. V servisu jsem objednal rámeček 5L0858 069 L 1QB, vyšel na 560,--Kč. Zbytek jsem našel na ebay. Celá sada - mikrofon (3B0 035 711 B), prodlužovací kabel i všechny potřebné svorkovnice už napojené jako plug and play vyšly i s dopravou na 750,--Kč.
- Navigace Amundsen do Yetiho
- Navigace Amundsen do Yetiho
- Navigace Amundsen do Yetiho
-
Zimní pneumatiky
Mám už druhé Klebry a nemůžu si stěžovat. Neměl jsem s nimi nikdy problém. Ale údajně je kvalitativní rozdíl mezi těmi vyrobenými v Anglii a v Polsku. Já měl pokaždé anglické.
- Navigace Amundsen do Yetiho
- Navigace Amundsen do Yetiho
- DPF
- Škoda Rapid Drift
-
Škoda Rapid Drift
Stále mi uniká smysl vypnutí systémů. Za snížené přilnavosti se auto tak jako s vypnutými systémy nikdy chovat nebude. To už je lepší zkusit si to na letních gumách se všemi systémy, ale ani to není stejné. Nejlépe se dá simulovat a nacvičit na speciálních plochách, kterých je po republice několik a nasimulují i sníh a led uprostřed léta.