-
EGR ventil
Ahoj, začal se mi na BKY objevovat problém s nepravidelným volnoběhem a rozsvítilo se na budících grilované kuře. Přes OBDII to píše chybu P0402 - Exhaust gas recirculation (EGR) system - excessive flow detected. V servisu se tato chyba načetla jako 16786 - proud recirkulace spalin - detekován jako nadměrný. Po smáznutí chyby se auto podařilo nastartovat až napočtvrté (vždy otáčky spadly na cca 500 a chcíplo). Chvilku jezdilo (cca 20 km) bez kontrolky na budících. Pak se opět objevilo grilované kuře, a následně ještě EPC kdy spadlo do stavu nouze. Vypnuto zapalování, klíček vytažen, nový start a EPC již nesvítilo. Po načtení chyb přes OBDII to píše chybu P0106 - Maniford absolute pressure (MAP) sensor/barometric pressure (BARO) senzor - range/performance problem. Chyba smazána, volnoběh opět houpe (ne však vždy) a při projížďce se opět rozsvítilo EPC a auto drželo zvýšené otáčky na cca 1200-1300 otáček. Motor vypnut, nový start a již bez svítícího EPC. Kuře ani EPC po 20 km jízdě zatím nesvítí. Napadá vás, prosím, co by to mohlo být? Výměna EGR? Auto nájezd 215t km, kromě snímače polohy brzdového pedálu a čidla teploty chladící kapaliny vše původní. Díky moc všem
-
Letní pneumatiky
nevím co je na tom pravdy, ale jednou mi v servisu technik tvrdil, že čím vyšší rychlostní index, tím měkčí směs je použita na pneumatiku a to se rovná menšímu kilometrovému proběhu. Osobně nemám zkušenost, snažím se brát vždy s rychlostním indexem stejným, který je uveden v TP.
-
Zimné pneumatiky
Měl si je přes léto správně uskladněné? Vyzkoušej výměnu za náhradní kolo, pokud hučí jen jedna, tak ji najdeš
-
Filtr pevných částic (DPF) - problémy, regenerace
Ale škodovka má stále v nabídce dpf filtry za 12.900,-. Alespoň je to tak stále uvedeno na jejich stránkách
-
Výměna oleje a jaký olej do 1.6 TDI CR 77 kW
Kdysi jsem se potom taky pídil a podle technických listů to jsou stejné oleje. AV-L má normy jen pro VW, ECT C2/C3 má více norem
- Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter
- Jaký olej a filtr do 1.0 TSI
-
Jaký olej a filtr do 1.0 TSI
Já prostě castrol nemusím, tak to bylo myšleno (nemá moje sympatie). Je to značka, která těží pouze ze svého profláknutého jména. Mě osobně by třeba více oslovila nějaká německá značka, třeba i FUCHS. Asi tak. Rozhodně nejsem zastáncem toho, že tento olej je horší, tento lepší apod. Prostě pokud splňuje normu, tak se netřeba ničeho obávat. Na druhou stranu, když koukneš na oil-club.de, kde jsou analýzy olejů (nových i použitých), tak třeba castrol je vyhodnocen jako Normální olej. Pak jsou samozřejmě i vyhodnocení jiných značek olejů, typu Velice kvalitní olej, TOP olej apod.
- Jaký olej a filtr do 1.0 TSI
- Jaký olej a filtr do 1.0 TSI
- Jaký olej a filtr do 1.0 TSI
- Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter
- Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter
-
EGR ventil
Je to sice úplně mimo téma, ale zas tak černě bych to neviděl. Je nutné si uvědomit, že většina z nás má právě OII 1,6 tdi po operativním leasingu, takže to auto "nemělo majitele" a podle toho to v některých případech vypadá. Třeba Svět motorů hodnotí spolehlivost motoru 1,6 docela kladně, pouze zmiňuje problémy s EGR a vstřikovači, které začínají odcházet někdy kolem 200t km. Jako nevýhoda je tam ovšem zmíněna vysoká cena náhradních dílů, což je pravda. Výše byl zmíněn jako spolehlivý třeba P508. Vzhledem k tomu, že bratr ho má jako služební (mají celkem 3), o spolehlivé auto se taky nejedná.
-
Filtr pevných částic (DPF) - problémy, regenerace
ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?