phen0men
Uživatel-
Počet příspěvků
27 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení phen0men
Nováček (1/14)
4
Popularita
-
Ahoj, dcerka jezdí v Klippan triofix comfort a jsme s ní hodně spokojení. Je ale od 9kg. Jsou tam dvě pozice polohování: sed a leh. Teď má malá 11kg a hlavička jí pořád trochu litá ve městě při zastavování na semaforech atp (a to jezdím klidně). Na dálnici pohoda. Sedačka je neustále v poloze leh. On v těch polohách zas tak velký rozdíl není. V polohování jsou mnohem lepší modely od Axkid (často jsou ale jen do 25kg a mají menší variabilitu uchycení). Osobně koupě Klippan triofix comfort rozhodně nelituji. Je opravdu poctivě a chytře vyrobená bez zbytečných "vychytávek", které se snadno pokazí. Lze jí použít v každém autě (Isofix či bez) po i proti směru pro každou váhu dítěte. U nás volba byla jasná. Neseverské značky jsme velmi rychle zamítli - přišly nám konstrukčně křehké proti Klippan, Axkid nebo BeSafe. Tím je ale nechci hanit (třeba jsou opravdu dobré). Verze Recline myslím dobře poslouží pokud chceš nějakou tu tisícovku ušetřit. Na dovolených rádi cestujeme, proto jsme vzali tu pohodlnější. Jediné na co bych upozornil je, že pokud ji budeš chtít umístit za řidiče, tak můžeš mít problém. Mám taky Varioflex, měřím 180cm a vážím 75kg a jezdím v dost vzpřímeném sedu a je to přesně akorát, aby se tam ta sedačka v základně (uchycená isofixem) a v poloze leh vešla. Větší postava nemá šanci a musí sedačku dát za spolujezdce.
-
Karoq to s řetězy má celé trochu zvláštní. Na Karoq musíš dle manuálu u řetězů i dávat pozor jakou šířku mají jednotlivá oka/zámek řetězu. Je tam omezení 12mm. U origo příslušenství to řešit netřeba, ale osobně jsem trochu připlatil a koupil samoutahovací kvalitní řetězy. Musel jsem však dávat pozor jaké beru, jelikož i konfigurátor výrobce mi na přesně zvolený typ auta nabízel nekompatibilní (právě kvůli velikosti oka) řetězy.
-
Jsem stejného názoru a bylo mi to potvrzeno i od dealera a servisu. Akorát s tím rychlostním indexem bacha v Itálii. Tam, pokud se nepletu, musí být i na zimních stejný/lepší. U nás může být nižší přesně jak si popsal.
-
Tohle jsem hodně řešil při koupi auta v listopadu. Chtěl jsem 16" plecháče a na ně obout prémiové pneu (vzhled pro mě nehraje žádnou roli, bezpečnost ano). Navíc jsem chtěl mít jistotu, že můžu použít sněhové řetězy (mám předokolku a podle manuálu k autu je lze nasadit pouze na 16" kola). Hodně jsem toho přečetl na různých webech, protože jsem měl za to že M+S je pneu výrobci značena zimní pneumatika a musí to sedět s velkým TP. Po všech možných článcích jsem došel k závěru, že M+S rozhodně neznamená zimní pneu. Na levných pneu M+S lze najít i na letní gumě. Někteří výrobci zas tímto symbolem označují celoroční nebo SUV gumy. Ptal jsem se i dealera, kde jsem auto kupoval a potvrdil mi, že zimní 16" pneu jsou naprosto v pořádku a mnou dodanou sadu mi přezul místo letních 17", na kterých auto vyjelo s fabriky (počasí právě v době převzetí auta na letní pneu nebylo). Pojišťovny (co jsem se dočetl) zas řeší v jakém stavu pneu je a například zda použitím zimní místo letní šlo předejít nehodě. Rychlostní index jsem dodržel dle velkého TP, jelikož například v Itálii je to povinnost. V Rakousku tě zas s předokolkou bez řetězů v zimě za špatného počasí do hor nepustí. Docela by mě zajímalo, jestli Ti kdo kupovali Karoq na 16" mají v TP M+S pro 16" variantu. Pokud ne, tak co potom dělají 16" zimní na Škoda e-shopu pro Karoq (v případě, že připustíme logiku TP M+S = jediná možnost na zimu).
-
Přidám svoji zkušenost s první výměnou oleje mimo plánovaný interval v 8500 km. Olej jsem nechal vyměnit ve svém domovském ŠA servise. Dali mi na výběr z Long life III 504.00/507.00 a Long life IV 508.00 - obojí mají běžně skladem. Byl mi doporučen 504 prý lépe maže a nebude se tolik ztrácet, ale zatím jsem zůstal u 508. Práce, 5l oleje (měli pouze v 1l balení, takže zbytek mám v kufru na dolévání), filtr a šroub mě vyšlo na necelých 4700,-. Při objednání se mě ptali, zda si olej přinesu vlastní. Trochu jsem se vyptával a bylo mi řečeno, že u nich to zatím možné je, ale u některých jiných firem již ne. Prozradím jen, že se jedná o menšího pražského dealera, tak možná i to má vliv. Na souhlas jsem se neptal, takže název nebudu zveřejňovat.
-
Z toho co lze dohledat například u Škoda Scala, tak je "Side assist" vylepšená verze asistenta "Blind spot detect". Oficiální text: "Asistent změny jízdního pruhu (Side Assist), který je dostupný na přání, rozpozná pomocí dvou radarů na zádi, když se zezadu blíží vozidla, která mají v úmyslu předjíždět nebo se již nacházejí v mrtvém úhlu. Řidič je na to upozorněn světelnou signalizací na vnitřní straně krytu zpětných zrcátek. Řidič tak mnohem lépe pozná hrozící nebezpečí. Zatímco známý asistent hlídání mrtvého úhlu (Blind Spot Detect) má dosah radardu 20 m, asistent změny jízdního pruhu (Side Assist) je aktivní až do vzdálenosti 70 m a dokáže tak efektivně varovat před nebezpečím také na dálnicích a rychlostních silnicích. Součástí asistenta změny jízdního pruhu (Side Assist) je i asistent vyparkování (Rear Traffic Alert), který při vycouvání z parkovacího místa upozorňuje na objekty, které se nachází za vozidlem."
-
Ano, je to předokolka. Bohužel nevím kde najít ECU - prošel jsem všechny papíry, ale nenašel. Jedná se o menšího pražského dealera, tudíž co píšeš rozhodně může být pravda. Jinak co se týče tohohle motoru, už jsem to tu tuším psal, ze začátku zklamání, ale teď po 4tis km jsem nadšený. Motor se krásně rozjíždí např 2ka původně v nízkých otáčkách nepoužitelná, teď žádný problém. A není to tím, že bych mu dával extra napít. Do 5tis km jezdím, i když podle prodejce zbytečné, do 3tis otáček. Takže jsem si ho ještě v plném výkonu ani neužil. Rozjíždím se v otáčkách nad 1500 a bez klokana. Zkoušel jsem i 1000 otáček a tam motor skáče a dusí se. To by ale dost možná dělalo i jiné auto v takto nízkých otáčkách.
-
Byl jsem 2 dny zpátky přezout na letní plus mi štelovali zámek pátých dveří, ale nový SW prý pro moje auto ještě není. 1.5MAN do výroby šlo 2.11.2018. Klokan se projevil 3x za 4 a půl měsíce, takže jsem ani moc zklamaný nebyl, že ho ještě nemají.
-
Přesně tak OP Mirror Link nepodporuje, šlo to i přes kombinaci aplikací AA + AA mirror + AA unlock, ale telefon musí být rootlý. Ale viz příspěvky od "olexaV" výše jsem nabyl dojem, že mu to šlo i jen přes AA.
-
O kolik snižují světlou výšku? Hodil by si prosím nějaké foto?
-
;) Dík za upozornění. Je to ten stejný jen s microUSB samozřejmě.
-
Android Auto používám pravidelně. Při koupi auta jsem s tím počítal a schválně vybral Ambition s Bolero infotainmentem. Upřímně teď trochu lituju, že jsem nepřikoupil Columbus a to kvůli velikosti úhlopříčky nikoli navigace. Na mobilu v podstatě nezáleží, jen je třeba vědět na jaké architektuře je telefon postavený (jak už bylo psáno výše). Mám OnePlus X a s origo kabelem vše v pohodě. Testováno od verze AA 2.9 až po předposlední 3.8. Telefon se mě na novou verzi neptá tzn. pokud ji chci musím ji nainstalovat sám. Pro větší komfort jsem si koupil kabel s lomenými koncovkami https://www.gogen.cz/kabel-gogen-usb-lightning-1m-oboustrany-opleteny-lightn100mm03-cerny/z530843/. Můžu ho doporučit 1) funguje 2) díky koncovkám se telefon i s velkou rezervou krásně vejde do přihrádky a se vším se krásně manipuluje Výjimečně se stane, že se telefon nespojí, v tom případě vždy pomůže restart infotainmentu. Ještě přidám na oplátku dotaz: Bylo tu psáno, že AA podporoval zrcadlení v některé ze starších verzí. Bavíme se tady o Android Auto a né MirrorLink? Pokud ano, šlo to bez AA mirror a AA unlock (čistě jen Android Auto)? A jaká to byla verze? Rád bych to vyzkoušel..
-
Přidám svoji zkušenost. Před koupí jsem si chtěl 1.5 MAN vyzkoušet a ŠA hledalo dealera v Praze s požadovanou konfigurací. Jízda byla domluvena - prý na novém autě, které si zákazník nevyzvedl. Jízdu jsem absolvoval v říjnu a nemám tušení jestli auto už mělo filtr či ne. Každopádně žádný problém během jízdy nebyl a Karoq jsem si objednal. Vyroben byl v listopadu. Za měsíc jsem s ním najel přes 1000km a na rozjezdy jako i na chování na dvojce jsem si musel zvyknout. Používám autohold a pro hladký rozjezd musím dát plyn 1700ot.+ a po půl vteřině pustit spojku do záběru. Když se zapomenu a rozjezdu se jako s bývalým autem tzn. pošimrám plyn a hned pouštím spojku, tak se Karoq začne rozjíždět (pere se s autoholdem) a následně ztratí výkon a má tendenci chcípat - díky tomu jsem dostal hned první den ťukanec. Tohle mi ale Karoq dělá i když je motor zahřátý. Zmiňované poskakování jsem zažil pouze jednou. Chování na dvojce: když např. přijíždím do křižovatky a chci rovnou bez zastavení pokračovat, tak musím přidat víc plyn než jsem byl zvyklý dřív jinak Karoq téměř nereaguje. Ale tady se mi zdá, že motor čím dál víc ožívá a tenhle neduh se zlepšuje. Uvidíme jak to bude dál, ale zatím jsem s autem vlastně spokojen. Problém spíš vnímám v autohold a elektronickém plynu a mém nesprávném užívání této kombinace.
-
Moje 1.5TSI 4x2 vyrobená 5.11.18 nemá v TP 19" variantu. Kupováno na 17" discích.
-
Auto bylo vyrobeno 5. listopadu a na 17" discích Triton mám obuté letní Hankook Ventus Prime 3. Což mě trochu překvapilo, jelikož jsem očekával Bridgestone. Jinak v TP jsou zapsané 16",17" i 18" (jedná se o 1.5TSI).