Přejít na obsah

Kolbik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Kolbik

  • Narozeniny 24.4.1987

Návštěvy profilu

813 zobrazení profilu

Oznámení Kolbik

  1. Jednou jsem měnil po necelých 7k a filtr už byl taky standardně černý. Nevím jak celá náplň, ale když od servisu ujedu pouze pár set metrů a pár minut běhu, ryskou kontroluju "průhledný" nový olej...
  2. Díky za postřehy, snad to tedy bude ok. Pro srandu přemýšlím poslat zjištění do servisu, jak na to zareagují:) Dříve jsem také řešil, zda výměnu opravdu provedli, občas jsem i raději byl u auta, což už teď vůbec nejde. Po odjetí pár metrů od servisu alespoň kouknu na rysku, kde je vidět nezačerněný olej. Z čehož soudím, že byl měněný, aspoň z části (kdo ví jak fitr:-D) Ale s tím člověk nic nenadělá a akorát si dělá nerva. Od teď už si také budu měnit olej sám, ale kvůli záruce jsem to hold absolvoval.
  3. Aha, to koukám nevypadá na ojedinělou věc. Je ale pravda, že při 30k tam ta výměna byla nastavená na rok/15k... Každopádně ta 5W40 by měla být VW502.00 / VW505.00, což tam vubec nepatří a to mě trochu děsí. Koukám do příručky a do motoru CRMB už mají pouze VW507.00
  4. Zdravím, prosím o radu popřípadě vyvrácení/ujištění, že jsem se jen překoukl:) Koukám do starých faktur za servis a snažím se rozluštit, zda jsem tam neměl po druhé výměně olej mimo specifikaci VW507.00 / VW504.00, kterou bych tam měl mít: 15 000 km - G052195M9 30 000 km - G052505M6 45 000 km - Castrol 5W30ll 60 000 km - GS55545M9 Jestli koukám správně, tak první a poslední je 0W30ll. A jestli googlím správně, tak ta druhá výměna je 5W40 mimo normy, které tam patří. Teď už s tím asi nic neudělám, ale bylo by možná dobrý vědět, jak velký je to problém a jestli se mi díky tomu nemůžou časem objevovat různé problémy. Pak se mi podařilo tam dat automaticky 5W30ll a nenapadlo mě si ověřit novotu 0W30ll, snad tohle vadí nejměně. Díky za případné rady nebo ideálně upřesnění, co je G052505M6 za olej.
  5. Nechtělo se mi věřit ( nebo jsem spíše doufal v opak), že škodovka opravdu pustila tyto LED se statickým nastavováním. Zkusil jsem proto napsat dotaz přímo na škodu a výsledek: "nivelace světel se nastavuje při nastartování/spuštění vozidla. Obecně je předpoklad, že pokud nakládám vozidlo těžkým nákladem, který nakládám dlouho, tak mám vypnutý motor. Cestující na zadních sedadlech nemají takový vliv na sklon vozidla, jelikož usedají mezi nápravy a není tam tak velké pákové zatížení, jako v případě naložení nákladu do zavazadlového prostoru za zadní nápravou." Osobně si myslím, že i tři lidé na zadních sedadlech, kteří JEN přistoupí dokáží zatížit vozidlo natolik, aby auto oslňovalo. Z tohoto důvodu ale asi chápu, proč jsou světlomety z výroby sklopené do země :(
  6. Přijde mi to spíše na klasiku a tedy že to nemáš seřízene vůbec a světla ti svítí do země. Naklápěni ti nejspíš funguje, když ti vyjedou při dálkových nahoru. Ikdyz to budeš mít seřízene správně, potkávaci světla ti i tak po přepnutí na dálkové vyjedou ještě o něco výše... Nebo případně nějaký problém se senzorem zatížení, ale tipuju klasiku.
  7. Takze z toho vyplyva, ze pri pouziti tohoto postupu neni potreba diagnostika pro uvedeni svetel do zakladniho nastaveni ? Vysvetlovalo by to mozna postup nekterych AS, kde v mem pripade nebyla pouziva diagnostika pri serizovani svetel. Az bude cas zkusim porovnat, jestli uvidim nejake rozdily...
  8. Zkusil jsem nafotit trochu detailneji, jak to ted mam serizeno ze stejneho servisu SA jako byl i Stanmar. Troufam si rict, ze rovina snad byla ok, bohuzel tunel jsem ale nenasel. Od plne nadrze je najeto 60 km, tak doufam, ze to je jeste snesitelne:) Prilozil jsem jeste laser, s vyskou 70 cm, ktery jsem na prvni fotce zvyraznil. Pokud se nepletu, tak podle schematu krizu by mel byl spodni lom ve vysce 65 cm, pro tahle auta. Pri vetsi vzdalenosti jsou ty fotky nic moc, ale vychazi mi z toho dosvit leveho svetla cca 35m max. 5m detail foceno pred autem (trochu stazena bila) 5m foceno z auta 10m 25m 35m Docela by me zajimalo, co se vlastne fyzicky stane s vyskami svetel po prepnuti do zakladniho rezimu. Zkousel jsem i menit svetla z MANUALu na AUTO jak se psalo vyse, ale vysky stale stejne (zkousel jsem i popojizdet).
  9. @stanmar diky za nafoceni. Zkusim dnes po Praze najit nejakou rozumnou rovinu a nafotit neco vypovidajiciho. Obavam se ale, ze zde nemas takovy uskok na levem svetle jako ja. A to jsme byli ve stejnem AS servisu. Ale abych nepredbihal, jeste jednou nafotim...
  10. Podle mě je to taky nesmysl. Jediné vysvětlení by pro mě bylo to, že základní nastavení přes diagnostiku ty světla hodí do nějaké "základní" výšky a tím by bylo možné nastavit obě světla regloskopem na stejnou výšku. Pak si dovedu představit, že při stojícím vozidlu by to mohlo vypadat takhle skokovitě. Ale nemyslím si, že je to tak správně.
  11. Uplne asi nerozumim prispevku/otazce. Ale ocekaval bych, ze pri zadosti o serizeni svetel neni nutne ani dulezite sdeleni, co s nimi chci udelat. Mel by existovat pouze jeden jediny vystup a tudiz nastaveni svetel a vsechny auta stejneho typu by mely svitit stejne, bohuzel realita je pravdepodobne jina. Osobne jsem jim ted nerikal, ze sviti malo nebo ze je chci prizvednout (chtel jsem proste seridit/zkontrolovat), protoze jsem je manualne stocil dolu tak, abych s jistotou neoslnoval. Vysledek byl, ze mi prave svetlo prizvedli a leve snizili.
  12. Jezdil jsem s tim dobre tri tydny po serizeni z Helly bez problemu s perfektnim svicenim. Nevim kde se stala chyba, ale jeden moment jak jsem psal. Prijde mi to na problem s cidlem zatizeni. Nebo proste netusim, co se stalo. Ale jet jsem s tim dal nechtel. Jeste k serizeni ve ŠA, byl jsem v Klokocce Praha 6, snazil jsem se zminit/zeptat na postup... tlaky v pneu, dovazeni vozidla, tvaril se jako, ze to neni tak horky a slozity, ze to jsou jenom svetla. Ale zarazila me hned v uvodu otazka "Mate tam halogeny, xenony nebo LEDky ?" No hadat se mi tam uz nechce, prece jenom to ma uz neco malo najeto takze pro info sleva 10 procent a 900 Kc
  13. Tak jsem se opet take vratil k pravdepodobne spatne sestelovanym svetlum. Po dvou neuspenych pokusech ve ŠA, jsem byl na serizeni v Helle (zakladni nastaveni, regloskop, ...), odkud jsem odjizdel nadsen (viz. prispevky nize), ale po cca par tydnech jsem se vracel po dalnici domu a vidim, ze osvetluju cedule nad dalnici. Po chvili me to i protijedouci kamionaci davali jasne najevo, ze svitim nahoru. Nezbylo nic jineho nez imbus a steloval jsem dolu. Pak jsem to dosteloval proti zdi a celkem dobry. Nedalo mi to ale, a zajel jsem do stejneho skodovackeho servisu jako @stanmar, ale z vysledku nejsem uplne nadsen. Rekl bych, ze je to dost podobne jako video vyse, ale nepripada mi to stejne, jako posilal stanmar fotku z garaze. Bohuzel jsem nenasel podobne misto, pro porovnani. Co me hned zarazilo v garazich byl pohled proti zdi. Lom leveho svetla je viditelne niz viz. foto. To, pokud si spravne pamatuju, jsem z podlednich nastavni skodovackych servisu nemel. Byl by nekdo ochotny udelat podobnou fotku komu to sviti dobre ? Nebo respektive pletu se, ze to takto nema byt? Mozna by nebylo od veci zkusit orientacne zakreslit krize na zdi a jejich rozmery pouze u stojiciho vozidla bez diagnostiky.
  14. Uz je to pristupny, tak snad to vydrzi. Kdyby ne, radsi jsem to ulozil :-D
  15. Verim, ze je to to spravne maximum a nastaveno podle regloskopu, takze nemam zatim duvod pochybovat. A "problikavaci" terminologii zatim cca 100 km na okrskach bez jedine stiznosti. :-)
×
×
  • Vytvořit nový...