Jump to content

Kolbik

Uživatel
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5 Neutral

About Kolbik

  • Rank
    Junior
  • Birthday 04/24/1987

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Verim, ze je to to spravne maximum a nastaveno podle regloskopu, takze nemam zatim duvod pochybovat. A "problikavaci" terminologii zatim cca 100 km na okrskach bez jedine stiznosti. :-)
  2. Konecne mohu s radosti kostatovat, ze mam spravne serizene svetlomety a jsem presvedcen, ze dobre. To vse diky @Krenstik za coz mu jeste jednou dekuju!! Prikladam i fotky pred a po serizeni, bohuzel to neni na stejne silnici, ale snad je na tom rozdil poznat. (omluva za kvalitu) Pred: Po serizeni: Po teto zkusenosti musim jenom potvrdit, ze v ramci serizeni svetel je nejdulezitejsi uvest svetla do zakladniho nastaveni a pak sestelovat podle regloskopu. Je opravdu smutne, ze velka cast skodovek o tom nema tuseni. (zkousel jsem to u nich trikrat a vysledek byl nanejvys prvni obrazek) Myslim, ze se da jednoduse rict, kdo na svem aute pochybuje o spravnem nastaveni, tak na 99% to spravne serizene nema. Protoze ted by me nenapadlo pochybovat ani nahodou. Ostry prechod svetlo/tma zmizel a presunul se hadam daleko dopredu na zminovanych cca 60 m. Clovek skoro nema potrebu prepinat na dalkove a v noci jezdit, radost. :-)
  3. Nahodou nejsou nejake novinky ohledne moznosti serizeni ve skolicim stredisku ? 😉
  4. Ano, chapu ze se svetlo meni na zaklade urcitych podminek. A kdyby se dali jednoduse nechat seridit v servisu, nic bych neresil. Ale bohuzel realita je jina a proto se snazim alespon pro zatim najit indicie, jestli jsou svetla serizena spravne. V prispevku vyse pisete, ze "ani digitální regloskop není sebespásný a většina servisů neumí seřídit světlomety." Proto ma otazka viz. vyse jestli u stojiciho vozidla jsou lomy svetla primo pred cockou ? Pokud nekdo vi, nebo muze overit, budu rad.
  5. Prece jenom mi to serizeni jeste neda spat... :) Tusite nekdo, ma-li byt lom svetla vzdycky presne ve stredu pred svetlem ? Kdyz stojim cca 5 metru pred stenou, tak lom svetla na pravem svetlometu je cca primo pred svetlem, kdezto u leveho svetlometu vidim lom posunuty do prava o cca 15 cm. (Je to celkem i pekne videt, kdyz se podivam od zadku auta napr. podel hagusu) Nemuze to byt zamer, nebo je to rozstelovano ? Jde mi o to jestli toto take nemuze prispivat mensimu dosvitu, ktery pozoruji nejvice na leve strane vozovky. Mel bych jeste obecny dotaz k funkci svetlometu. Nejde mi uplne dohromady serizeni svetlometu regloskopem pri stojicim vozidle a pak funkce prizvedavani svetla v zavislosti na rychlosti. Z toho mi totiz vyplyva, ze svetla pri nizsi rychlosti musi byt tedy zakonite zbytecne moc sklopene nez je nutne, kdyz tedy pri vetsi rychlosti je mozne svetlomety jeste vice prizvednout a nikoho stale neoslnuji. Nebo je zde jeste neco jineho co mi unika ?
  6. Bohuzel jsem se zaradil mezi ty, u kterych ani druha navsteva v SA nedopadla ku prospechu a svetla svici kratce pred auto. Rad bych se zeptal nekoho zkusenejsiho, jak je to se spravnym postupem pro vertikalni nastaveni svetlometu. Vzdy pri serizovani technik jednoduse jezdil regloskopem sem a tam dokud nenasel lom svetla ve stredu regloskopu. Z cehoz soudim, ze toto neni uplne optimalni metoda. Ptam se zduvodu toho, ze jsem jel nedavno v mlze a prijde mi, ze obzvlaste levy svetlomet sviti znacne doprava. Tak me napadlo, jestli cely "figl" nemuze byt i v tomto...
×
×
  • Create New...