Přejít na obsah

asirapida

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení asirapida

  1. auto kleklo na cestě po dálnici, padlo do nouzáku (klasicky projev chodu motoru na 3 válce, kontroly rozsviceny), odtah do AS v brně, zjištěny závada chyba zapalování ve válci, vyměněny svíčky a kabely, když to nepomohlo, vyměnili zapalovací modul, nepomohlo, kontrola tlaků ve válci - tlaky v pořádku, po zdlouhavém zkoumání přišli na to, že odešla řidící jednotka motoru, je to možné, že je to od řidící jednotky ? mám docela pročtený, na co rapidy trpí, ale že by odcházely ř.jednotky jsem snad zatím ještě nečetl ještě mě napadlo, že by to mohl být ten regulator od turba, ale to by snad poznaly z výpisu závad, to diagnostika odhalí... skoda rapid 1.2tsi 77kw, ea111, 179 xxx km, rok 2013. bydlim v ústí, ale auto je v servisu v brně, měla to pujceny sestra a kdyz ji to kleklo na dalnici kousek za brnem kdyz jela domu, tak nevedela, ze mam priplacenou lepsi asistenci (odtah kamkoli na uzemi čr "zdarma"), tak to nechala odtahnout do nejblizsiho servisu no (brno), takže to opravit nechat musím, jinak to auto domu nedostanu (leda zase odtah, ale ten by me stal asi tak stejne, jako vymena ty ř.jednotky - odhadovana cena do 40 000,- , je v tom i vymena kabelu a svicek ,to jsem stejne chtel nechal udelat, svicky maj 4roky a 54tis km ) edit: kdyby to někoho zajímalo, tak tady je účtenka...
  2. 2013, 1.2tsi 77kw, cbzb, 173 XXX km najeto ma nejaky vyznam lejt tam 98cku oproti 95ce, kterou stanovil vyrobce vozidla ? tankuju vetsinou na orlenu 95ku+ leju 50ml vifu, ale asi 10 min jizdy navic mam ONO, kde je 98cka asi jen o 50haleru drazsi jak 95 na orlenu..
  3. stare desticky se srovnaj brzdenim o novej kotouc, necham je tam :D kdyz mechanik rekne, ze jsou nejakym zpusobem vadny a mohly by poskodit novej kotouc, tak koupim i novy desticky no, co se da delat, ale to se asi nestane, takze ATE kotouce, koukal jsem na net - jsou okolo 950,- kč kus ( kdyby nekdo videl levnejsi, dejte vedet, diky )
  4. no pocitam ze mi tu nekde rekne, ze jsem udelal blbost, ale desticky jsem nechal menit kdyz jsem si rapida jako ojetyho kupoval pred 3 rokama, ale kotouce jsem tam nechal, najezdil jsem na ne 35 000, vypadaj skoro jak novy ( aby ne po 35 000 ), takze desticky menit nechci. je to velky problem, kdybych desticky nechal ?
  5. chystam si nechat vymenit predni brzd. kotouče a brzd. kapalinu, kapalina asi normal DOT 4, značku asi resit nemusim, ale jakou značku kotoučů, abych zbytecne nevyhazoval prachy za predrazeny jmeno, na druhou stranu nemusi to byt total low cost no name, zlaty stred nejaky, aby se to po roce nezvlnilo, zadny zavody s tim nejezdim :) skoda rapid 1.2 tsi 77kw 2013 cbzb díky
  6. díky za odpověď, asi jsi měl pravdu, byl jsem jezdit a pískání je pryč, i jsem pro jistotu zajel na nejbližší kruhák a s otevrenym okynkem tam udelal asi 7 otáček, nic jsem neslysel, pak uz jsem musel pryc, pobliz byla mhd zastavka a lidi uz zacali blbe cumet jak se tam tocim a mam vystrcenou hlavu z okynka :)
  7. vím, že to může být desítka důvodů a takhle na internetu se to těžko určuje, ale možná se s tím někdo setkal a já budu mít to stejný a budu tak nějak vědět co mě čeká při zatáčení doleva při pohybu je slyšet docela hlasité pískání od levého předního kola, zvuk přetrváva dokud se zatáčí ( kdybych jezdil přád dokola na kruháku, tak bude pořád pískat ) je to pískání, ne hučení od posilovače, při zatáčení vpravo to nepíská, při točení volantem na místě to nepíská, při jízdě rovně nebo jen velmi lehkém otočení kol doleva to ten zvuk nevydává. dneska odpoledne ( ráno to nedělalo ) jsem najel do pěkně hluboký díry, sice pomalu, ale i tak byla rána a zhoupnutí dost cítit, takže jsem si to pravděpodobně udělal dnes sám servis mě čeká tak či tak, potřebuju zkontrolovat/doplnit chladivo do klimy a něco udělat s rucni brzdou, v prudkym kopci to neudrží auto bez zarazeny rychlosti . auto je rapid 1.2 tsi, 77kw cbzb 138 xxx km 2013
  8. zdravim, nesviti mi prava potkavacka, dokazu si to vymenit sam na sidlisti pomoci bezne sady naradi nebo radsi servis ? musi se hodne veci rozebirat ? nejaky rady, tipy, idealne video ? :D rapid 1.2 cbzb, klasicky obycejny puvodni svetla, zadny xenon led a dalsi parady, děkuju tak jsem se odvazil sam a rapid ma docela dobrej pristup k zarovkam, dostal jsem se tam normalne z vrchu od motoru, nikdy jsem to nedelal a zvladl jsem to :D zarovka fakt byla prasklá
  9. ja mam rapida 1.2 77kw ( cbzb ), 2013 a ten start stop nema
  10. ja tu 36ah puvodni, z preventivnich duvodu pred rokem( to mela 7 let, startovala bez problemu, dodnes startuje v 1.6 felicii :) ) vymenil za vartu silver dynamic 53Ah nebo 54Ah, 530A C30, stala 1500 + 300 postovny, tak snad bude slouzit, vzdycky pred zimou a po zime ji z auta vyndavam a dobijim rychlou nabijeckou, tak snad bude slouzit aspon 7 let :)
  11. na konci září ( september ), bylo doplněno na maximum ( rapid ma 500g myslim )
  12. 120g za 8 měsíců ( konec zari - cerven ), najezdeno jen pár tisíc, auto bylo v servisu ( neautorizovanem ), protože jsem zase slysel "huceni", tak jsem myslel, ze to mam zase prazdny, udajne zadny unik , doplneno 120g. je mi jasny ze neco se proste ztrati, jen by me zajimalo, kolik je pro rapida s automatickou klimou tolerance, jestli nejaka existuje.
  13. podle prirucky pro 1.2tsi ea111 je mez opotrebeni 7 bar a max dovoleny rozdil mezi valci jsou 3 bary, takze to ma jeste dobry :)
  14. ja se pouze ridil tim , co pise prodejce skoda-dily , pro moje auto, podle vinka, pasuje ten olej za 500,- / litr a jak jsem psal, v autorizovanym servisu snad vi, co tam nalejt. jestli ten ukon skutecne provedli nebo tam jen auto pul dne stalo a vzali si za parkovani 2500,- , to uz ja sam nezjistim :) muj najezd je stejne okolo 10 000 rocne, momentalne ma auto ( na tachometru ) 130 xxx , tak prevodovka jeste nejakou chvili vydrzi. v sobotu vecer sem dam tu fakturu
×
×
  • Vytvořit nový...