Měl jsem O3 s 1.5 tsi a manuálem vč filtru pev. částic...nyní jezdím s O4 1.5 TSI E-tec DSG...za mě je automat jednoznačně lepší - pohodlí je jasná věc, a i když jsem automilec který si jízdu rád užívá tak ten manuál je pro mě přežitek. Jeden z důvodů proč ten Etec je fajn je že elektromotor překryje hluchou díru po přidání plynu - to mi O3 1.5 ka dělala vždycky, člověk šlápne, auto se zamyslí a pak to teda zrychlí, tady to vystřelí skoro vždy okamžitě vyjma situace kdy DSG zmatu (stačí zastřídat brzdu plyn při vjezdu na kruháč za autem předem mnou) a nemá zařazeno správně dopředu. Jinak to řadí dobře a máš pádla pod volantem plus rychlí přepínaš D/S. NA esko to je někdy až zbytečně moc. U DSG je navíc super to že to plachtí z kopce s vypnutým motorem a tahle funkce je opravdu přínos - jízda je fajn, člověk dojíždí k baráku potichu a fakt to něco uspoří - často přijedu do práce stylem svižná pohoda a spotřeba 4,9l. Stopstart tu je dělán přes ten motor-generátor a je to rychlé, tiché a neznatelné....takže ho už ani nevypínám.