-
Zkušenosti z přechodu z Octavia III na Octavia IV
Pokud máš E-TEC tak brzdy pracují trochu jinak - nejdřív když šlápneš málo tak se spouští rekuperace energie - systém dobíjí baterie. Až později dojde k postupnému přidání klasických brzd. Kdy co jak přesně nevím ale tohle jsem vypozoroval, mě třeba přijde že přechod z rekuperace naplno na brzdy to jakoby lehce zvadne a musím na to o poznání víc přišlápnout - často když člověk dojíždí plynule kolonu apod. Kdysi jsem měl z půjčovny v Itálii Fiat Panda Mild hybrid a ten rekuperoval při každém puštění plynu a to byl opruz...ale zase ukazoval na ukazateli kolik je v baterkách šťávy.
-
1.5 TSI 110kw: automat s mHEV nebo manuál?
Měl jsem O3 s 1.5 tsi a manuálem vč filtru pev. částic...nyní jezdím s O4 1.5 TSI E-tec DSG...za mě je automat jednoznačně lepší - pohodlí je jasná věc, a i když jsem automilec který si jízdu rád užívá tak ten manuál je pro mě přežitek. Jeden z důvodů proč ten Etec je fajn je že elektromotor překryje hluchou díru po přidání plynu - to mi O3 1.5 ka dělala vždycky, člověk šlápne, auto se zamyslí a pak to teda zrychlí, tady to vystřelí skoro vždy okamžitě vyjma situace kdy DSG zmatu (stačí zastřídat brzdu plyn při vjezdu na kruháč za autem předem mnou) a nemá zařazeno správně dopředu. Jinak to řadí dobře a máš pádla pod volantem plus rychlí přepínaš D/S. NA esko to je někdy až zbytečně moc. U DSG je navíc super to že to plachtí z kopce s vypnutým motorem a tahle funkce je opravdu přínos - jízda je fajn, člověk dojíždí k baráku potichu a fakt to něco uspoří - často přijedu do práce stylem svižná pohoda a spotřeba 4,9l. Stopstart tu je dělán přes ten motor-generátor a je to rychlé, tiché a neznatelné....takže ho už ani nevypínám.
-
Dlzka dodania novej octavie
Auto objednáno konec února, dodáno nyní v lednu, dnes vyzvednuto po pár fičurách...1.5 TSI DSG s tažným. Info jestli někde stálo a čekalo jsem nedostal...
-
1.5TSI e-TEC, stav trakční baterie a dynamické vlastnosti
Také jsem se s tím povozil....na rozjezd to zabírá opravdu svižně - až si člověk musí dát pozor na nohu aby mu to při každém rozjezdu s DSG nehrabalo (i na suchu). Rozjezd mi přišel ostřejší na D i S. Příjemná je nulová prodleva při přidání plynu hlavně při jezdění po městě, klasická 1.5 s manuálem potřebovala při každém přidání plynu půl vteřiny než zabrala. Při brzdění motorem na D spadne často otáčkoměr na displejích na nulu a auto brzdí a zřejmě i rekuperuje do baterie...jinou informaci jsem tam nikde neviděl... neměl jsem auto na moc dlouho takže víc posloužit neumím. Celkově to bylo příjemné....necuká to ani nic jiného.
-
trvalé vypnutí start-stop
Mám to tak stejně několik měsíců a pohoda...
-
Možnosti kódování u OIII
Je tu někdo kdo by kodoval OIII v Plzni? Nedaří se mi tu nikoho najít...díky moc
-
Cukání při rozjezdech 1.5 TSI 110 kW ACT, MAN, OPF
Zeptám se kromě lepších rozjezdů pozorujete po nahrání nového SW i něco dalšího? Narovinu bych se obával pak i toho že motor nový SW někde otupí jako se stalo kdysi u původního 1.2 TSI 77 kW. Prostě ho trochu přiškrtili aby ochránili rozvody atp.
-
Zpětné zrcátko
Ahoj, mám možnost si z jedné octavie zkanibalizovat na svojí pár drobností - ta moje nemá vnejší samozatmavovací zrcátka, ta pro kanibalizaci je má...jde to nějak snadno přehodit, např jen přecvaknutím skel z kusu na kus? díky
Thomas808
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva