-
Počet příspěvků
16 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení jeli13
-
Ahoj, máte někdo zkušenost s výměnou pouze jednoho světlometu na autě? Dneska mi nějaký umělec vzal nárazník a bohužel i světlo. Co jsem koukal tak pouze výměna plexi asi možná není. Mám najeto 100 tisíc a tak faktor rozdílu svítivosti už by mohl hrát roli, zkrátka se bojím aby to nebylo jako pěst na oko.. Díky
-
Ahoj, na konci cesty domů ze servisu ( 70 km) po kompletní výměně brzd, se mi naskytl tento krásný pohled na zadní kotouč. Už se začínám předběžně smiřovat s teorií o bludném kamínku... Rýhy jsou tři a už se dají snadno nahmatat. Celou cestu jsem prakticky nebrzdil a vím, jak se k novým brzdám chovat. Staré kotouče jsem měnil na 90k a podobný problém jsem za celou dobu neměl. Asi dva týdny zpátky nám na druhém (novém) autě měnili záručně oba kotouče a desky na 2000 km, Hyundai stejný problém. Máte s tím někdo zkušenost? Díky
-
Tak to mám konečně za za sebou. Auta vyrobené po KT 44/2019 mají již namontované snímače 04C 907 601K - funkční. Servis kontroluje čísla dílů namontovaných snímačů otáček vačkových hřídelů G40 a G300. Pokud má auto namontované snímače 04C 907 601A - vadné, vymění se za ty novější. Prý může nastat i varianta, kdy má auto již správné snímače, potom se prý volá do Škodovky a konec pohádky už neznám :). V evidenci to mají pod kódem závady 2866 / T040. Moje Scala je vyrobená v srpnu 2019, tudíž jsem před "čárou". Teoreticky by se nikdo s autem vyrobeným po 28. 10. 2019 něměl s tímto setkat. Pevně věřím, že jako ostatní jsem se toho již zbavil, uvidíme časem.
-
Nedávno jsem byl v servisu a k nahlášenému problému ještě nebylo řešení, @martin-TT nevíš jestli byla oprava na tvém autě nějaký pokus nebo opravdu ofiko postup? Dík. Jinak už asi 15tis km jezdím pouze na 100 oktan a přijde mi, že se výskyt problému rozhodně zmenšil, možná až na třetinu toho co dříve. Doufám, že už se to po roce konečně vyřeší, přeci jenom je to od Škodovky už trochu ostuda...
-
@dendas66 Kde a jak to vychází finančně? Díky.
-
Tak trik s VINkem od @Martab vyšel (díky), díly se nakonec našly, jenom se prý aktuálně nedají objednat a tudíž na ně není cena. Přední spoiler se skládá ze dvou části, prahové lišty jsou také uvedeny samostatně. Co se týče zadní lakované části nárazníku, tak ta se dá objednat pouze jako nelakovaná, takže jedině nalakovat stávající. Orientační cena lakování by měla být 3000,- Kč. Určitě napíšu ceny a čísla dílů, jestli se to podaří sehnat. Kola jsem zatím neřešil.
- 13 odpovědí
-
- 1
-
- monte carlo
- vega
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Tak jsem se v servisu dozvěděl, že problém je na Škodovce nahlášený zhruba od prosince 2019, aktuálně je v řešení a tudíž není možné závadu odstranit. Tak se asi bude čekat než se objeví nějaká spása. Ale snad jsem i rád, že z auta nebude pokusnej králík, když to tu ještě nikdo nevyřešil. Zatím taková malá kompilace několika startovacích failů, reálně jich je násobně víc :). Video
-
Není to zrovna ideální, ale našel jsem jedno video s FL 169 kw co prdí, zvukově to není zrovna hitparáda ale na ukázku to stačí. Čas 1:20, poté záběr na výfuk. Nemyslím si, že by zrovna tohle auto mělo jiný výfuk. Jinak se mi zdá, že i auto, co jsem měl půjčené mělo DSG fart tišší než RS 230. Doufám že tu nešířím nějaký dezinformace a hoaxy. ;) Ještě tedy otázka jestli není zvuk ve videu přidaný... https://youtu.be/PCHDCBf_C1A?t=80
-
Tak nevím, koukám po FL 169 KW právě kvůli tomu zvuku a tohle mě teda mrzí... V jedné recenzi na RS245 jsem slyšel, že slabší (FL 230) pořád DSG fart má. Když jsem to i na vlastní uši slyšel, tak jsem právě RS245 kvůli absenci fartu vyřadil. Koukal jsem i tady na fóru ohledně porovnání obou motorů, a starší 220/230 vychází na pružné zrychlení citelně líp... No nic, tak budu muset hledat kousek co prdí. ;)
-
Měl jsem půjčenou po FL (230k) 2018, 6st DSG, sériový výfuk a prděla při zátěži úplně stejně jako RS230.
-
Mám stejnou zkušenost, prý se mi ještě poptají. Nicméně zatím hledali pouze podle mého VINka a nic. Vůbec mě nenapadlo, že ty díly nebudou pod Stylem, ale pod MC. Zkusím se na to hledání v rámci MC ještě optat, pán byl docela ochotný, tak uvidím. Našel jsem ještě neoriginální body kit na http://www.superskoda.com/Skoda/SCALA/Bodykit/, ale není to ono a k autu mi to nějak nesedí...
- 13 odpovědí
-
- monte carlo
- vega
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Zdravím, má někdo z moudřejších zkušenosti s přidáním exteriérových lišt z verze Monte Carlo na Style? Konkrétně jde o přední dolní lip, lesklou dolní část zadního nárazníku a boční prahové lišty. Rám mřížky chladiče jsem našel na netu a i ve Škodovce není problém objednat, zbytek je velká neznámá, včetně 18" kol Vega (Monte Carlo design - černý lesk). Díky za rady a porady.
- 13 odpovědí
-
- monte carlo
- vega
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Zatím jsem to tedy neřešil, mám za tu dobu najeto cca 15k km a stalo se mi to možná 30 krát? Všechny starty s tímto problémem neprobíhají stejně. Mnohdy motor nemá ani snahu a neroztočí se skoro vůbec, jindy je cítit, že motor na moment chytne a spadne zpátky do stavu jako na mém prvním videu, který trvá až do stisknutí tlačítka. Jinak jsem psal, že mi zámky po ukončení startu necvaknou - všiml jsem si, že opravdu lehce cvakají. Sledoval jsem i polohu a bliknutí na klíčku. Chová se identicky jako při normálním startu, klíčky jsem zkoušel oba. Jinak se při jízdě nic neprojevuje, špatný start nikdy neproběhne dvakrát za sebou, taky mi to příjde jako SW závada, pojedu co nevidět na olej, tak to zkusím vyřešit najednou. Snad i s drnčící palubovkou, což mě momentálně ubijí víc...
-
Čerpadlo mě napadlo taky, ale jinak auto jede perfektně. Žádné škubání nebo nedostatek paliva při zátěži, přeci jen mechanická věc by se snad projevila i při jízdě, ale kdo ví... @jou81: Zámky ani kontrolky mi neblikají, dnes se mi to stalo znovu, stejný průběh jako na videu a druhý start opět bez problému. Napadá mě jestli to nemůže být nějaký bug v ŘJ motoru. Zkusím se co nejdřív dostat do servisu a uvidím.
-
Zdravím, jíž druhý týden jezdím s novou scalou. Auto je skvělé, ovšem jednou za cca 10 startů (je to náhodné) se objeví tento problém. Auto bez problému začne startovat, ovšem ani po delší době nenaskočí. Na druhý pokus naskočí ihned. Zatím tato situace nastala asi 4x, pokaždé v jiném stavu - za studena, polo-studena a i po 50 km jízdě na dálnici. Na přiloženém videu auto jelo pouze velmi krátkou trasu do myčky, ovšem předešlý den ujelo 400 km cestu pouze na dva starty, autostop pokaždé automaticky vypínám. Budu to řešit s prodejcem, jen mě zajímalo zdali někdo nemá podobnou zkušenost, díky za všechny rady. scala_start.mp4