taky zaleží, na jak dlouho ta předvadecí jizda byla, běžně do 15 minut a kolikrat ve velkem provozu. Ja to bral poctive a zkoušel 2.0TDI 110kw manual a DSG, 2.0TDI 140kw DSG, 2.0TSI 140kw DSG. Kratce jsem mel moznost i na S, ale nebyl cas neco overit. Ted zpetne po dvou letech na 2.0TSI je mezi D a S tak velky rozdil v reakcich, ze by se tam vlezlo jeste jedno nebo dve pismena. tj. neverim, ze pokud bys mel klid vyzkouset S rezim na DSG, ze by jsi si stezoval na reakci. Ano jsou tam jeste specifika Kodiaku, kdy myslim pro 2.0TDI140kw je to na prvni 3 prevodove stupne vyrazne utlumeno a obecne se o tom hovori, ze do 130km/h neni mezi TDI 110kw a 140kw zadny rozdil. Ten se projevi výše. Ja jsem plne spokojen a TSI 140kw v S rezimu je pro mě raketa... Jedina vytka je v rezimu S po sundani nohy z plynu, tak pak je to takove uskakane to podrazovani. Pokud to clovek plati za svoje penize, tak akorat si musi rict kolik najezdi a jaky typ jizdy to je zda kratsi trasy nebo dalnice (benzin vs nafta)