Přejít na obsah

makiaka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení makiaka

Nováček

Nováček (1/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Bola to loteria. Na jednej krizovatke to spravilo, na dalsej nie a potom zas pri parkovani, ked som chcel zacuvat po rovine, tak som skripal. Jeden den fajn a druhy zas cele zle. V decembri bola zvolavacka a po nej zacal autohold takto blbnut. Podla chovania auta a vysvetlenia v servise daval zmysel prave zly SW. Autohold mal k dispozicii malo podmienok a spraval sa chaoticky. Na strmom svahu dal rucnu a rozbehol sa bez vacsich problemov. Na rovine si zas myslel, ze je v miernom kopci a drzal auto zabrzdene. Ked som sa na to stazoval, tak povedali, ze mam vypnut autohold a ze je to vlastne normalne chovanie...chyba je medzi volantom a sedadlom. Nepomahali ani argumenty o bezproblemovom chovani autoholdu pred zvolavackou. Nechapem ako toto mohla skodovka pustit do obehu - ziadna validacia. Zena sa bala na tom jazdit a odmietala sadnut do auta, kde musi pred jazdou vsetko pracne vypinat (aj to casto napisalo chybu, ze sa nedaju asistenti povypinat). Karoq bezi na starej platforme a je to uplne nieco ine. Lutujem ludi, ktori idu do novej Octavie (v servisoch sa im tie auta tocia ako na pase). Auto je sice nabite novinkami, no to spracovanie a vysledny pocit z auta nie je na vysokej urovni. Po necelom roku pouzivania vrzgalo vsekto okrem volantu (Karoq ma tiez svoje muchy, no nic zasadne nevrzga). Ak bude nejaka zvolavacka, budem sa jej s Karoqom vyhybat. Odmietam byt beta tester.
  2. Mne sa to stalo na Octavii IV, ktoru som pre viacere problemy predal a kupil Karoqa. V servise priznali SW chybu. Po naslednom update doslo k doplneniu podmienok pre autohold a odvtedy to nespravilo. Myslel som, ze mam nieco s brzdami - musel som vytocit motor a az potom so skripanim som sa pohol z krizovatky.
  3. Nie, na počkanie to nebolo. Prehrávanie trvalo cca 4 hodiny a na auto si vyblokovali celý deň. Naštastie im neodišla žiadna riadiaca jednotka.
  4. a ste už po novej zvolávačke? Mne so Swingom a asistentmi veľmi pomohla (údajne mám nejaký beta SW - zostava ale bude asi oficiálna). Už nič nevypadáva a systém je svižnejší. Žiadna čierna obrazovka, chyba pásov, start-stop ide vypnúť, lane assist nie je rušený rádiom, zadná lampička sa ukludnila, kessy funguje a podobne. Už je len problém s načítaním uživateľského profilu (niekedy len točí a točí...), no funguje podržanie vypínača na 10 s (pred updatom ma po reštarte čakala len čierna obrazovka a musel som zastaviť a zamknúť auto). Z auta už mám konečne dobrý pocit a po pol roku už nemám nervy, že nejaký systém pri štarte nenabehne.
  5. Pridávam update. Po včerajších 600 km sa to úplne rozpustilo. Po cca 200 km bolo na viečku ešte trochu tmavého filmu, ktorý som zotrel (nevyzeral na to, že by sa samovoľne rozpustil). Po návrate domov všetko OK. Možno je problém v samotnom viečku, ktoré možno netesní tak dobre ako napr. na Kodiaqu MR 2021 (TDI EVO 110 kW), kde sa aj tažšie šrobuje.
  6. Mám rovnaký problém – 2.0 TDI 85 kW s nájazdom cca 12 tisíc km. S tým rozdielom, že to mávam aj na paličke (nie vždy). V servise v Dubnici ako aj v Trenčíne mi povedali, že je to normálna vec (vlastnosť oleja špecifikácie VW 509 00) a po dlhšej trase by sa to malo rozpustiť. Niekedy je tam toho viac, inokedy menej, no nikdy sa to úplne nerozpustí. Zajtra idem 600 km trasu a ak sa to nerozpustí, tak to začnú riešiť. Úniky chladiacej kvapaliny nie sú, problém bude asi v kratších nájazdoch 30 – 70 km. No chodím aj dlhšie trasy a nikdy sa to úplne nerozpustilo. Kondenzát by mi nevadil, no motor je pocitovo oveľa hlučnejší. Pri kúpe som bol prekvapený jeho kultivovaným prejavom pri ľahkej nohe na plynovom pedáli, no teraz pri jemnejšom zrýchľovaní píska, chrapoce (od 1500 po cca 2000 ot.) – asi vlastnosť motora (možno turbo). Kabína je dobre odhlučnená, no práve takéto pazvuky je v nej najlepšie počuť. Ľutujem, že som nešiel do 1.5 TSI, tá spotreba za to nestojí. Auto vyrobené 3/2020.
  7. Pre combi TDI 85 kW sú podľa TP rozmery nasledovné: 205/60 R16 92V 6,5Jx16 ET46; 205/60 R16 92V 7,0Jx16 ET46.
  8. Dobrý deň, mám podobný problém s Apple CarPlay (Ambition Plus – Swing). Používam originál Apple kábel, no po resete iPhonu mi už viac Apple CarPlay nenabehlo. Chvíľu načítava a potom nič. Skúsim ešte vymazať používateľa a znova sa prihlásiť. Všimol som si však, že ak nemám pripojený telefón cez BT, tak infotainment vykazuje menej chýb – hlavne nabehne ovládanie klimatizácie a tiež funguje ponuka po stlačení tlačidla SET. Auto by malo podporovať OTA updaty, no nič také sa nedeje a neostáva nám nič iné ako čakať na upgrade v servise (cez flashdisk). Dúfam, že tieto problémy čoskoro vyriešia. Je dosť nepríjemné vypínať a zapínať motor len preto, že systém nenabehol korektne...
  9. S novou octaviou som vcelku spokojný (combi vo výbave ambition plus), avšak problémov s elektronikou je viac ako dosť. V servise sa len usmievajú :) Uvediem tie hlavné: Ovládanie klimatizácie častokrát nefunguje (je potrebné vypnúť a zapnúť motor), Vypínanie lane assistu z volantu často iba preblikne a musím ísť cez displej, Kessy musím vypínať cez nastavenia. Málokedy funguje vypnutie cez kľúčik a priloženie prstu ku kľučke, Covery na rádia sú kapitolou samou o sebe - neustále errory a fungujú iba miniatúry, Telefón neustále odpája (apple carplay), niekedy vypnem motor a zapne rádio aj keď bolo vypnuté. Neostáva nič iné ako čakať na nové updaty...
×
×
  • Vytvořit nový...