Přejít na obsah

mito7

Uživatel
  • Počet příspěvků

    154
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

949 zobrazení profilu

Oznámení mito7

Spolupracovník

Spolupracovník (7/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Reacting Well Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter
  • First Post

Nedávné oznámení

-1

Popularita

  1. Až teď jsem si všiml. Je to ochranná trubka, jako vlnovec. Používají to elektrikáři jako ochranu kabelů. Průměr se přesně vešel do jaklu u pantu v kufru. Nedovolí kabelům ostrý ohyb. Je to už přes 5 let bez problémů.
  2. Nemáš tyto grafy i pro ostatní motory?
  3. bouchy 01. Co je špatného na mé odpovědi?
  4. U S4 je infotainment horší než u Volva a S 3 na tom byl lépe? Jaké jsi porovnával motory, když Volvo bylo živější?
  5. Myslím si, že auto na operák není a nikdy nebude tvoje. Já najeto přes 13 000 km a olej na polovině ukazatele. Klesá plynule od nova.
  6. mito7

    Svolávačky

    Máte nějaké svolávačky? Mě auto vyzvalo na výměnu páčky tempomatu pro možnou nefunkčnost spínače. Provedeno cca 2 hod. v servisu.
  7. Tak proč to neplní ten homologační předpis?
  8. mito7

    2.0 TSI 195kW

    Na tyto teploty se dostane dříve, než za 15 minut. Jezdím ráno i odpoledne po 8 km a ještě jsem se nesetkal s nefunkčním bufikem. U S 2 jsem ve stejném režimu měl problém i s novou baterkou 80 Ah. Tento motor 2.0 TSI / 195 kW má i s nez. Topením jen 68 Ah baterku.
  9. mito7

    2.0 TSI 195kW

    Další cesta Chorvatsko a s rakví 650 l na střeše plně naložené. Ujeto 1014 km, při průměrné spotřebě 6,0 l/100 km.
  10. Jen jsem chtěl upozornit nafťáky na to jak jezdí benzín. Po 11 000 km olej na 1/2. Dlouhodobá je momentálně 7,2 l/100 km. Končím.
  11. Myslím, že tyto stupně mají vliv jen na dosaženou koncovou teplotu, ale výkon vyhřívání bude na všech stupních stejný. V infotainmenu lze najít plynulé nastavení vyhřívání sedaček, tak nevím co to ovlivňuje. Jestli je to i výkon vytápění.
  12. mito7

    Škoda Superb 4

    Ostřikovače světel mně též chybí a pokud by šly doplatit, tak bych je měl. Dosud jsem je měl u všech aut (Felicia 98, Superb I 2002, Superb II 2008) až teď nic. Zároveň bych si doplatil stmívatelné zrcátko u spolujezdce.
  13. mito7

    Tlaky R19

    To utahování šroubů kol je taková groteska. Nejdřív utáhnou pneu utahovákem a potom obejde auto momenťákem a cvakne s ním. Šroub se ani nehne, protože už je utažený podstatně větším momentem. Ano není volný, ale toto není kontrola momentu.
  14. mito7

    2.0 TSI 195kW

    Ráno vždy trasa 8 km po městě, několik křižovatek se stopkou, nějaké vesnice a parkování. Průměr 8 l/100 km. Většinou 2 - 3 lidi. Pravda, že vyjíždím s motorem ohřátým na 70 - 80 stupňů.
×
×
  • Vytvořit nový...