Ne ne v TP je W.
Zosilnená guma pri tom istom vzorku, to je snáď jasné nie? Snáď nebudeme porovnávať dva rôzne vzory.Netvrdím, že je hlučnejšia, aj keď to mám odskúšané, ale "dá sa očakávať" a to je veľký rozdiel.
Že je mäkšia nie je zavádzajúce tvrdenie, je to fakt, naviac má zosilnenú konštrukciu, čo som sem neuvádzal, nakoľko je to pekne rozpísané v priloženom mojom odkaze, ktorý som sem vyššie vložil a pozvrdzuje nám to takmer každá recenzia týchto pneumatík.
Citujem:
"Športové pneumatiky
Hlavným kritériom pre športové pneumatiky je spoľahlivé držanie stopy za všetkých okolností – na suchu, na mokre, pri prudkom zrýchlení či prudkom brzdení a pod.. Ďalšími faktormi je stabilita pneumatiky pri vysokých rýchlostiach a stabilita v zákrutách pri vysokých rýchlostiach. Z toho vyplývajú určité vlastnosti pneumatiky, s ktorými mnohí pri kúpe športovej pneumatiky nerátajú:
Športové pneumatiky majú mäkšiu zmes ako štandardné, aby mali lepšiu priľnavosť na vozovke. Mäkká zmes však nevydrží veľa kilometrov. Všeobecne, ak štandardná pneumatika má životnosť napr. 40000km, tak športová pneumatika vydrží cca 20000 až 30000km, alebo aj 10000km. Vo vysokej miere však kilometrová výdrž závisí od štýlu jazdy vodiča.
Športové pneumatiky majú väčšinou tvrdšiu bočnicu, ktorá menej tlmí nerovnosti vozovky(tlmiče a čapy trpia viac), ale na oplátku poskytuje vyššiu stabilitu a to hlavne v zákrutách.
Typický predstavitelia: Dunlop Sport Maxx , Goodyear Eagle F1 Assymetric2, Michelin Pilot Sport 3, Continantal Sport Contact 5"
Čo sa týka štítku na pneu, príp. spotreby vozidla, je to aspoň niečo približné, každopádne vieruhodnejšie ako jbp.