Ahoj. Nějak divně mi funguje regulace topení. Postupně se objevily dva problémy:
1. Při jízdě, po zahřátí motoru, nastavím regulátor teploty topení do určité polohy, kdy je teplota foukaného vzduchu "akorát" a už s ním nehýbu. Při další jízdě (druhý den) po zahřátí motoru fouká vzduch o hodně teplejší i když je regulátor stále ve stejné poloze. V této situaci obvykle pomůže, když regulátor na chvíli úplně vypnu a když po tomto "resetu" vrátím regulátor do původní polohy, je teplota vzduchu stejná, jako při předchozí jízdě.
Máte někdo stejnou zkušenost?
2. Dnes se mi stalo, že "reset" nepomáhal a i při nastavení regulátoru na první "zoubek" () foukal vzduch dost teplý. Po "resetu" foukal sice vzduch studený, ale zhruba během 4 minut jeho teplota opět postupně stoupla. Doma jsem vzal teploměr, abych teplotu vzduchu změřil, ale už to zase foukalo docela rozumně. Vzduch měl 30-35 stupňů (regulátor teploty na prvním "zoubku", větrák na 3, teplota venku 1 stupeň).
Jak teplý vzduch vám to fouká na prvním "zoubku"?
Mám výbavu Style, tedy s manuální klimatizací, ale nebyla zapnutá.