Přejít na obsah

semenka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

889 zobrazení profilu

Oznámení semenka

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. dík za rychlou reakci. dá se s tím jezdit? nebo okamžitě do servisu? kolik by mohla stát oprava?
  2. Zdravím, kupujeme starší auto (octavia 1.6 MPI najeto 210kkm) a nevím zda je toto vážný problém viz.foto. Jde mi o vyjádření někoho dalšího.
  3. semenka

    Octavia 2,0

    Při zvažování taky záleží kolik toho ročně najezdíš? Jestli 10k nebo 50k. Pokud málo, tak než bude na tachometru těch 350 až 500, které někteří tady udávají (max. je myslím 600k) tak to stejně vyměníš za něco jiného. Teď víš, co od toho auta můžeš čekat.
  4. Přidávám se k vám. Další ukradené xenony dnes v noci v Praze. Přijdu k autu a koukám, že xenony jsou pryč. Odborně otevřeno, komplet pryč a ustřihnuto na kabelu. Do auta šli přes kapotu, uvnitř auta nebyli. Na kapotě jen čárka poškrábání po páčení.
  5. vem si je na zkoušku do ruky třeba před obchod a podívej se na něco vzdáleného. mám ale za to, že se dá udržet zvětšení tak 10x nebo 12x. víc už se hodně klepe.
  6. Stačí projet nějakou díru nebo najet na obrubník a máš to. Je tam boule a rachot je tu.
  7. Nejsem expert na auta, ale od člověka, který tomu rozumí vím, že u turba je potřeba po dojetí nechat v klidu běžet minutku motor a potom ho teprve vypnout. A ne ho protočit a vypnout. Jinak já osobně ho nemám.
  8. Přidám vlastní zkušenost. Bouchání se začalo projevovat několikerým zvukem při vyjíždění z řady zaparkovaných vozidel (pomalá jízda a kola vytočená). Další výskyt klepání jako by byl někde namotán nějaký drát (při zastavování před křižovatkou). Asi se nám podařilo odhalit jednu z možných příčin. Prohnutý plech (kryt) za kotoučem brzdy předního kola. Při vychýlení (zatáčení nebo brždění) se dostal do blízkosti kotouče a začal klapat. Kdo máte tento problém, sudejte přední kolo a podívejte se shora za brzdový kotouč, zda ten plechový kryt nemáte nějak zdeformovaný. Prohnutí plechu se pravděpodobně stalo při rychlejším přejetí příčného prahu.
  9. K tematu možná bude patřit i emise. Jak jste na tom při kontrole emisí u tohoto motoru 2.0? Jaké máte hodnoty?
  10. Měl jsem v neděli úplně stejné příznaky na O1. Vedle zamku ještě zbyly rýhy jako po šroubováku. Nevím, zda se dostali dovnitř nebo ne.
  11. Měl jsem construct už dříve i u Formana. Popisované problémy se projevovaly zhruba po třech letech provozu, zejména po zimě. Jednorázově stačilo nakapat olej, ale pak to začalo znovu. V servisu jsem nechal vyčistit a promazat zespodu to místo, kam zajížděl čep a byl klid. Předpokládám, že u octavie je to podobně a myslím, že není potřeba měnit hned za nový.
  12. Netankoval jsi někde jinde než běžně? Mně se to vyskytlo asi 2x a s největší pravděpodobností to byl benzín. Tak znovu ověřeno. Natankována plná nádrž a svítí EPC. JE TO BENZÍNEM. Další případ říjen 2009: nesvítí - natankováno - svítí - chce to ostřeji zatočit na kruháči a kontrolka zhasíná
  13. semenka

    ASR

    místo slovního popisu trošku videa abs http://video.google.com/videoplay?docid=2306850953796318500 abs manevr http://video.google.com/videoplay?docid=-8534277156649163439 asr http://video.google.com/videoplay?docid=-3390235225801672570 msr http://video.google.com/videoplay?docid=-4204167387661407980 na přání doplňuji esp http://video.google.com/videoplay?docid=-3062281851285189715
  14. Nespletl. Ale objaněno. Jednak bylo opravdu 6 pod nulou a co jsem si neuvědomil, několikrát po sobě jsem jel po rovině a dolů z kopce po nastartování. Když zahřívám na rovině nebo do mírného kopce a motor musí auto táhnout, tak během tří kilometrů je tam 90 stupňů. Moje chyba, toto jsem si původně neuvědomil.
  15. Glycer.olej seženeš v lékárně. Na zimu jsem u Š120 ještě dával na mřížku přední masky zateplení, aby se tolik neochlazoval motor. U Formana to nebylo třeba, ten měl plnou plechovou masku. Octavii mám teď nově a uvažuji udělat taky nějakou zástěru na přední masku. U Formana trvalo 3km než měl motor 90 stupňů a Octavii to trvá přes 10km. Myslím, že by se tím i zlepšila spotřeba.
×
×
  • Vytvořit nový...