Přejít na obsah

bigboban

Uživatel
  • Počet příspěvků

    206
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2603 zobrazení profilu

Oznámení bigboban

Badatel

Badatel (4/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

6

Popularita

  1. Psal jsem na jednu firmu co dělá kódování všeho možnýho. Celkem mě nepotěšili, tvrdili že by na DAB museli vyměnit celý rádio. Nějak tomu prostě nevěřím, protože dle id HW to moje rádio DAB prostě umí. To se prostě škodovce podařilo DAB tak dokonale deaktivovat že to nikdo neumí?
  2. Zdar, vlákno sice trochu spí ale mám aktuální dotaz. Nově se má prodávat již jen E10 natural. Viděl jsem velice podrobný článek, které modely aut a motory NEsnesou E10. Zajímavý je, že 1.6FSI motor byl jako NEvhodný uveden u VW, Audi a kdoví kde ještě ale NE u Škody. Skoro mi přijde, že na to spíš zapomněli že se tam dával. Dotaz zní jasně - uškodí E10 natural tomuhle motoru a pokud ano čemu konkrétně? A je případně řešení tam dávat Vervu kde pokud se nepletu je biosložka nějaká ta "neškodlivá"?
  3. Chápu. Ale jak jsem psal HW rádio nejspíš ten DAB prostě má. Otázka potom zní zda existuje postup jak to tam "zapnout"?
  4. Mám tu jeden zajímavej problém. Mám Amundsen 565 035 874 a ten dle všeho prostě má mít DAB. Auto je z roku 2020. Ale DAB to prostě nenabízí. Čím to je? Je možný že se to rádio prodávalo s/bez DAB podle toho jestli si to někdo zaplatil a tedy to tam jde možná nějak dokódovat? Nebo kde může být chyba a co a jak můžu prověřit? Auto je v záruce, můžu použít reklamaci ale nerad bych byl v servisu za debila, auto jsem nekupoval jako první tedy oficiální seznam výbavy nemám.
  5. https://www.aliexpress.com/item/1005005171218960.html Mám ten o doláč dražší s tím hrbem. V čem je rozdíl nevím ale funguje mi to.
  6. Mám S22 ultra a nemyslím si že by to měl být rozdíl. Fungovalo to přes kabel a funguje to i přes bezdrátový modul z číny.
  7. Mám zajímavý postřeh. Mám Superba 2020 a kolega asi týden úplně nový model, jinak je to víceméně úplně stejný model, výbava atd. U mě vydrží ACC čekat na rozjezd cca 2s on tvrdí že jemu to vydrží čekat cca 15s. Opravdu to škodovka v základu takhle protáhla? To přeci nejde nikde nastavit ne? A šlo by případně ten čas překódovat u mě na delší?
  8. Mám AA rádio a nově jsem si koupil Samsung S22 ultra. S ním jsem ještě trošku víc nešťastný než s předchozím S20 FE. Co mě krká: 1) Mobil se už prostě nechce vejít do nabíjecího kastlíku co škodovka vymejšlela nejspíš tak 10 let dozadu. Vzhledem k tomu že většinou mobil lovím až mám zařazení Péčko nemůžu ho přes šaltpáku ani dostat ven. 2) Rozpojuje se to. Kabel mám 30 cm píchnutý do USB vedle mobilu. Ale zkusím nějaké alternativní kabely.. 3) Největší problém - nahovno to nabíjí. Mám jeden USB-C kabel co ukazuje nabíjení ve wattech. Při zapojení do USB vedle kastlíku na mobil to ukazuje cca 6,5W což je FAKT málo. Opět USB nabíjecí technologie roku 2012? Blbý je že ve starým autě se mi mobil jen za jízdu z práce nabil klidně o 15-20% za půlhodinku. Tady? Jedu přes hodinu, mobil horkej a nabije se o 1% (stále se bavíme o tom že jede navigačka v AA). Máte někdo nějaký rady/tipy co s tím? Především ta trojka mě krká před dovolenou kde denně bude mobil navigovat třeba celej den. Možná řešení je bezdrátovej modul. Ale odrazuje mě cena, nebo spíš nejistota zda to bude fungovat.. P.S. Ještě jsem měl revoluční nápad, bohužel NEfunguje. Na navigaci použít nějaký starší mobil bez simky a můj mobil dát nabíjet na pořádnou nabíječku. ALE - problém je že AA vždycky násilím na HF připojí ten mobil co je na AA na kabelu. Zkoušel jsem gůglit a údajně tento hack řešení nemá a fungovat nemůže. Dokonce jsem zkoušel na tom mobilu co dám na kabel zakázat bluetooth ale aktivací AA to vždycky BT zapne a připojí na HF ten mobil s AA..
  9. Já přidám zkušenost. S LA jezdím už pár týdnů. Jezdím po Praze, jel jsem po dálnici, jezdil jsem po Šumavě. A mě ta funkce přijde prostě naprosto super pomocník ideálně v kombinaci s ACC. Boural jsem jen jednou kdy jsem zezadu ťuknul auto jen proto že jsem v koloně kouknul někam do rádia. A tahle sekunda dvě nepozornost nebo mikrospánek jak píše @e1. výše to je přesně ten moment kdy vás může tohle zachránit. Přiznám se že dříve jsem při lovení bonbónu nebo jiné činnosti pro obě ruce občas řídil kolenem (samozřejmě ne ve 150 na dálnici). A to jsou ty momenty kdy LA na těch pár sekund pomůže když před sebou vidíte rovinku nebo popojíždíte v koloně krokem.
  10. Já nechci spát a mít Teslu. Ale jak jsem napsal, mám funkci o který mi Škodovka do manuálu vůbec nenapsala jak to funguje, co to umí atd. A zjistit to můžu jen: někde se zeptám nebo si to přečtu - to činím zde prostě to sám vyzkouším ABS máme všichni a dneska už nikoho nenapadne na sněhu přerušovaně dupat na brzdu. Prostě všichni víme co to umí a přiznejme si každej si to někdy zkusil na ledu prošlápnout jak aby zkusil jak to funguje. A já právě prostě chci vědět co ta funkce umí a neumí a proto se ptám.
  11. Tak já samozřejmě nečekám že mě to provede zatáčkama na okresce kde je o metr dál škarpa nebo strom. Ale dneska jsem jel v Praze jižní spojku co jsou táhlý pozvolný zatáčky. Čáry to má pěkný, několik km to jede "samo" úplně v pohodě. No ale pak najednou bez varování se blíží další táhlá zatáčka, mám ruce na volantu, čekám že mi to pomůže zahnout a najednou si uvědomím že už kolem skoro kosím čáru a že to jede rovně. To je podle mě prostě na prd, kdyby to aspoň lehce píplo při ztrátě čáry a tedy vypnutí vedení.
  12. Mám nově auto se sportline sedačkama. No a mám děti co hodně prasej a hodně toho potřebujou. Ve starých autech vždy zabralo pověsit tam něco viz obr. Nojo! Jenže na ty sportline sedačky: nejde přidělat ten zásobník viz obr není jak/kam přidělat držák na mobil/tablet (přicvaklo se na kovový nožky opěrky) není jak/kam přidělat držák/organizér mezi opěradla (opět většinou drží mezi vnitřníma "nožičkama" opěrek) Nějaké rady tipy na cokoliv co tam nějak svedu přidělat? Cokoliv od aliexpressu po originální příslušnství. Cokoliv.
  13. Začínám se učit s ACC a lane assistem. Zkouším pár dní. A mám pár dotazů, hledal jsem tu horem dolem ale vlákno nevidím. 1) Po zastavení ACC napíše že je připraven se rozjet ale to vydrží odhadem max 5s pak už musím šlápnout na plyn. V koloně co zastavuje hrozně otravný. Zdá se že oficiálně to přenastavit nejde. Je nějaký fígl případně OBD cesta jak tohle změnit? Zkoušeli jste to někdo? 2) Má tam být funkce "jízda v koloně" a ani dle manuálu ani dle webu jsme nepochopil co to je, nebo o co je to víc než jen prostě kombinace ACC+ lane assist. 3) Zkoušeli jste někdo obejít nutnost šahat na volant u lane assistu? Máte nějakou "falešnou ruku" nebo jste si ten limit nechali překódovat? Zkušnosti? Tipy na jaký čas změnit? 4) Jelikož mám Amundsen, NEměl bych asi mít prediktivní tempomat. ALE. Někdy (málokdy) to ukáže něco jako "blíží se zatáčka jeď 30". Odkud bere tyhle informace? A je to něco jinýho než ten prediktivní tempomat nebo je to přece jenom ono a mám to tam? 5) ACC při dojezdu auta co zastavuje na červenou brzdí hrozně ostře a pozdě, že se až leknu že nezastaví. Možná si musím zvyknout. Používáte to ve městě? Zvykli jste si nebo to jde nějak poštelovat? Jaký vliv na "ostrost brždění" má nastavená vzdálenost? 6) Má nastavená vzdálenost vliv na to jak daleko auto zastaví pokud někdo zastaví přede mnou? 7) Lane assist řídí celkem pěkně v pruhu. V nastavení je jakási vibrace, předpokládám že to má varovat přejetí čáry bez blinkru? Když řízeně pošlu auto přes čáru (přetlačím tlak volantu) tak mi nepřijde že by to vibrovalo. Ale mám pocit že jsem to už několikrát zaznamenal, jakoby to mělo ještě nějakou další podmínku kdy se to spustí? Jak to má přesně fungovat? 8) Musím říct že mě pěkně štve a dokonce mi přijde nebezpečný, že lane assist nevaruje "ztrátu čáry". I pilotům v letadle to houká že se vypnul autopilot. Ale tady jedu, vede mě to čárama člověk se na to spolehne a pak najednou naprosto v tichosti to ztratí čáru a v zatáčce jedu rovně. Něco dělám blbě? Nebo je to takhle myšlený? Nějaký další myšlenky a tipy na co si dávat pozor?
  14. Tak jsem to vyřešil. Ten návod od škodovky je totiž blbě a prostě to nefunguje tak jak píšou a ani tak jak ukazuje video, zjevně se to v čase nějak změnilo nebo nevim. V mém případě pokus o update vyvolaný na rádiu selže protože nejspíš vůbec není potřeba. Co jsem si totiž uvědomil. Data stažený z netu co dám na SD se z tý karty nekopírují nikam "do rádia" ale to rádio je bere přímo z tý karty "za běhu". Když kartu vyndáte navigace nefunguje. Není tedy potřeba nic "instalovat" ale prostě stačí ty stažený soubory dát na tu kartu a to je vše. Přikládám fotku, že rádio ukazuje aktuální 2023 data. Třeba to někomu pomůže co jsem zjistil..
  15. Dle videa mazání jsem udělal stejně, kopírování taky. Vidím dva rozdíly: mám tam navíc ten soubor MD5 kartu jsem před zastrčením do auta nezamknul No zkusím to celé ještě jednou případně budu zkoušet jiné varianty map (nějakou menší).
×
×
  • Vytvořit nový...