-
tzv. kondik v autě plném elektroniky
Kondik při delším odstavení používám a bez problémů. Proč také ne, je to vlastně normální nabíječka, která dává hodně malý proud.
-
Nejčastější závady fábie a motoru 1,4 16V 55kw
To byla rychlost, nevím kde jsem vzal ty údaje o výkonu, asi to byl nějaký jiný test.Omlouvám se.
-
Nejčastější závady fábie a motoru 1,4 16V 55kw
Kdysi testovali fábku s tímhle motorem ve Světě motorů na 100.000 km a potom celé auto rozebrali do šroubku včetně motoru. Motor byl kompletně proměřen a opotřebení pístů a válců bylo ve výrobních tolerancích. Jediné co bylo více opotřebované byla spojka, ale s tím autem byl mj. prováděn srovnávací test pneumatik, takže dostalo pěknou čočku. Jo a na brzdě měl před rozebráním tuším 63 kW, ale lovím to zpaměti, možná to bylo i víc nebo míň. Rozhodně víc než 55. V Auto-motor a sport pak testovali s tímhle motorem Golfa a po 100.000 km bez problému (s motorem) se rozhodli prodloužit test na 200.000 km. Bohužel výsledek jsem nečetl. Ale nikde si nestěžovali na spotřebu oleje. Našel jsem pár vět z toho testu: Ani v motoru neodhalil endoskop nic závažného. „Vše se zdá být v pořádku…“ konstatoval Wolf Gudlat. Vymontovaný a rozebraný motor prošel dalšími měřeními a analýzami. Všechny díly se nacházely v téměř nulové toleranci. Motor vypadal, jako by právě sjel z montážní linky. Nejinak tomu bylo s převodovkou. Mnohdy razantní styl jízdy se na ni vůbec nepodepsal. Minimální množství kovových pilin ve skříni převodovky svědčilo o vynikajícím stavu ozubených kol. Dokonce ani velmi namáhaný synchronizační mechanismus nenesl výraznější známky opotřebení. Podle slov přítomných odborníků by převodovka, stejně jako motor, vydržela bez demontáže dalších 100 000 kilometrů. V průběhu dlouhodobého testu se samozřejmě vyskytly i závady, pro jejichž odstranění bylo potřeba vyhledat odbornou pomoc. To však bylo hlavním záměrem testu SM: „Chtěli jsme zatopit Fabii natolik, aby se ukázaly vady a závady, které za normálních okolností přicházejí mnohem později." Tímto nechci dělat žádnou reklamu, mám na tomhle motoru najeto 45000 km, spotřeba benzínu dlouhodobě 6,1, oleje 0,0 , závady 0. Ono by to taky bylo brzo.
-
Svíčky + výměna u 1,4 16V 55 kW
Díky za odpověďi.
-
Svíčky + výměna u 1,4 16V 55 kW
Nechal jsem si podle katalogu do motoru 1,4 16V 55kW koupit svíčky NGK BKUR6ET-10, ale po vybalení jsem zjistil, že mají tři elektrody a na porcelánu mimo označení ještě písmeno "R". Ještě jsem svíčky neměnil, tak bych se chtěl zeptat jestli jsou tam tříelektrodové z fabriky, popř. jestli s tím máte nějaké zkušenosti.
-
Originální rádio ŠKODA Symphony Fabia I
Dělá mi to taky. Automatické zesílení mám na 7.
-
Kto tu je bajker
- poklice
- poklice
-
Klidový odběr proudu
Jestli máš dálkáč, může být "zablokovaný" zámek pátých dveří. Při jízdě s nezavřenými 5-tými dveřmi se je elektronika snaží z bezp. důvodů zamknout a když to nejde zámek se "zablokuje" tzn. funguje normálně, ale jde do něj pořád proud.
-
Zimní pneumatiky
Ve srovnávacích testech (ADAC, Auto motor a sport, apod.) většinou vítězí některá z prémiových značek tj. Conti, Goodyear, Michelin, Dunlop, Pirelli. Ostatní značky téměř nikdy nepodají vyrovnaný výkon, tzn. pneumatika např. výborně odolává aqaplaninku, ale velmi špatně brzdí na suchu. Takže pneumatika se kterou vyjedeš prudký kopec, nemusí být nutně tou nejlepší zimní gumou. Barum a Matador se zatím bohužel v popředí neumisťují, tak solidní průměr. Na chvostu bývají zpravidla korejci. Úplný úlet pak představují protektory. Osobně jezdím na Dunlop Wintersport M3 a jsem docela spokojený, i když právě trakce na sněhu v testu byla hodnocena průměrně.
-
Symphony GALA
Údajně to není napojený na tachometr, ale je tam čidlo vnějšího hluku, tzn. čím větší randál, tím víc přidá volume - jízda po kostkách, po D1, v dešti atd. Jinak je pravda, že to nevnímáš dokud nejedeš v autě, který to nemá. Osobně to mám nastavené na 8.
-
žárovky NARVA - H7
Od vedoucího jedné STK jsem se dozvěděl, že do aut vybavených světlomety s plastovými "skly" což je i případ Fabie, by se měly zásadně dávat žárovky s UV filtrem. Ukazoval mi krabičku, tuším OSRAM a opravdu je to tam vyznačený. S obyčejnými žárovkami hrozí tvoření mikrotrhlinek ve "skle" a postupné slepnutí světel. Prodávám jak jsem koupil, tyto informace pocházejí z nějakého školení pro STK.
- Tlak pneu
-
pneu 185/165 a řízení
1,4 16V 55kW combi, bude hodně záležet jaký tam dáš poklice, volant ztuhne jen malinko a v malých rychlostech (při parkování), ale pozoruju to jen těsně po přezutí, pak si rychle zvyknu, možná kdybych ti to nenapsal ani si toho nevšimneš.
Jaspur
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva