Přejít na obsah

petrkupb

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení petrkupb

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Já si myslím že nový auto vypadá pěkně at už má jakoukoliv barvu. A každýmu sedí nějaká jiná. Je to jen věc osobního vkusu a těžko se dá radit.
  2. Hnebudte smutný fc Chvojkovice brod na nich vyhráli : heckeer najdi si výsledky MR va třídě A5 a pak něco kecej ti kluci co to jezdí uměji mnohem líp couvat než ty jezdit dopředu. Tak laskavě nepiš o nějakých fc Chvojkovicích protože kdyby tě v závodáku svezli tak by jsi si musel asi vzít Pampersky. Tak nikoho neurážej když o tom nic nevíš. A když má někdo levý ruce tak mu nepomuže sebelepší pneumatika.
  3. a kdybys ještě něco nevěděl tak se klidně zeptej : tak se ptám co děláš že máš v profilu " profesionál" totiž u nás v autodílně říkají že v poměru cena- výkon vycházejí ty polarisy skoro nejlíp ale asi to nejsou profíci jako ty oni jen jezdí MR v rally ( loni druzí ve třídě a předloni mistři)
  4. Tak jsem ještě prohlížel stránky Cimbu a to upozornění o olejích je jen u motoru 40 a 47 kw u nových teda těch co se dávají do Fabie II už tohle upozornění nemají. Opravdu se asi jednalo o nějakou špatnou serii a v těch matorech se zvýšeným výkonem je to asi odstraněno. Ale i tak jsem se kámošu automechaniku na to ptal a zatím se s tím nesetkali. Tak to asi není tak časté jak "nepřátelé" HTP píšou. A co se týče výměny oleje říkají že dřívější výměna motoru jen prospěje a těch 15 000 je opravdu nejzašší hranice. A když uvážím že výměna i s filtrem mě vyjde na 1000 kč tak budu měnit po 10 000km .
  5. No já dělám v malém autoservisu i když nejsem automechanik a není to značkový takže se tam opravují všechny auta. A o tomhle problému jsem vubec neslyšel natož aby se tam řešil. O tom rozvodovém řetězu se tam mluvilo ale stávalo se to u motoru někdy do roku 2004 pak tam dávaly delší přítlačné lyžiny a prý je to dobrý. No a stávalo se to u studenýho motoru když se mu dal hned po nastartování záhul. Ono to bude možná tak i s těma ventilama záleží určitě jak se s motorem zachází. Určitě ale nnezaškodí olej vyměnit dřív a rozhodně výměnu nepřetahovat.
  6. Tohle jsem našel : http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&amp...=12&lng=cze
  7. Myslím si že FII by už měla mít tuto závadu odstraněnou. Když se vylepšovaly motory teda zvyšoval výkon tak snad tohle odstranili a holt se to muže stát vždyt i jiné automobilky stahují čas od času určité modely nebo serie k opravě.
  8. Oni si ty brzdy musí sednout. Kluk když koupil FII krátkou tak jsem se taky leknul opravdu se muselo na brzdu dost tlačit. A řekl bych že dob ře začala brzdit až tak po 1000km. Je fakt že prodávající na to upozornil. S automechanikama jsem to probíral a vesměs říkali že si destičky a kotouče mohou sedat klidně i dýl podle toho jak kdo brzdí. Ale je pravda že FII nemá ostré brzdy uplně odshora jako třeba Octavka nebo třeba Golf. Je to otázka zvyku a věřím tomu kdo je zvyklý na brzdy které hodně brzdí po nepatrném sešlapnutí tak se mu zdá že to nebrzdí. Vemte si kolika testy musí auto projít než je uvedeno do výroby a žádný výrobce dnes nemuže na trh uvést auto které by nemělo brzdy na 100% . A každý rozumný a zkušený řidič když sedne do jiného auta tak si má tak jak to píše pán nahoře brzdy vyzkoušet tak jako si upraví zrcátka.
  9. Syn má skoro pul roku Classic HTP a žádnýho vrzání jsem si nevšímnul. Ale vrzání se vyskytuje u hodně aut a na značce nezáleží. Jezdím s ruznýma autama a v hodně z nich něco všelijak povrzává bud při určitých otáčkách nebo na nerovnostech silnice atd. Mechanici to občas hledají ale je to kumšt na to přijít. Já osobně bych nějaké občasné vrzání neřešil.
×
×
  • Vytvořit nový...