Přejít na obsah

cudi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli cudi

  • Narozeniny 25.8.1981

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    245170926

Oznámení cudi

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. cudi

    Zarovka H4

    Je jasny, ze tlumene svetlo neovlivni svit do dalky, ale pred auto a do prikopu to sviti lip nez dalkove. Samozdrejme ze je to vyzkousene se svetelnou houkackou a proto o tom uvazuji. Chvilku jsem jel se svetelnou houkackou a byla to parada. Preci jenom dalsich cca 110W musi byt nekde videt. libero: otazka znela jinak.
  2. cudi

    Zarovka H4

    Vim, ze sviti tlumene nebo dalkove. Matne si vzpominam ze u dedovi S 120 LS se ctyrma kulatyma svetlama vpredu byla 2xH4 a 2xH1 nebo H3. A pri dalkovych si myslim, ze svitili vsechny vlakna. Napadlo me, ze bych to take tak udelal. Preci jenom je lepsi kdyz pri dalkovych budou svitit i tlumena.
  3. cudi

    Zarovka H4

    Zdravim, chtel jsem se zeptat, zda je zarovka H4 konstruovana na to, aby svitili obe vlakna najednou. Diky za odpovedi.
  4. Pouzil jsem tvoje zapojeni s tranzistorem BUZ11. Jeste az budu mit auto, tak zkusim prepojit drat elektroniky denniho sviceni z parkovacek na tlumene svetlo a uvidime. Osciloskop bohuzel nemam k dispozici. Vyrobil jsem plosnaky na dve auta a v obou mam totozne denni sviceni.
  5. Zdar lidi, tak jsem si vyrobil plosnak na H7 a mam jeden problem. Na aute mam namontovany denni sviceni + mam kontrolu prasklych zarovek. Kdyz odpojim pojistku denniho sviceni, tak vse maka s plosnakem jak ma. Ale pokud pripojim pojistku, nastartuju, tak mi denni sviceni pravidelne problikava. Po zapnuti parkovacek, denni zhasne, rozsviti se kontrolka prasklych zarovek ( vsechny zarovky OK ) a kontrolka tlumenych svetel ( ta pri parkovackach normalne nesviti ) slabe problikava. Po zapnuti tlumenych svetel, kontrolka zarovek zhasne a kontrolka tlumenych svetel se rozsviti tak jak ma. Co s tim mam delat? Poradte. Diky
  6. Tak vyreseno. Pricinou nezavirani byla zbloudila podlozka v 5 dverich. Kdyz byly dvere otevreny, podlozka se posunula a zamek sel na dva zapady. Po zavreni dveri se podlozka vratila a blokovala druhy zapad.
  7. To jsem zkousel a funguje to i na druhy zapad. Mel jsem vedle sebe dve fabie a na nic jsem vzhledove neprisel. Projevuje se to tak, ze to vypada jako bych neco do tech dveri privrel a oni se jen privreli. neco jako bocni dvere
  8. Zdarec, mam na sve fabii problem s patymi dvermi. Dvere jdou zavrit pouze na prvni cvaknuti. Nepomuze ani vetsi sila pri zavirani dveri. Osvetleni kufru zhasne, kdyz zamknu auto, tak se i tyto dvere zamknou. Nevite kde je problem? Diky za rady
  9. Tak vyreseno. Promazal jsem samostavy a uz brzda brzdi jak ma. Diky za rady
  10. V bubnu je lanko nasazene dobre. A v tunelu taky. Kdyz jsem mel oba konce ( co vedou do tunelu ) vyndane, tak od bowdenu k valecku na konci lanka je prave cca o 3 cm delsi. Neporovnaval jsem cele delky lanek. Je mozne ze je jedno lanko blbe vyrobene. Muzu ho zkusit koupit nove a vyzkouset.
  11. Zdar lidi, menil jsem u sve fabie bubny, pakny, prasatka a lanovody. Brzdy brzdi paradne, ale je problem seridit rucni brzdu. Leve kolo mam serizene, ze pri zatazeni rucni brzdy s kolem rukou vubec nehnu a prave kolo jde rukou pootocit. Pri serizovani rucni brdy je vahadylko zesikma. Vypada to jako by bylo prave lanko tak o cca 3 cm delsi nez to druhe. Nevim kde je problem.
  12. Zdravim, zajimalo by me, z jakych dat, popripade cidel vypocitava palubni pocitac okamzitou spotrebu paliva. Diky
  13. PVC 03 - 3 měsíce přijímač VÚ 7508 Čáslav - VSŘ ( výcvikové středisko řidičů ) T 815 6x6 VVN, UAZ, ČVO 173 - řidič, strojník elektrocentrály. Zbytek vojny u VZ 1337 Konice jako hotovostní řidič T 815, PV3S, M25P Multicar, Š1203, UAZ, Š135 Favorit,T148, Š120L, Zetor, Avia.
  14. CR, Spanelsko, Gibraltar, Francie, CR - 14 dni cca 8000 km - Fabia 1,4 TDI
×
×
  • Vytvořit nový...