Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Vaki

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Vaki odpověděl na Duško's téma v Motor 1.8 T
    Mea culpa, omlouávám se - záměna termínů. Je to přesně tak jak píše Wojnar. Já tehdá nechal vyměnit obojí (spolu s dalšíma věcma) aby ten motor šlapal pěkně
  2. Vaki odpověděl na Duško's téma v Motor 1.8 T
    Tuto chybu jsme měl také, na motoru 2.0 AZJ. Dle vyjádření technika má tento motor snímače dva, jeden na klice a jeden na vačce. Pokud je vše v pořádku jsou dokonale synchonní. Když mě tato závada začala naskakovat (sporadicky) zjistil jsem že je hodně jetý klínový řemen. Když se prudce přidalo, vzniklá vůle na řemenu způsobyla že oba snímače už nebyli synchonní (na zlomek vteřiny) a tak naskočila závada. Moje doporučení je zkontrolovat zda nenadešel čas vyměnit klínový řemen.
  3. Vaki odpověděl na Marwv's téma v Motor 2.0 MPI
    Tak chyby se mi rozmnožili, přibyla 17526 - rada 1 -sonda 2: topny okruh Preruseni P1118 - 35-00 - - 17606 - rada 1 -sonda 2: topny okruh Elektricka zavada P1198 - 35-00 - - obě jsem si už přečetl ve VISu 17526 mi fester777 identifikoval jako prerusene vedeni mezi RJ motoru a lambda sondou za katem , RJ motoru vadna , lambda za katem vadna 17606 je přerušení signálního vedení k ŘJ motoru, vyhrivani lambda sondy za kat. vadne Rád bych nejprve zkontroloval to vedení než investoval do nové lambdy (a servisu kterej jí tam dá), problém je že absolutně netuším kde je Neměla by nějaká dobrá duše schéma nebo obrázek kde by se to dalo najít? O1, 2.0i, rok 2002/2003 (modelový rok už je 2003) Předem děkuji
  4. Při startování se mi občas nerozsvítí kontrolka ABS, někdy ano, někdy poblikává a někdy ne. Na diagnostice ale žádná závada systému ABS není a abs normálně funguje. Všiml jsem si že kontrolka spíše funguje když stojím čumákem do kopce, naopak čumákem z kopce častěji nefunguje. Je možné že je špatný kontakt někde v budících či jejich napojení? Případně nějaký jiný nápad? Zkoumal jsem pojistky ale neshledal nic špatného.
  5. Vaki odpověděl na Marwv's téma v Motor 2.0 MPI
    Zdravím, rozsvítila se mi kontrolka motoru a na diagnostice vyskočila jediná závada: 1 Nalezeny chyby: 17526 - rada 1 -sonda 2: topny okruh Preruseni P1118 - 35-00 - - Moc chytrej z toho nejsem ale napadá mě zda to není sonda za katíkem? Mohl by se prosím někdo podívat co přesně toto číslo chyby je případně zda s tím někdo neměl nějaké zkušenosti? Předem díky
  6. Děkuji za korekci, čili je to jak jsem psal: ekon je bez kompresoru a auto s kompresorem. To zamlžování jsem psal ze svých zkušeností, pokud je venku velká zima tak režim auto v mém případě někdy opravdu zamlží. Na druhou stranu nevím proč vůbec používat klimakompresor když už je vzduch chladný "od přírody", to už je skutečné plýtvání výkonem.
  7. Je to prosté, mod ECON nepoužívá klimakompresor. Teplotu tedy nahání mícháním teplého vzduchu od motoru a chladného z venku + zapínáním ventilátorů. Mod auto podle potřeby použije kompresor. Econ tedy nedokáže některé teploty udržet nebo je doprovázen nepříjemným fučením ventilátorů. V zimně je zase lepší jezdit na econ protože připojení kompresoru může způsobyt nežádoucí zamlžení interiéru. Teoreticky připojení klimakompresoru zvyšuje nepatrně psotřebu, ale příliš poznatelné to není.
  8. Mě drobné vybrování v malých otáčkách způsoboval extrémně vyběhaný klínový řemen. V kombinaci s vadným silentblokem motoru to už bylo cítitelné.
  9. Vaki odpověděl na brhel's téma v Lampárna
    Dle mého soudu by měla bezproblému vydržet i déle. Naopak odpojení baterie tě připraví o výhody alarmu a asi smázne palubní počítač.
  10. nejdřív bych se podíval jestli je dost brzdové kapaliny. Pokud uniká tak hledat únik. Pokud ne tak mě ještě napadá vadnej mikrošpínač na ruční brzdě.
  11. Vaki odpověděl na freeway's téma v Motor 1.6 MPI
    Imho se teoreticky dá chipnout někam k 80 až 85kw. Ale to lze doporučit jen pokud je auto v opravdu dobrém stavu, pravidelně servisované a udržované a bumbá kvalitní benzínek
  12. Airsoft ale času a peněz už na to mnoho není. Jinak se stydím, ale nic jiného ne-e
  13. Imho ať pošle nascanovanou občanku a ty to pošli přesně na to jméno na té občance a je to. Do stejné kategorie zbraní spadá také kupříkladu paintball nebo airsoft zbraně a ty se stejným způsobem prodávají naprosto běžně - dokonce i bez té kontroly občankou. Neříkám že je to správně, jen že se to tak děje.
  14. Včera jsem jedno viděl na aukru, bylo to za pár korun.
  15. Vaki odpověděl na PROCHY603's téma v Exteriér
    Souhlas, mám něco podobného. Oproti originálu od škody, který, pokud mě paměť neklame, skutečně tůtá či hluboce pípá, tyhle neoriginály spíš ječej než pípaj. Je to ton vysokej, otravnej a slyšitrelnej. Osobně jsem ten bzučák přilepil v kombíku +- na stejné místo a slyším ho až až. Je otázka jestli nebude časem slábnout - pro všechny případy jsem tam nechal celej kabel stočenej a vždycky ho můžu přestěhovat Někdo tu zmiňoval mute rádia při zařazení zpátečky. Tahle myšlenka se mi fakt líbí, podívám se jestli to moje rádio umí. Ne že by to bylo za potřebí, pípák slyším, ale přijde mi to jako hezká vychytávka

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.