Přejít na obsah

Hurec

Uživatel
  • Počet příspěvků

    246
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Hurec

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

18

Popularita

  1. Montuje nekdo jeste tempomat do FL? Nebo na rumuna je to uz pase?
  2. Custe. Koduje nekdo a podival by se, zda by sel tempomat? Severni morava. Mam rooma po FL. Diky
  3. Mam 266t najeto, 2002 rocnik a prahy pod blatnikama jsou nakasi. Az skonci STK pujde do srotu.
  4. 47kw je lepsi a vydrzi vice nez 40kw. Hlavne hodit oko na prahy a hlavne predek prahu , kde se rad udrzuje bordel , vlhkost a pak je tam dira jak prase.
  5. Hurec

    Koroze

    Moznosti jsou jasne , hodit do toho dost penez a cele to vymenit. Pred STK to zakryt a auto si nechat. Hodit auto do srotu. Mam to celkem podobne. Pristi rok to hazim do srotu. Oprava toho vyjde na 3/4 auta. A jak vidim ceny F2 , roomsteru , rapida. Tak to nema smysl.
  6. Ne podtlak , ale myslel potenciometr. Ne vnitrnim okruhem se klima nevypne , funguje dal. Tuto chybu mam tez , mam KO motorek , ale neresim.
  7. Ja v F1 combi. 1,4 8V 50kw , elektrospojku podle me mam , pri zapnuti tlacitka sepne az to je slyset do kabiny. Ale muzes to mit jinak podle motorizace. Je mi divne , ze podle kanalu 2 ti kompresor jede.
  8. Pri zapnuti tlacitka se ozve sepnuti spojky klimy? Jento takove cvaknuti slysitelne.
  9. Souhlas , cena toho auta oproti F3 je jinde , kdyz ted koupis auto za 600t kc , nebo toyotu za 800t km , tak tam je vse v poradu. F3 a rapidy byly vzdy tlaceny cenou co nejniz.
  10. V tom mas pravdu , jen ty auta maji cca 15let v zime , v lete. Takze proste nektere veci jiz odchazeji starim , poskozena karoserie od kaminku a prahy proste dostavaji zabrat. Elektronika , ktera ktera 15let je v -20°C a v lete +60°C (v kabine) dostava na frak (vlhkost) , takze kazdy musi pocitat stim , ze ne vzdy jde vse podle planu a nekdy se neco pokaka. Bohuzel , nove auto to neni.
  11. To TDI vypada pekne , ktomu ubudou starosti za LPG.
  12. Bud rad , ze jsi spokojeny s HTP. U tchana po 100t km samozrejme propalene ventily. Co 15t km mu umre naka civka. Zvuk strasny , jak pusti klimu a ma v aute 3+ lidi tak do kopca , aby to clovek tlacil. Na 80km denne , ani za nic. Spotreba jak moje 1,4 na delsi trasy. U HTP je to loterie a v bazarech jsou spis ty auta pred smrti. Proto pokud HTP , tak jedine 47kw a zmerit hned tlaky ve valcich. Menit casto olej a neutahat na dalnici. Ano po 150t km jsem mel praskle tesneni pod hlavou , vyresene pred barakem za babku.
  13. Hm tak to sry , to je jine kafe. Na 80km denne bych teda tez volil naftu nebo lpg. 1,4mpi LPG (ale tech v peknem stavu je fakt malo a banda si to drzi a vi proc). Nebo teda sdi ale tech je tez malo , spis koukni na tdi. Mas tam sice turbo navic , ale nebal bych se toho. Vali se toho vsude hodne a opravi to kazdy. Dvouhmotku to nema a dpf tez ne. A na tu spotrebu to jede fakt dobre. Jak vlezu do tdicka z mpicka , tak jsem jak v nakem formuli. Tu doporucuji.
  14. Jo 47kw je lepsi o tom , zadna. Ale 4valce jsou 4valce , lepsi zvuk a spolehlivost je porad jinde. V tomto pripade , kdy je na vyber fakt stovky peknych fabii , bych sel jen do 1,4mpi nebo.1,9tdi. (Dehet na dlouhe trasy a taha pekne)
  15. Ja bych mohl tez vypravet o HTP 40kw a dik , uz nikdy. Ted mam 1,4mpi , 50kw 255t najeto a je to zcela neco jineho. Naftu a SDI bych nebral ,.dlouho nez topi , hruza zvuk , nejede to , tezky motor na napravu.
×
×
  • Vytvořit nový...