Přejít na obsah

f888

Uživatel
  • Počet příspěvků

    80
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    273015506

Návštěvy profilu

12179 zobrazení profilu

Oznámení f888

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Ahoj, skúsil by som vymazať adaptačné hodnoty a urobiť základné nastavenie cez diagnostiku a chvíľu pojazdiť, či sa to nezlepší, prípadne treba preveriť, aký olej bol použitý pri výmene, nakoľko do DQ381 ide olej s inou špecifikáciou než napr. olej do DQ250, tak či sa v servise niekto nepomýlil... (skúsenosť môjho známeho).
  2. Ahoj, podarilo sa Ti to nakoniec vyriešiť? Mám presne ten istý problém.
  3. Zjednodušene: 1)Handbrake On, Car is in Park and Ignition is on but Engine is off. (Transmission should be warmed up already before doing this) 2)Go to 02 - Electronics & Measurement Group / Basic Settings > Group 60 > Read 3)Wait for fields to display the following information: 4 - 0 - 0 and then start engine in next 10 seconds. (or it will display 255 - 7 - 0 and this means you'll have to start over again) 4)After a few seconds the fields will now display 254 - 0 - 0 which should mean that the process is complete. (Handbrake will be enough to hold car in position) 5)Exit VAGCOM and turn off engine; Basic settings are now complete.
  4. Príchytky sa naskrutkujú do koberca a na ne potom nasadíš koberčeky.
  5. Mám VW Jetta 2.0 TDi 81Kw/110 PS 250 NM s DSG-7, DQ200 (suché spojky). Auto mám nachipované na cca 165 PS a 318 Nm. Prevodovke to nerobí najmenší problém, radí hladko, bez trhania, bez preklzovania. Najazdené mám po chipe asi 20 000 km a zatiaľ bez problémov. Dôležité je pri tejto prevodovke, aby bol nábeh krútiaceho momentu upravený tak, aby mal postupný nábeh a vrcholil vo vyšších otáčkach. 20TDI110PS.pdf
  6. Tak ja to už mám za sebou... V lete si za to servis zobral 5000,- (skoro ma vystrelo). Brúsili hlavu, ževraj bola dosť skrivená. Odvtedy som najazdil cca 15 000 km a pomaly sa mi do nádobky zas dostáva čierny bordel od oleja. Dúfam že sú to len usadeniny čo boli v chladiacom systéme (pochybujem že ho v servise prepláchli). Plánujem si prepláchnuť celý chladiaci systém a potom uvidím...
  7. f888

    ANGEL EYES

    Koľko Ťa to vyšlo aj s poštovným na Slovensko? A od koho si to objednával? X1/Kopacek ?
  8. f888

    ANGEL EYES

    Už ste niekto skúšal dať do nich HID xenony?
  9. Dá sa vymeniť len celá nádržka. Ale aj na novej nádržke sa Ti po čase zanesie to čidlo. Ja mám už tretiu nádržku a blikám stále...
  10. Ja s týmto problémom bojujem už 2 roky. Je to spôsobené tým, že do chladiaceho systému sa dostáva mastnota z oleja cez tesnenie pod hlavou valcov a čidlo v nádržke sa zašpiní a myslí si, že je nedostatok chladiacej kvapaliny. Skúšal som vyčistiť niekoľko krát nádržku liehom a riedidlom a pomohlo to vždy tak na cca mesiac. Neostáva mi nič iné, ako sa s tým zmieriť alebo vymeniť tesnenie pod hlavou...
  11. f888

    Statické podložky

    Statická podložka sa montuje medzi nápravu a brzdový bubon, netočí sa s kolesom a preto sa volá "statická"
  12. a ako s nou zakyvat do stran?? alebo hore dole?? mne ich menil este prvy majitel a to mam najazdene odvtedy asi 60 000 To je jedno, ak je tam vôľa tak sa ukáže.
  13. Mne odišla teraz na ľavej strane a to mám najazdené 37000 km. Poznáš to tak, že keď ju chytíš a poriadne s ňou zakýveš, tak by si mal cítiť jemnú vôľu v tom kĺbe... Auto by malo stáť na rovine a kolesa by si mal mať rovno, alebo to treba dať na veľký zdvihák, nech máš voľnú celú nápravu...
  14. Rozober bubon, vyčisti ho od nečistôt a premaž všetky pohybujúce sa časti. Použi napr. WD-40
×
×
  • Vytvořit nový...