-
Prosím o radu..Dost to žere, oproti ostatním a málo tahne 1.9TDI
Nevím, ale možná ještě jedna drobnost - zkontrolujte si tlak v pneu. Pokud je podhuštěno, nedivil bych se vyšší spotřebě.
-
(F1)-1.9TDi PD- už si nevím rady!!!
Odpověď je jednoduchá. Zamrzá ti nafta. Já měl to samé. Ona nezamrzne úplně, jenom není úplně tekutá a pak to dlouho nechce chytit. Teď jsem natankoval arktickou u Benziny do -44°C a na první škytnutí s 5 let starou baterkou...
-
Kolik km jste už kdo nalital s naftakem?
Moje 1.9tdi fabule má najeto aktuálně něco přes 310 000 km a lítá stále lépe:-). Akorát začíná reznout. Holt bílá barva z roku 2001...
-
Výsoký podvozek - je to normální?
Zdravím, moje fabule to měla před výměnou tlumičů naprosto stejný, teď po vymene tlučů a pružin vepředu si predek sednul a to tak ze hodne. Az sem se divil ze mi kola skoro zalejzaj do podbehu...
-
1.9 77kw 300tis km???
Spíš hleď na celkový stav vozu než na kilometrovej průběh, 300tkm má dneska kdejaká škodovka a nepoznáš to na ni. TDI vydrží většinou 500tkm noproblemo.
-
1.4 tdi VYSOKA spotreba, prosim
Já osobně bych doporučil vzít to někdy v neděli dopoledne na dálnici a pořádně to protáhnout na plnej kotel. Pokud s tím autem moc nejezdíš, tak holt ta spotřeba dolů nepůjde...
-
Spotřeba různých motorů ve Fabii I
Zdravím, tak jsem si s firemním HTP (nalitano 175000km!) sjel dom a zpatky do brna (trasa svitavy hradec semily) pojezdil doma trtochu (celkem asi 500km) a konečná spotřeba dle tankovani i palubaku 5,1l N95. Byl jsem docela ohromen, nijak sem se neloudal...
-
1.6 TDI CR (77KW)
Zdravím, ale u nového auta po 9000km mi neprijde možné mít rozbitý termostat. Je možné že se neohřeje, mně se i teď po výměně termostatu u FI 1.9TDI občas stane že když jedu s menší zátěží motoru v mraze tak se uchladí vzduchem...
-
zapalovací cívky + motor jede na 3 valce
Neřekl jsi kolik máš najeto a ano motor se ničí - hlavně katalyzátor z důvodu nespáleného benzínu.
-
zhav.svicky
Já měnil teď na fabii všechny čtyři za origo bosh, na všech bylo vidět, že žhaví jenom tak do půlky - byly bílé a konce zcela černé opálené karbonem... (nalítáno cca 200000km)
-
Tazeni podvalu
Bohužel budou, auto může táhnout vozejk s maximální povolenou hmotností která splňuje povolenou hmotnost tažného auta. Teda minimálně u nás prostě mrknou do techničáku a konec.
-
Po odkalení palivového filtru nejde nastartovat
U moderních motorů typu PD není treba odvzdušnovat nic, u rotaček je treba odvzdušnit palivovou soustavu, nicméně netuším jak:-)
-
Teplota klesá z 90 na 80-70C i po 50km
Zatím, časem se to bude zhoršovat...
-
Teplota klesá z 90 na 80-70C i po 50km
Mě se dělo přesně to co uvádíš a stačilo vyměnit termostat - a rychle nebo si zničíš motor, bude pořád studenej.
-
Teplota klesá z 90 na 80-70C i po 50km
Termostat original Beru stojí asi 200,- takže žádná pálka, ale ta výměna.... to je strasny sraní s tím...
J.Š.
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva