Přejít na obsah

J.Š.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    89
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení J.Š.

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nevím, ale možná ještě jedna drobnost - zkontrolujte si tlak v pneu. Pokud je podhuštěno, nedivil bych se vyšší spotřebě.
  2. Odpověď je jednoduchá. Zamrzá ti nafta. Já měl to samé. Ona nezamrzne úplně, jenom není úplně tekutá a pak to dlouho nechce chytit. Teď jsem natankoval arktickou u Benziny do -44°C a na první škytnutí s 5 let starou baterkou...
  3. Moje 1.9tdi fabule má najeto aktuálně něco přes 310 000 km a lítá stále lépe:-). Akorát začíná reznout. Holt bílá barva z roku 2001...
  4. Zdravím, moje fabule to měla před výměnou tlumičů naprosto stejný, teď po vymene tlučů a pružin vepředu si predek sednul a to tak ze hodne. Az sem se divil ze mi kola skoro zalejzaj do podbehu...
  5. Spíš hleď na celkový stav vozu než na kilometrovej průběh, 300tkm má dneska kdejaká škodovka a nepoznáš to na ni. TDI vydrží většinou 500tkm noproblemo.
  6. Já osobně bych doporučil vzít to někdy v neděli dopoledne na dálnici a pořádně to protáhnout na plnej kotel. Pokud s tím autem moc nejezdíš, tak holt ta spotřeba dolů nepůjde...
  7. Zdravím, tak jsem si s firemním HTP (nalitano 175000km!) sjel dom a zpatky do brna (trasa svitavy hradec semily) pojezdil doma trtochu (celkem asi 500km) a konečná spotřeba dle tankovani i palubaku 5,1l N95. Byl jsem docela ohromen, nijak sem se neloudal...
  8. Zdravím, ale u nového auta po 9000km mi neprijde možné mít rozbitý termostat. Je možné že se neohřeje, mně se i teď po výměně termostatu u FI 1.9TDI občas stane že když jedu s menší zátěží motoru v mraze tak se uchladí vzduchem...
  9. Neřekl jsi kolik máš najeto a ano motor se ničí - hlavně katalyzátor z důvodu nespáleného benzínu.
  10. J.Š.

    zhav.svicky

    Já měnil teď na fabii všechny čtyři za origo bosh, na všech bylo vidět, že žhaví jenom tak do půlky - byly bílé a konce zcela černé opálené karbonem... (nalítáno cca 200000km)
  11. J.Š.

    Tazeni podvalu

    Bohužel budou, auto může táhnout vozejk s maximální povolenou hmotností která splňuje povolenou hmotnost tažného auta. Teda minimálně u nás prostě mrknou do techničáku a konec.
  12. U moderních motorů typu PD není treba odvzdušnovat nic, u rotaček je treba odvzdušnit palivovou soustavu, nicméně netuším jak:-)
  13. Mě se dělo přesně to co uvádíš a stačilo vyměnit termostat - a rychle nebo si zničíš motor, bude pořád studenej.
  14. Termostat original Beru stojí asi 200,- takže žádná pálka, ale ta výměna.... to je strasny sraní s tím...
×
×
  • Vytvořit nový...