Halo, díky všem za poradu. Problém je, že jsem v Thajsku. Měl jsem to u jedněch, co dělaj evropská auta (Škodovku tady moc nikdo nemá, já mám po Oktávii 2001, ještě jezdí, teď 8 let Supa), kde zjistili diagnostikou závadu P17BF Hydraulic Pump, Play Protection.
A také: P189C Function Restriction due to Insufficient Pressure Build-up
A tady to ukázalo specifikaci převodovky:
Ten kód P17BF je na youtube: DSG 7 OAM repair kit https://youtu.be/h6qferAXYZc Kinergo Equipment
Tam to říká, že když se objeví P17BF tak je buď prasklé těleso ventilu nebo poškozený akumulátor.
(The reason P17BF error appears is either a crack in the body of Valve Body or a damaged accumulator.)
Dalším zjišťováním se na nic konkretního nepřišlo, (ptali se telefonem do Bangkoku experta na VW/Audi převodovky, ale ten jim mnoho neřek), že tedy to rozhodí. Zatím ale jsem se nerozhodl, jezdí to normálně, nevidím nic špatného, necuká, jen ten montážní klíč se tam objevuje střídavě se stupněm zařazení D1, D2, atd, ale jen když se to ohřeje. A když zastavím a vypnu zapalování, znovu rozjedu, tak to zase po jistý čas nedělá, až později.
Nemůže to přece jen být ten olej? Někde čtu, že se olej má vyměnit po 60.000.
Nemáte někdo novější knihu, kde je zmíněna tato kontrolka?