Přejít na obsah

Gejza100

Uživatel
  • Počet příspěvků

    48
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 600 zobrazení profilu

Oznámení Gejza100

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Tady aktuální stav za tepla: A tady jsem našel video před měsícem za studena. Klepot je slyšet víc než dost (a možná i díra ve výfuku :-) )
  2. Nazdar. Mám taky 1.6 najetých 165 tisíc. Rozvody měněny při 150k. Tady je odkaz na můj motor před výměnou rozvodů. Pokud budeš chtít, můžu natočit zvuk aktuálně. Teď zní hůř. Víc klepe i přes to slušné zacházení a kvalitní olej. Na youtube najdeš víc videí s identickým zvukem.
  3. Tak mám po servisu. Rozvody se měnily kompletně, vodící lišty byly už na pokraji životnosti, takže jsem přijel akorát. Jen to klepání nepřestalo. První odhad mi volali rozvody + časování ventilů, to ale nakonec nebylo potřeba měnit. Po převzetí vozů a projížďce jsem se vrátil zpět do servisu, že to stále klepe hlavně za tepla. Byl si to poslechnout sám technik a prý to odpovídá nájezdu a že to bude na 99% zdvihátko.
  4. Připojím se s mojí zkušeností. Aktuálně najeto 148 tisíc km a párkrát se stalo, že rozvody zachrastily po startu. Většinou ale po delší cestě + plné auto. Jinak vím pouze o kladkách, které šustí. Starosti mi přidělává klepot, který se stále vyvíjí s kilometry. Na zdvihátka mi to přijde dost hluboký zvuk. Na začátku prosince jsem objednaný do servisu, tak pevně doufám, že Ježíšek nepřijde o několik dní dřív . Natočil jsem krátkou ukázku se zahřátým motorem. Celkově mi přijde, že jde motor tvrdě a celkem se třepe na volnoběh (otáčky drží). Na palivu i oleji nešetřím. https://www.youtube.com/watch?v=3vgXyqj6--o
  5. Mám tento motor ve FII a skutečně je hlučnější od 3500 otáček. Na okreskách je to v pohodě, jen na dálnici je potřeba při 130km/h přidat hlasitost na radiu
  6. marfan: Až budu mít info napíšu. rkonf: Ano ty kladky už jsou dost hlučné, jedna se měnila před rokem, když mi propouštěla vodní pumpa. Naplánované jsou časem rozvody, tak se to potom vezme komplet. Ten zvuk je dost výrazný a hlučný + občas hned po nastartování nejspíš zachrastí na 1-2 sekundy rozvody.
  7. Mě to nikdy nedělalo, až teď z ničeho nic a to se k autu chovám slušně a je pravidelně servisováno. Motor má najeto 125000km
  8. Já mám poslední týden možná podobný problém. Po 200 km na dálnici mi druhý den začal motor klepat a po zahřátí se to moc nezlepší. Dělá to po každém nastartování viz. video. Čeká mě návštěva servisu.
  9. Gejza100

    Klimatizace

    Pánové, začala mě zlobit klimatizace. Krom toho, že po sepnutí kompresoru je slyšet podle otáček motoru (prý to je normální jev) tak klima syčí, ale chladí. Pokusil jsem se to natočit. Předpokládám, že jen bude stačit doplnit chladivo.
  10. máte někdo zkušeností na iOS, popřípadě jaký adaptér a program koupit?
  11. já se zapnutými světly 0,6-0,7, ale bez světel 0,6. Čeká mě výměna děravého pletence, tak možná proto mám trochu vyšší spotřebu. Jedna foto spíš zajímavost ze zpáteční cesty z Radhoště. Dole pod kopcem u Bečvy byla průměrná spotřeba 1l na 100km.
  12. omlouvám se, musím ještě dodat, že to je FI 1.4 16V 55kw. Až se naskytne příležitost, můžu odfotit. Takže to vypadá tak, že to tak má být, ikdyž máš i ty marfan podobnou aktuální spotřebu.
  13. Jakou máte aktuální spotřebu když stojíte se zahřátým motorem na místě bez klimy? Mě to skáče 0,6-0,7l a minimílně 0,5l na hodinu. Kamarád s 1.4 má cca 0,4l, ale viděl jsem i, jak mu tam chvilkově ukazovalo 0,2l
  14. má Fabie je právě rok 2009 před FL, takže by tam mělo být to "inteligentní" relé jak píšeš
  15. ales-r: Ano já také takto startuju. Jen nechápu, proč to tak je, že nějaké auto svítí už před startem, pak zhasne a některé až po nastartování. Zajímalo by mě, co je jinak a proč. Mě osobně by víc vyhovovalo, kdyby se světla rozsvítily až po nastartování
×
×
  • Vytvořit nový...