Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

shinki

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

0 Neutrální

O uživateli shinki

  • Hodnost
    Junior
  1. shinki

    Spatne starty u O 1.6l 75Kw

    Děkuji za podmět. Budu referovat servisu, kam auto vozím. Mám trochu obavy, že v tom sami trochu tápou. Není tady někdo z Ostravy či okolí, kdo by to byl ochoten prověřit a vyzná se. Už jsem za to uvalil ranec, ale chci vločku opravit.
  2. shinki

    Spatne starty u O 1.6l 75Kw

    Zdar borci, takže na moji Octavce 1.6 BFQ, plyn BRC (poslední 1/4 roku je vypnutý) zatím vyměněno toto a bez jakéhokoliv efektu. Aktuální projevy jsou jako u všech v tomto tématu: špatné studené starty, kolísání otáček, než se motor zahřeje tak to několikrát chcípne. Čím nižší tepota tím horší. Čidlo chladící kapaliny, čidlo otáček Měření tlaku bezínového čerpadla - naměřené hodnoty v normě Vytažení čerpadla z nádrže a vyčištění - vše v pořádku, gumové těsnění nerozdrobené Několikrát vyčištěná škrtící klapka Čistění vstřiků ultrazvukem Výměna vstřiků (šlo o použité kusy, ale stále to má stejný projev) Jsem už z toho zhnusený, děcka budou mít pod stromečkem ty komponenty, co jsou z auta vytáhnuté. Sání vypadá v pořádku, ale mikrotrhlinky nejsou vidět, tak by možná taky stálo za to vyměnit???? řídící jednotka???? Toto je zoufalé volání o pomoc a varování před koupí.
  3. shinki

    Spatne starty u O 1.6l 75Kw

    Zdar. Pročetl jsem dané vlákno a hned se na Vás zkusím obrátit s dotazem, zda nedoporučíte někoho v Ostravě či okolí, kdo je schopen vyřešit tento problém a nebude mi chtít vyměnit všechny čtyři vstřiky najednou. Motor BFQ, plyn BRC. Drobné opravy si troufnu sám, ale do tohoto se pouštět nechci.
  4. shinki

    FABIA 1.4 16 V AUA 55 kW - cuká na ethanol

    tak nedoporučuji nikomu kupovat ty levné krabičky - ala přestavba na etanol. To už to raději přestavit na plyn.
  5. shinki

    vlozka zamku fabia

    Ahoj, zrovna dělám vytlumení předních dveří na svoji Fabce combi 2001 a chtěl bych si vše projít i v dílenské příručce, ze které jste tu posílali odkaz (PEPA007). Nemohli by jsi mi jste mi ji někdo poslat na shinki@seznam.cz nebo přes nějakou úschovnu? Nejlíp celou (chystám se i na brzdy a ložisko kola). Díky Šinkec
  6. shinki

    FABIA 1.4 16 V AUA 55 kW - cuká na ethanol

    Omlouvám se za delší dobu bez reakce, byl jsem mimo na dovolence. Fabie - teď půl nádrže čistého benzínu a zatím se problém neobjevuje. Vyzkouším více a pokusím se jednotku vyreklamovat - i když návrat těch 4tis co jsem za ní dal bude asi složitý. škoda, že jsem neměl dříve info. olej na svíčkách byl trochu i na hoře na svíčce, ale bylo to na 4 válci a problém to na diagnostie hlásilo na prvním. Jinak zkuste napsat poměr ředění E85/N95 na které jezdíte se svýma Fabkama?
  7. Fabia 1.4 16V 55 kW, rok 2001 přii startu pod 15 C bojuju s cukáním motoru, běží na 3 válce a je to cítit ve výkonu. Bliká kontrolka motoru. Poté co teplota vystoupá nad 15 C a více se kontrolka rozsvítí a svíti - při dalších jízdach zhasne. Na VAgu to píše chybu: chyba zapalování na prvním válci. -při výměně rozvodů vyměněny veškeré filtry + olej -nové svíčky -nová cívka po projetí fóra zvažuji ještě výměnu kabelu mezi svíčkou a cívkou -vše začalo, když jsem do auta přidal jednotky flexifuel a začal brát ethanol. Palivový filtr vyměněn po 600km. S cílem trochu ušetřit jsem už proinvestoval 16000 Kč (4000 Kč jednotka na ethanol + 12000 rozvody a veškeré filtry). Při výměněně svíček byla 4. trochu od oleje, mechanik říkal že 16V trochu rosí do svíček, že to není na závadu. nemáte někdo zkušenosti s podobným motorem a ježděním na ethanol? sorry za špatný název tématu - nevím jak jej zeditovat, motor je AUA typ auta 6Y2 2F4
  8. shinki

    Káblový zväzok a problémy s ním súvisiace

    Zdravím, na moji zeleně potvoře z 01, nastali podobné problémy, nejprve jen problikavání EPC, potom chaotické zapínaní stíracích cyklů, zblázněné servo posléze i začala svítit jeho kontrolka - pomalu začátek úplného konce. Svazek jsme odizoloval při prvním samovolném stažení předních oken a zamykání a odemikání dvěřé - minulý rok v létě. pročetl jsme vše, sám odizolovat kabeláž a vyměnit špatné kabely nedokážu a jediný elektrikář co v okolí znám mi po jednom dni co jsme tam měl auto řekl, že je kabel v pořádku, asi se nechtělo pouštět do opravy (po jeho prozkoumání pak začlo blbnout i to servo). Hledám někoho, kdo by mi tuto "dětskou mouchu" vyřešil. Lékaře hledám pro F1 1.4 16V r.01, nemá ABS ani klimu takže o pár drátu míň) Díky za jakýkoliv typ na elektrikáře z Ostravy a okolí. S pozdravem Jarda
×