Na margo svetiel z FI. Ak svetlo oslňuje, ak je len trochu mimo správny sklon, v prvom rade to znamená, že prechod medzi svetlom a tieňom je veľmi ostrý a to je u svetla žiadúce. Ja som si svetlá FI pochvaľoval. Stačilo ich len troško spustiť k vozovke a už som nikoho neoslňoval a svietilo to super. Rovnako som to ale musel urobiť aj u FII FL, tiež to v štandardnom nastavení oslňovalo. Proste dnes nastavujú svetlá vyššie ako kedysi a to je celé.
Zaujímavé je, že žiarovky odchádzali len u niektorých motorizácií, teda to skôr záležalo na alternátore a nie na svetle.
Dix1: Neverím v bezkľúť, priame meranie tlaku tiež nie, veď ani menšie Audiny ho nemajú.
No možno fakt navi nebude. Od doby vzniku súčasného Pola sa veľa zmenilo, napr. už aj Škoda podporuje zrkadlenie telefónu. Tak možno nasadia toto a vždy mi to príde lepšie, ako napr. v Citigo. Aktualizuješ kedy chceš, navi si vyberieš akú chceš (ja napr. Waze).
Mike_k: Ale veď tá navi v mobile pokojne môže dostávať informácia aj od auta a potom už je funkčná napr. aj v tuneli. A podľa mňa je jedno, či je anténa v mobile, alebo pod prístrojovkou pod čelným sklom. Príjem GPS signálu bude prakticky rovnaký. A Fabia III isto nebude mať pokovené čelné sklo, ktoré by signál čiastočne filtrovalo..
Mike_k: Na nemenný systém od výrobcu s drahými a zriedkavými aktualizáciami si ochotný kvôli navigácii prejsť, ale na platformu, kde si môžeš navigáciu vybrať podľa seba, to nie. Zaujímavý prístup.
Pokiaľ dobre viem, tak ten Mirror Link by mal umožniť aj ovládanie mobilu z auta, nie? Tak aký rozdiel v tom pohodlí je?
Myslím, že na oficiálne fotky je fakt ešte priskoro. To ešte bude čas aj na nejaké špionážne. Len sa čudujem, že Škoda na zamaskované autá jazdiace ´v okolí MB nelepí nápis NewFabia ako niekto