@MartabOno to chce, aby po jízdě byla třecí plocha čistá. Když někde, zpravidla na kraji, zůstane povrchová koroze, tak tu další jízdu, třeba po týdnu, nesundaváš týdenní korozi, ale starší, už více do hloubky, takže hrubší. Ta si snadno projede drážku v destičce jak brusný papír a ojet to, už skoro nelze... Navíc pořádně nabržděný kotouč, se chová jak kdyby byl jakoby naimpregnovaný a povrchová rez se u něj vyskytne za delší dobu a hlavně je opravdu povrchová.
Nicméně na to cukání by to v počátku nemělo mít vliv (ten neojetý proužek), zkus se zbavit spíš těch otisků po destičce, jak to rezne jinak pod destičkou a jinak mimo destičku, tak to pak cuká.
Jinak poslední dobou do toho čím dál více mluví i (ne)kvalita desek, kotoučů a možná i třmenů = brzd jako celek, takže leckdy se můžeš snažit jak chceš a stejně si brzdy čas od času vyměníš, aniž by byly sjeté. Služební auta to většinou netrápí :)
btw možná jsou přední brzdy u tebe předimenzované na tu váhu a výkon, když ty zadní máš ok, na které si stěžuje tady na foru kde kdo. Na Scale mám výrazně horší zadní. U yarise 82 kW o podobné váze co FIII mám myslím 260 mm + bubny, ale jestli myslíš že mne koroze netrápí, tak trápí, kvalita je dost nízká podobná tomu co mám na Scale vzadu.