No ale mě se zdá,že mi to spíš vždy udělá jak tomu dám trochu pokouřit když třeba jedu z práce cca 30km,zahřeju motor,pak si dám svižnou jízdu,a jak přijedu domů vypnu motor a vrtule fičí,ale je pravda že tak minimálně měsíc se mi to už nestalo,předtím to byla tak jednou za 1 max 2 týdny
Stejný problém,i za teplého počasí.Fičí to tak 5 až 10 minut a pak to vypne a vše v pohodě.Nejdřív jsem taky na to čuměl,ale pár věcí jsem si k tomu zjistil a uklidnil se.Zároven jak už se psalo výše,když znovu nastartujete a pak motor vypnete tak se vrtule ) přestane točit,ale nedoporučuje se to.
Já když přeřadím z 3 na 4 a přidám plyn tak auto nejprve zpomalí jak kdyby plyn nefungoval a pak hned jede.Nědělá to pořád,ale občas ano.Ještě jsem to nikde neřešil,ale spíš jen proto,že by mi stejně nikde nic neřekli z mých předchozích zkušeností ze servisů.
Čaute Yeťáci,tak ted pár mých zkušeností (2.0 TDI 81kw najeto 40 000km)
Ostrava-Praha (dálnice)doba jízdy 2h 20 minut cca 160 až 180km/h spotřeba 6.8l
Ostrava-Karlova studánka 110km do kopce pořád přes dědiny 1h 45minut spotřeba 5l
Karlova Studánka-Ostrava 110km už z kopce ) 1h 25minut spotřeba 3.9l a zasekal jsem se v Opavě a v centru Ostravy v zácpě na semaforech
Ostrava-Bardejov 360km jízda většinou tak o 20km/h více než je povolená rychlost a spotřeba 5.3l
Bardejov-Ostrava předpisovou jízdou(co 30 km stál policajt a měřil,to jsem ještě nezažil!!!!!) spotřeba 4.8l 65% dálnice zbytek dědiny a rychlostní
Jinak pořád jsem měl dlouhodobou spotřebu cca 5.6 až 5.8l ale posledních asi 10 000km mi spotřeba spadla na průměr 5l,asi jsem se stím naučil jezdit,protože se mi zdá že jezdím svižněji než předtím.
Já mám nakonec 4 favority co se mi líbí,tak už jen se rozhodnout pro ty správné,ale musím najít nejlépe stejné někde v kamenném obchodě.Chci je vidět přímo na autě než je koupím.