Přejít na obsah

Sasa2002

Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Sasa2002 naposledy zvítězil 5. Leden 2012

Sasa2002 nejvíce like obsah!

O uživateli Sasa2002

  • Narozeniny 1.5.1986

Kontaktní metody

  • ICQ
    335727500

Návštěvy profilu

1 288 zobrazení profilu

Oznámení Sasa2002

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Pokusím se to dneska nahrát. Ano, na neutrál to jde nejlépe slyšet. Ale zkusil jsem vytočit dvojku a slyšel jsem to taky. Ale tam to není tak jasně rozpoznatelné přes hluk motoru. A když jedu z kopce na neutrál tak něco možná na nápravě, nebo v motoru chrastí, ale to se mi nepovede nahrát.
  2. Zdravím všechny. Rád bych se všech zeptal na radu, popř. na řešení. Mám Škoda Roomster 1.2 TSI 63kW 07/2010 a nejeto 75 tisíc km. To že mám třetí rozvodovou sadu opomíjím. V poslední době začal motor, nebo něco v něm při vytočení nad tři tišíce vydávat výrazně zadírající(řinčivý) zvuk. Ten zvuk lze slyšet jak na volnoběh tak i za jízdy např. na dálnici. Vždy od třech tisíc dále. Máte někdo podobný problém? Může s tím být i spojeno, že když řadím tak něco cvaká u spojky a na vyřazený plyn něco chrastí v náhonu. Nebudu Vám vyprávět, že auto jsem celkem 7x reklamoval a rozhodně bych už nic z vrakoviště Škody nekoupil. Mám i špatnou zkušenost se servisy. Proto bych rád znal Váš názor zde. Auto sice má záruku 4 roky, ale na kilometry již ne. Předem díky za radu, na fóru podobný problém jsem nenalezl. Miloš.
  3. Olej byl 5W-30. teď tam je 5W-40 a mizí stejně. Bohužel teplotu motoru jsem nesledoval, nemám jak. Ve výbavě bohužel nebyl přibalen maxidot. Ale nepřijde mi, že bych motor touto jízdou zatěžoval. Fakt mě štve, že místo aby motor sloužil mně, tak já sloužím jemu!!! :-D
  4. Ke 120 tis. km ti musím gratulovat. Na TSI je to velký úspěch. :-D Řetěz jsi neměnil? Jinak já mám s olejem rovněž problém. Mám ztrátu cca 2 litry na 15 tis. km. Tedy na jeden interval výměny oleje. Samozřejmě odpověď, že je to zcela v toleranci. Ale všiml jsem si, že když jsem jel hned po výměně oleje ČR - Nizozemsko. Přes Německo cca 150 - 160 km/h průměr tak jsem v Nizozemsku musel shánět olej na dolití. Což bylo po cca 1000 km. Letos to vyzkouším snad na Chorvatsku. Ale musím zaklepat, že benzín necítím.
  5. No kluci. Už se těším na pátek. Dneska to nepřestalo ani po 100 km. Projev motoru kovový...řetěz evidentně na pokraji možností. Jsem zvědav jestli třetí rozvodová sada už bude OK, nebo po záruce budu mít skleník. Má to někdo TSI s nájezdem alespoň 200 tis. km?
  6. Ano řeším, že mi to jednak rachtá 10 s po startu, ale třeba i 20 min. kovového projevu motoru. Vadí mi, že jsem si koupil Roomstera, z kterého budu mít na 100 tisících skleník.
  7. To bych sice nečekal, ale třetí rozvodová sada během dvou let a 56 tisíc km? To se mi zdá trochu moc za hračku s cenou 350 tisíc (cena vozu v roce 2010). Nevíte jak je to se zárukou, když mi ten daný díl vymění?
  8. To jsem zvědav co budu dělat po další výměně rozvodů. Záruka bude končit a pak jsem už nahranej.
  9. Tak to mi řekněte co s tím mám dělat. To to mám radši prodat, abych měl klid? To fakt ani po té třetí modifikaci nebude klid?
  10. Bylo mi řečeno, že to je v limitu... A bohužel jsem to takto našel popsáno i v podmínkách.
  11. Akabus: Tak to jsi mě moc nepotěšil. Kolik máš na tom posledním řetězu najeto? Vormen: Oleje dělám klasicky po 15 tisících dle doporučení. Začínal jsem na oleji 0W30, 5W30 a teď jsem tam dostal 5W40, dle libovůle servisu u Horejska. Ale při příští výměně chci dávát už jen 5W30. Po startu než vyjedu nečekám. Ale pokud jedu "svižněji" tak nechávám na volno běžet minutu dvě. Ale většinou při dojezdu už jedu velmi v klidu. Mám ještě problém, že než jedu na výměnu oleje, do motoru musím dolejt cca 2 litry oleje svého (originál Hellix). Prej normální.
  12. Já byl ujišťován, že dávájí komplet novou rozvodnou sadu. Takže to není pravda? A když to po záruce budu mít stejný problém, lze to předělat na širší řetěz?
  13. Zdravím všechny po delší době. Jak tu koukám, tak stále více si uvědomuji, že koupě Škodovky byla moje největší bota v životě. Teď jedu na druhou výměnu rozvodové sady. První nastala na 26000 km v 12/2011, kde jsem na inovovaný druh čekal jak na smilování. Při výměně jsem byl ujištěn, že výměna je již poslední a bude vše OK. Od cca 35 tisíc se zvuky ozývají znovu. A u Gerharda Horejska jsem hbitě posílán domů, že tento projev je zcela normální. Nyní mám najeto 56 tisíc km a chrastění řetězu trvá třeba 20 minut, než se motor uklidní. (nahrávám na videa). Bohužel jsem musel změnit i servis a dostanu další inovovaný řetěz. Máte někdo s tou modifikací z 10/12 zkušenosti? Máte na tom někdo najeto pár desítek tisíc km? Mohu být klidnější? A nebo to je zalepení úst, abych přejel záruku a pak při garančkách rovnou měnil i řetěz? Omlouvám se za svou negativitu, ale kupoval jsem si své první zcela nové auto a čekal jsem, že na auto nebudu muset nijak myslet. Avšak mám s ním více starostí, než s Escortem s nájezdem 260 tisíc. Zvažujeme druhé auto do rodiny a bohužel se budu koncertu vyhýbat široko obloukem. Všem děkuji za názor.
  14. No já si stěžoval a bez remcání jsem byl objednán a řetěz vyměněn. Olej zůstává původní.
  15. Tak vše je vyřešeno. S pomocí zákaznického centra se vše objasnilo. Pro ostatní uvedu své zjištění. - Při svolávací akci se mění rozvodový řemen, napínák a vyměňuje se olej a olejový filtr. - Pokud není svolávací akce a reklamujete rozvody. Tak se mění vše, ale olej a olejový filtr nedostanete.
×
×
  • Vytvořit nový...