Přejít na obsah

jipol57

Uživatel
  • Počet příspěvků

    811
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

1 Sledující

Návštěvy profilu

5433 zobrazení profilu

Oznámení jipol57

  1. Podle schematu by to mělo být teplotní čidlo, je jenom v sedácích, ale vypíná jen 2. stupeň. Respektive přepne na 1. stupeň (sériové propojení). 1. stupeň nemá v činnosti žádnou tepelnou kontrolu. Tím se vylučuje chyba toho čidla, protože kdyby bylo vadné, tak by 1. stupeň fungoval. Ale to jsem si vyvodil jen ze schematu. Zkušenost s tím žádnou nemám. Tak snad nekecám.
  2. Jen na upřesnění, jak fungují stupně 1 a 2. Na 1. stupeň jsou sedák a opěradlo zapojeny v sérii. Takže když je některý přerušený, tak netopí žádný. Když je to v pořádku, tak je to čtvrtinový výkon. Na 2. stupni jsou zapojené paralelně, tak netopí ten, který je vadný - přerušená topnice.
  3. Zkušenost s tím nemám, ale snad pomůže řešení stejné chyby, popisované v sekci Superb. Je to elektrické čerpadlo, které motor dochlazuje po chcípnutí.
  4. Jestli se nepletu, tak ještě záleží na tom, aby tam měl čidlo teploměru oleje. Vedle vypouštěcího šroubu oleje. Je to společný snímač G266 hladinový a teplotní. Ale z výroby ho mívaly jen auta s prodlouženým servisním intervalem.
  5. Že je Čínská, neznamená, že je špatná a taky nemusí být závada v ní. 80% všeho je dneska Čínské. Já bych tipoval na špatné ukostření něčeho, v okolí 5. dveří a koncových světel.
  6. Sice mám Fabii, ale stejný motor. Taky jsem měl několik let nepatrný únik kapaliny, pohledem zvrchu se zdálo, že pumpou to není. Ale když jsem měnil rozvody, tak pod pumpou byl krápník zaschlého čehosi. Takže tekla. Po výměně už OK. Značka na napínáku se kontroluje při napínání. Po vypnutí, motor zacuká, i zpětně, a napínák zůstane všelijak.
  7. Když je vše v pořádku, a máš delší jízdy (co popisuješ stačí), tak si vypalovaní ani nevšimneš. Poznáš ho jen zvýšenými otáčkami na volnoběhu. Ale pozor, v chladnějším počasí, jsou zvýšené otačky taky, než se motor zahřeje.
  8. Nevím, zas takový odborník nejsem. Ale já bych zkusil v normální diagnostice co mám (VCDS), tu jednotku, která píše chyby, prozkoumal. Jestli by k ní byl přístup.
  9. Nejsem si jistý, jen uvažuji. Ale připadá mi to, že je v dagnostice nastavená nějaká ŘJ, která ve skutečnosti neexistuje.
  10. Tam není žádná samostatná jednotka naklápění světel. Je jen potenciometr s kolečkem 1,2,3, a pak elektronika u motorků ve světlech.
  11. Koupil jsem si takovéhle nájezdy: https://www.motora.cz/naradi/vybaveni-autoservisu/zvedaky-stojany/panenka-hydraulicke-zvedaky/rampa-najezdova-pro-vozidlo-do-1t-213175737.htm?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIl8nSv5qkhwMVFKKDBx1iHg3BEAQYASABEgJbXvD_BwE Pohodlně se pod auto dostanu a je to myslím i bezpečné.
  12. Na další stránce je to namalované. Mělo by to být někde vlevo pod ABSkem. Základní vybavení, od března 2010.pdf strana 3856.
  13. Kdysi, kdosi, měl nedokonalé spoje na velkých pojistkách na baterce.
  14. A nakonec skončíš prohledáváním svazků v průchodce 5. dveří. Je to tak na 95%. Zkus prověřit, jestli jsou dveře správně ukostřené. Kostřící bod je tuším vlevo v kufru pod tapecem, a jestli je dobře vodivě propojený se zámkem a vším ve dveřích. To dovede napáchat nevyzpytatelné psí kusy. Ale taky může být něco občas přerušené v průchodu do dveří řidiče. Je to jen můj odhad.
  15. Vedle vypouštěcího šroubu oleje. Je to společný snímač G266 hladinový a teplotní. Ale mají ho z výroby jen auta s prodlouženým servisním intervalem.
×
×
  • Vytvořit nový...