Přejít na obsah

jipol57

Uživatel
  • Počet příspěvků

    806
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

1 Sledující

Návštěvy profilu

5236 zobrazení profilu

Oznámení jipol57

  1. Sice mám Fabii, ale stejný motor. Taky jsem měl několik let nepatrný únik kapaliny, pohledem zvrchu se zdálo, že pumpou to není. Ale když jsem měnil rozvody, tak pod pumpou byl krápník zaschlého čehosi. Takže tekla. Po výměně už OK. Značka na napínáku se kontroluje při napínání. Po vypnutí, motor zacuká, i zpětně, a napínák zůstane všelijak.
  2. Když je vše v pořádku, a máš delší jízdy (co popisuješ stačí), tak si vypalovaní ani nevšimneš. Poznáš ho jen zvýšenými otáčkami na volnoběhu. Ale pozor, v chladnějším počasí, jsou zvýšené otačky taky, než se motor zahřeje.
  3. Nevím, zas takový odborník nejsem. Ale já bych zkusil v normální diagnostice co mám (VCDS), tu jednotku, která píše chyby, prozkoumal. Jestli by k ní byl přístup.
  4. Nejsem si jistý, jen uvažuji. Ale připadá mi to, že je v dagnostice nastavená nějaká ŘJ, která ve skutečnosti neexistuje.
  5. Tam není žádná samostatná jednotka naklápění světel. Je jen potenciometr s kolečkem 1,2,3, a pak elektronika u motorků ve světlech.
  6. Koupil jsem si takovéhle nájezdy: https://www.motora.cz/naradi/vybaveni-autoservisu/zvedaky-stojany/panenka-hydraulicke-zvedaky/rampa-najezdova-pro-vozidlo-do-1t-213175737.htm?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIl8nSv5qkhwMVFKKDBx1iHg3BEAQYASABEgJbXvD_BwE Pohodlně se pod auto dostanu a je to myslím i bezpečné.
  7. Na další stránce je to namalované. Mělo by to být někde vlevo pod ABSkem. Základní vybavení, od března 2010.pdf strana 3856.
  8. Kdysi, kdosi, měl nedokonalé spoje na velkých pojistkách na baterce.
  9. A nakonec skončíš prohledáváním svazků v průchodce 5. dveří. Je to tak na 95%. Zkus prověřit, jestli jsou dveře správně ukostřené. Kostřící bod je tuším vlevo v kufru pod tapecem, a jestli je dobře vodivě propojený se zámkem a vším ve dveřích. To dovede napáchat nevyzpytatelné psí kusy. Ale taky může být něco občas přerušené v průchodu do dveří řidiče. Je to jen můj odhad.
  10. Vedle vypouštěcího šroubu oleje. Je to společný snímač G266 hladinový a teplotní. Ale mají ho z výroby jen auta s prodlouženým servisním intervalem.
  11. Já bych ještě zkusil vytáhnout žárovky a profouknout vnitřek fénem. Ještě za tepla žárovky vrátit. Zkontroloval bych těsnění u objímek. A nepřehnat to s tím nahříváním, aby se něco nezačalo tavit.
  12. Už ze schemat je jasné, že hlavní světla hlásit nemůže, protože vůbec nejdou přes ŘJ. Ale brzdovky a obrysky přes ŘJ jdou, ale kontrola je dost nepřesná. Neumí rozeznat jestli svítí jedna nebo dvě, jen jestli nesvítí žádná. U přívěsu, jak se zmiňuje Miro F. taky kontroluje jen jednu žárovku v obvodu. Kdyby např. koncové měly více žárovek, tak by taky nepoznal, kdyby jedna z nich nesvítila. Upozorňuji že levá a pravá jsou taky odděleně, jako na autě. Obě brzdové na přívěsu, jsou v jednom obvodu, tak taky zahlásí jen kdyby nesvítíla ani jedna.
  13. Pokud vím, tak hlavní světlomety diagnostika nekontroluje vůbec, brzdová světla jen kdyby nesvítilo žádné, levé ani pravé. Obrysovky na každé straně, kdyby nesvítily vpředu i vzadu. Jednu žárovku umí kontrolovat jen u blinkrů, a při tom rychle bliká na palubce.
  14. Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
  15. Diagnostika auta, z ŘJ motoru, asi neotestuje dokonale jednotlivé vstřikovače. Při mém problému, jsem měl zapsanou chybu 1. vstřikovače, pak jsem je vyndal všechny, na renovaci, ale na diagnostice samotných vstřikovačů, se ukázalo, že jsou vadné a neopravitelné 3. Tak jsem je vyměnil všechny. Asi po nějakém nájezdu, by se neměly kombinovat staré vstřiky s novým.
×
×
  • Vytvořit nový...