ne jen sežral šalamounovo hovno to je jasný, že nádrž je na 45l. tak jsem tam nidky nedostal více než 42l taky nevyjíždím do sucha...ale pokud má vrchní osel 58 litrů je mu přáno..ale pak nechápu pročpa tam dává "jen" 50 :kol-44:
podle mě s tím jezdit můžeš, ale bude to mlátit a skákat jak koza prostě tlumič tlumí, když není tak to nedrží tak stopu, odskakuje atd...takže jezdit ju, ale opatrně...ja to vidím tak, že hned jak bude lépe jdu do výměny...
Taky mi něco vzadu klepe, hlavně při přejezdu nerovností příčných... začalo to v zimě teď co jsou ty pořádné mrazy , před zimou jeden tlumič tekl...říkal jsem si, že to zmáknu na jaře, na stk ok ....divné...
Pročetl jsem to až sem...a pokud mohu poradit.Dal bych to nějakému autoelektrikáři, aby prošel všechno elektro co má přímý vliv na proces startování...a mimo jiné zkouknul i zbytek. neb pokud to někdo předělával tak to bude asi stát za to a těžko radit když se nemáš od něčeho odpíchnout s jistotou že je to v cajku...
Už cca 5 let zákaznické služby největší energetické společnosti ČR, asi netřeba jmenovat kdyby někdo potřeboval pomoci ohledně připojení, stávající přípojky, žádostí, přepisy ele nyní už i plyn...atd...není problém...
v minulém autí viz foto... jsem měl tenhle http://www.alza.cz/s...ter-d106711.htm umístil jsem ho do volného prostoru v palubce. A bylo to v pohodě , měl jsem tam docela staré kazetové rádio pioneer - nalazeno na jednu frekvenci mel jsem to vždy pod posledním čudlem stanice na radiu a jelo to pořád, buď rádio nebo mp3ky z flashky a z toho upřímně u fabule vzhledem k umístění zásuvky si to nějak nedokáži představit....
není to težké, chce to mít běžné nářadí, flexa popř. pilka na železo, kladivo, vrtačku, svěrák a matroš... posílám hrubý nákres toho předělání, samo je lepší si to pěkně vše naměřit v autě...