-
El. ovládání oken - závady, nefunkčnost
Můj problém se stahovačkou pomohl vyřešit servis stbservis.cz 😎
-
Mirda85 začal sledovat El. ovládání oken - závady, nefunkčnost
-
El. ovládání oken - závady, nefunkčnost
Ahoj. Obracím se na vás s prosbou o dobrou radu. F2 r.v.07 před FL, centrál jen na klíč. Umřela mi jednotka u řidiče pro stahování/zamykání s číslem 6Y2 959 802. Svazek LP dveří komplet nový, tam problém není. Vzhledem ke stáří nelze již nový díl či druhovýroba koupit. Nemá někdo zkušenost např s náhradou pod jiným číslem (novější ročník)? Předem díky za odpovědi a nápady
-
parkovačky
Sice je to staré téma, ale zrovna sám řeším. Drží to jak čert + málo místa, asi to vážně chce si udělat přípravek https://youtu.be/24yamidlEL4
-
El. zasuvka tazneho zarizeni
Fabia, Rapid i Octavia III.generace má 13ti pólovou z výroby, tady to bude obdobné... Zpětnou kompatibilitu lze řešit vloženou redukcí
-
Spodní kryt motoru pro 1,2/TSI a 1,4/TSI
Já jen doplním, že lze i na vozidlo s nezávislým topením... Mám to tam a žádný problém není
- Autobatéria (akumulátor) do FII a Roomstera
-
Spodní kryt motoru pro 1,2/TSI a 1,4/TSI
Uměl by někdo vysvětlit proč tento výrobek není vhodný pro vozidlo vybavené nezávislým topením PR 9M9? Dle obrázků výřez pro výfuk bufíku tam je, nebo jen není zaplacená homologace pro tuto variantu?
- Možné důvody vysoké spotřeby oleje
-
Autobatéria (akumulátor) do FII a Roomstera
Začal bych obecnou diagnostikou, změřit kolik to dobíjí, projít po letech ideálně kostřící body a očistit. Pro baterku je spíše vhodnější, aby byla stále dobita, tj při krátkých trasách raději mít tu menší kapacitu a stále dobitou. Startovací proud u benzínu asi nehraje takovou roli. Však baterie z výroby ho tak velký taky neměla.. Pokud by někdo aktuálně bral baterku od Škody, ať se pak pochlubí jaké datum má vyraženo na pólu baterie
-
Dálkové ovládání
Díky moc za info. S ohledem na cenu nové baterie nebylo co řešit a dávno je již vyměněno. Jen je trosku zarážející, že obě baterky +/- stejně vybité a používal se jen jeden ovladač
- Ostřikovač zadního okna - Combi
-
Dálkové ovládání
Možná hloupý dotaz, ale nezkoušel někdo měřit pak tu baterii na jaké se až dostala napětí? Nová mi ukazuje 3,28V, 2 roky stará v klíčích 2,95V, tak jen tak ze zvědavosti kam až to klesá
-
Nabíječky baterií EFB/AGM
Prostě ona neuměla držet napětí, uměla držet jen konstantní proud... Kdyžtak tady nějaký čtení http://www.sossoukyjov.cz/data/File/VY_32_INOVACE_6a04.pdf
-
Nabíječky baterií EFB/AGM
Nevím jak dnes, ale dřív ten Lidl neuměl po skončení nabíjení držet 14,4V pro srovnání napětí všech článků. Tím neříkám, že by byl nějak zásadně špatný, ale kde prostě průměrné autonabíječky končí, tam ten Ctek teprve začíná (rozdílnost v charakteristice nabíjení). A aby se neřeklo, že dělám reklamu, taky má svoje mouchy, pro trvalé připojení na baterii dává zbytečně moc, - bohužel 85% konkurence také...
-
Dlhodobé odstavenie Octavia III
Ideální by bylo naftu nějak aditivovat nebo natankovat bez biosložky. Dále zajistit pravidelné dobíjení baterie, buď trvale hodit na nabíječku (třebas Victron s udržovacím napětím 13,2V) nebo klasicky dobíjet, když si člověk či multimetr vzpomene. Pneu bych nějak zásadně neřešíl, max couvnout jednou za čas o půl metru zpátky...