Přejít na obsah

Mischo77

Uživatel
  • Počet příspěvků

    216
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Mischo77

  • Narozeniny 03/09/1987

Kontaktní metody

  • ICQ
    325267786

Návštěvy profilu

3337 zobrazení profilu

Oznámení Mischo77

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Ahojte, Dosť pre mna zložitý problém... Auto mi dlhu dobu trasie, menil som po servisoch kde čo ( synchronne predne klby, kotuče, vonkajsie klby predne, hardy spojku, menil olej v prevodovke prednej, pretesnoval vstreky a ine zufale kroky.... Doma pod autom som si vsimol ze zadna rozvodovka je na vnutornych poloosach cela zanesena od tukov a olejov ( zjavne vytečený olej z rozvodovky). Po namahavom nekonečnom čistení som narazil na to že vymena oleja v rozovodvke nebude taka lahka nakolko su skrutky pre napustanie a vypustanie znacne strahne (zavity) a najpodstatnejsie je ze polooso nema vôľu kôli poškodenemu vnutornemu alebo vonkajšiemu klbu ako to byva na prednej naprave ale hybe sa aj cela ta "priruba kde je uchyteny vnutrony klb". (hybe sa to v rôznych smeroch čo som ešte nemal možnosť poznať... Pomôže tomu vymena gufera ? / alebo vymena vnutorneho klbu? ( ...vytečeny olej) alebo je to na nejaky repas? Pozn. hybe sa to zakružkovane v žltom kolmo hore dole vpravo a vľavo nielen v smere otáčania ? Dakuejm vopred za rady. O2 BMM 4X4 scout 6M
  2. Problem vyrieseny. Poskodena kabelaz - zoxidovane kable a kompletne poskodena kabelaz. Po oprave vsetko slape.
  3. Auto mi vyhadzuje chybu: Vadne EGR 001027 EGR Valve (N18) P0403 - 000 - MIL ON Prejavuje sa to hadzanim auta do nudzoveho rezimu, na cca 30 sekund, potom samo prestane hlasit auto zaberie (resp. štandardne funguje) a za 30 sekund sa to dookola opakuje. Na diag. som videl ako najprv klapku egr otvara a zatvara (v %) a nasledne pri chybe da 100 % (otvorene) Akcne cleny diagnostikovanie : nepocul som cvakanie egr. Ziadna ina chyba Po vymene za origo Pierburg mi stale hlasi chybu. Kde mam hladat chybu? Auto ma 350.000 km kod BMM s DPF 4x4 2.0 TDi PD Zvlastnostou je ze pred spominanou chybou cca 30 minut jazdy som wapkou oplachol motorovu cast pri nastartovanom motore. Nasledujuci den som pohladom presiel konektory a vodice no problem resp vlhkost ( hnijuce) vodice som nevidel. - vsetko suche a ciste. Moze byt problem turbo ktore uz dosluhuje?
  4. 2.0 Tdi BMM 4x4 DPF scout - najazd 330 tis. Auto po vymene tlakovej hadice ktora praskla, ma pri akceleracii taky chrapčavý zvuk, turbo si samozrejme popri tom píska svoje. Auto je do cca 2.200 otacok dost citelne lenivsie, (akceracia z 0 na 100 je niekde okolo 15s. (namiesto povodnych 10s.) Na dialnici pri vysokej rychlosti (180km/h točí cca 3100 ot/min a neskutočne škaredo dymí ( na aute ostava začmudená cela zadna časť) Spotreba je nizka ( 6 L/ 100 ), tankujem vyhradne vzdy a dlhodobo premiovu naftu. Nikdy nieje problem s hadzanim do nudzaku a pod. Netuším či tam niekedy davno nebol softwareovy zasah, pripadne či ešte nieje niekde teraz niečo prasknute na tlakovej sustave. Poprosim o nejaku radu, pripadne kde mi vedia na vychode Slovenska s tym pomoct (odborne)
  5. dvojhmota je OK, ...tam mozem iba predpokladat, lebo ziadne ine symptomy tam niesu ( ziadne hrkanie po nastartovani ani nic ine) Prednu hardy spojku som nemenil. Zaujimave je ze cele auto sa pri jazde po dialnici od 120 postupne rozvibruje a skaredo "duní" (ako ked su stiahnute okna). a so zvysujucou rychlostou sa to rytmicky zvysuje :/ Je mozne ze toto sposobuju predne vnutorne (synchronne) klby ?
  6. Ano, to som menil v myslienke ze to pomoze... pomohlo iba z casti a auto vibruje menej... ale stale
  7. Poprosim o riešenie problemu Dlhodobo riešim problem s vybraciami auta ktore je cca od 80km/h a viac (auto vybruje cele) a taktiež na dialnici ked idem rovno pripadne zatačam mierne tak počut pazvuky od akoby zadnej časti auta ( opakovane hučanie akoby od zlej pneumatiky - pniečo ako vadne ložisko). - Dany zvuk je počuť IBA ked je zaradena rychlost a noha na plyne). inokedy NIKDY. - pneumatiky odkontrolovane a vyvažene, vymenena hardy spojka zadna. - v servise kontorlovane loziska bez problemov, ALE pri zdvyhnutom aute a otacani akehokolvek kolesa je pocut rytmicke hucanie od zadnej rozvodovy/haldexu (neviem) Mimo toho vozidlo vibruje od prednej časti pri prudšej akceleracií. - tam mi bolo povedane že už nič ine ako predne vnutorne klby to byt nemozu. Dik za rady a pomoc Octavia 2 scout BMM. 08r 330t km
  8. Mischo77

    Geometrie

    Na octavii scout mam po nastaveni geometrie v skoda servise po kratkej dobe uplne KO pneumatiky. Kompletne sa znicili vnutorne a vonkajsie hrany pneumatik ale len na prednej naprave... tlmice a napravove diely su nove ( 1 rok) . Moze byt problem sposobeny pouzitim pneu 225/55R17 ( profil 55 namiesto predpisanych 50 pre scout). Ako urobit korekciu ( nemyslim teraz vymenu za spravne pneu... V niektorej teme sa spomina odlisnost geometrie pri 17” oproti ostatn... vdaka
  9. dakujem Dany kluc som do googlu daval, ale nepomohol som si Skor som patral ci existuje nejaka kalkulacka na to
  10. Poprosim o radu. Ako sa dopatram k povodnej hodnote software coding ? (7 cisel) Povodne tam bola nejaka hodnota ktoru som prepisal v domnienke zapnut TPMS. avsak hodnotu nebralo. Hodnoty ktore skusam su out of range. Auto po zapnuti klucom piska stale - chyba abs. Jednotka v teste funguje len neviem parameter. prikladam screenshot . vdaka za pomoc. o2 1.9 tdi bxe mr08. s ASR
  11. Je možné u vozidiel MR 07 plus, ktore uz nemaju podsvietenie zapalovaca dorobit resp. vymenit za objimku s podsvietenim ? Alebo tam už chýba prívodný drát...? Dakujem
  12. nikto nic... nikomu to nevadi. Nijak to do oci nebije, na bezpecnost to vyrazny vplyv nema. Myslim ze akekolvek ine zasahy ako napr podlozky apod. niesu nejako vyrazne "odlisnym" riesenim.
  13. Ja som mierne zvysenie svetlej vysky o 1,1cm (11mm) zrealizoval prezutim na pneu 225/ 55 R 17 naproti beznemu profilu scoutu : 50 , resp beznej 4x4 : 45 Pneu sa do podbehu vojde bezproblemov,, tacho ukazuce cca presne to co GPS, akurat dynamika vozu je trochu nizsia. Auto neplave, necitit kazdu dieru, jazda ja pohodlna... Najazdene uz cca 80.000 km Vysledok : z povodnych 180mm (179mm) je aktualne 191mm.
  14. Presne to iste mam aj ja... Ale moj pocit je ze : DPF je off
  15. Poprosim radu, Pri maximalnov vytoceni volantu ci uz vlavo alebo vpravo pocut kovove cvakanie pri akceleracii (nizke rychlosti) Taktiez ale podstatne viac to iste pocut pri cuvani (rovno vzad). Je mozne ze to bude homokineticky klb ? Vozidlo O2 SCOUT (4x4) BMM '08 Dakujem,
×
×
  • Vytvořit nový...