Přejít na obsah

Pepa304

Uživatel
  • Počet příspěvků

    80
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Pepa304

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

5

Popularita

  1. Zdravím, mám sice vw polo, ale stejný problém, po průjezdu myčkou začalo vrzání v oblasti předních dveří. Vyzkouším tedy buď nějaký ten PTFE olej nebo zkusím mýdlo. Jen se chci zeptat, jestli to chápu správně-vzít pevnou kostku mýdla a bez vody přejet po té chlupaté liště, příp. těsnění, je to tak? Díky!

  2. Fajerák: Pokud otázka míří na mě, tak proto, abych věděl, co si případně nechat napsat do zakázkového listu, že si výslovně nepřeju na vozidle udělat. Je samozřejmě otázka, jestli to bude servis respektovat, ale dá se na tom případně točit. Ještě doplním předchozí otázku: zapisuje se tenhle úkon do servisky nebo do TP nebo vůbec někam, kam tedy vidím i já?
  3. Panové, kteří jste to už absolvovali, nemohli byste tu napsat přesné označení servisního úkonu (ze zakázkového listu, např.), prováděného pří téhle svolávačce, plus typ motoru? Díky
  4. Kdybyste s sebou tahal Haldex, byl byste minimálně o půl litru výš. A jak vidím, kdybych se trochu krotil s rozjezdy na křižovatkách a dodržoval limity, i s novým SW bych na tom byl srovnatelně jako Vy bez Haldexu. Ale poměřovat pindíky si tu opravdu nechci, do nafty jsem šel víceméně z nutnosti a nerad. Zajímalo by mě, jestli už někdo, redaktoři SM nebo tak někdo, udělal a publikoval srovnání "před" a "po" svolávačce, pokud možno na brzdě a v reálném provozu.
  5. Spotřeba mám kolem 6,5/100, nádrží nazývám "od kontrolky do kontrolky", to je něco málo přes 45l. Na to, že poskakuju po městě a okolí a prokládám to dálnicí, to není tak špatné. Ten litr navíc by mě štval, ale pořád bych na tom byl líp než benziňáky. Nicméně si myslím, že zvýšená spotřeba po svolávačce není důsledkem častějších regenerací, ale naopak, častější regenerace jsou důsledkem zvýšené spotřeby. Co je její příčinou, se můžeme dohadovat.
  6. Hmm, 1l/100km je docela dost. Mně 81/4x4 regeneruje tak jednou na vyjetí celé nádrže, tzn. tak jednou za 700km. Litr navíc na 100km by znamenal 7l navíc na jednu regeneraci. I kdyby četnost regenerací s novým SW byla dvojnásobná, tj. 1x na nějakých 350km, pořád by to dělalo 3,5l navíc na jedno vypálení. To snad za tu čtvrthodinu není ani možné vstřiky procpat (berte s nadsázkou, samozřejmě, asi to možné je). PP by pak při stání během regenerace ukazoval docela fantastické hodnoty, 12-14l/hod Mám pocit, že ta zvýšená spotřeba je důsledkem něčeho jiného, pokud to ovšem není klasický doomsaying.
  7. Jirka67: OK, díky za odpovědi. Já osobně se přehrání budu bránit, dokud to půjde, jsem spokojený s tím motorem přesně takovým, jak je. 15degren: To myslíte vážně, tu (současnou) životnost EGR max 160000km? Naše služebáky OII 1,6TDi mají nalítáno hodně přes 150000km a nic se nikdy neměnilo. Na žádné svolávačce zatím, pokud vím, také ještě nebyly.
  8. Tak si to neberte tak osobně... Já jen, že až Ťokťoka napadne udělat svolávačku povinnou jako v rajchu, budou mít zajištěný příjem různé tuningové firmy a firmičky a naopak, přijdou o kšeft autorizáky. Nicméně čekám odpověď Jirky67, co ho k tomu vedlo, dát si to přehrát. A když už o tom mluvíme, je častější regenerace DPF sama o sobě nějak na závadu, nepočítám-li tedy vyšší spotřebu?
  9. Pozvali si Vás a informovali? Souhlasil jste nebo to udělali automaticky např. při nějaké periodické prohlídce? A ŠA, resp. VW nám to proplatí?
  10. Pepa304

    DPF

    Myslím, že požadavek na regeneraci je dán spíš spotřebovaným palivem než najetými kilometry. Samotná regenerace začne, když jsou splněny všechny další podmínky. Mohl by se tu vyjádřit někdo z továrny, kdo do toho vidí. Ne že by to něco změnilo...
  11. Pepa304

    2.0 TDI CR 125kW

    Jen taková úvaha: 150tis za cca 2 roky (2. generace), to znamená nějakých 200 km denně včetně nedělí a Vánoc... To se dá leda po dálnici, něco jako denní HK-Pha-HK. Možná je to lepší než denně 10 km po městě do práce a zpátky, obě cesty se studeným motorem (a nějakých 20000km na tacho). Ale souhlas s F., líp asi nikdo neporadí.
  12. Milhausek: Nechci rozpoutat flame, ale myslím, že je to blbost. Že ŘJ (všechny, nejen ta od ESP) poznají, že v zásuvce je něco připojeno, je jasné. Ale akcelerometry nemají šanci zjistit, jestli jsou např. příčné kmity způsobeny vlekem, bočním větrem nebo hrby na silnici, to je problém i při testování u strojů oblepených akcelerometry (vím, o čem mluvím, v oboru, ne tedy v autech, se trochu pohybuju). Že se chování ESP mění se zapojením "čehokoliv" na kouli, je možné, nehádám se. Ale vlastnosti (hmotnost,moment setrvačnosti, neřku-li boční plochu) toho "čehokoliv" nemá šanci zjistit. Pokud můžete sdělit něco víc, sem s tím, třeba do SZ.
  13. Milhausek: Jak ŘJ pozná, že mám na kouli 1500kg vozík nebo 50kg nosič s koly? Doufám, že nijak... Mám TZ origo Škoda z výroby.
  14. Artigas: Díky za reakci, ale myslím, že ten můj povrzává někde v závěsech kol. Otec (automechanik ze staré školy ) si myslel na ty silentbloky podélných závěsů vzadu, ale pohledem jsme nic nezjistili ani na nich, ani jinde, tak na to zatím kašlu.
  15. Jestli Vás to trochu uklidní, tak ten můj 81/4x4 s něco přes 50tis na hrbu povrzává dávno. Jde to spíš odzadu a jen občas a náhodně. Zespodu žádný problém na závěsech vidět není, tak to zatím neřeším.
×
×
  • Vytvořit nový...