Přejít na obsah

PetoF1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

981 zobrazení profilu

Oznámení PetoF1

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. dakujem pekne. Podarilo sa mi to vybrat, aj ten ten plast zacvaknuty pri tom vzduchom plaste, dal zabrat.... 10hore, 13 dole.. Moja otazka: Aku baterku kupit? Cim nahradit tu: 12V 36Ah 175A Dikes.
  2. dakujem, uz mi to ide :) J0A = Baterie 175A (36Ah) Ak som teda pochopil, lepsia bateria je lepsia? Takze ak vezmem: https://q-parts.sk/sk/katalog/detail-tovar/ztartovacia-bateria-silver-dynamic/varta/var-5544000533162/6580/?gclid=CjwKCAjwlrqHBhByEiwAnLmYUJy7TS5z9p-rE7bJSGfFwU01eFpqHs7Tm1Wlnc_7Lv_UlSpqBs1yIRoC2_MQAvD_BwE Napätie [V]: 12 Batéria (Ah): 54 Testovací prúd za studena EN [A]: 530 bude to OK? Predpokladam ze kontakty dam dole s klucom 10mm, sudiac podla videa tu: ale tie spodne sruby, teda jeden, ktory drzi baterku dole, bude tiez 10mm? čas 50sekunda...
  3. zdravim. viete mi poradit, ci existuje nieco ako ten dekoder vybavy? z daneho linku uz nejde. dakujem :) prip. aku bateriu by ste zvolili do Skody Rapid 1,2 TSi 77kW CBZB Rok vyroby 2015, menena bude prvy krat. niesom doma, nemam tu ziadne naradie, napr tato: Autobatéria Exide Excell EB440 12V 44Ah 400A alebo? Autobatéria Exide Excell EB501 12V 50Ah 450A Ľavá Baterku mam na pravej strane pri pohlade spredu na auto, alebo sa to berie z akej strany? :) Dakujem za odpoved.
  4. a co myslite, z hladiska zivotnosti, su lepsie bubny, alebo kotuce? ja som na aute VW Polo /od nova/ mal problem najskor zo zadnymi brzdami uz pri 55 000km - zablokovavalo sa zadne lave koleso po zatiahnuti rucnej, nepomohlo ani rozobratie zadnych brzd, precistenie a namazanie. Predne kotuce sa ozvali pri 75 000km kontrolkou na pal. doske. Na zadne bubny mi v servise povedali ze maju vydrzat cez 150 000km, u mna nevydrzali pomaly ani tretinu. Takze s tym, ze na Rapide su kotuce vpredu aj vzadu som asi spokojny. Btw. ako je to so zatahovanim rucnej? Je rozdiel ak mam vzadu kotuce alebo bubny? Ak je napr. aj zima? Alebo ak zatiahnem rucnu, funguje blokovanie nejak inac ako pritlacenim brzd. dosticiek ku kotucom?
  5. Zdravim. znamy ma nove auto, par mesacne, motor 1,2 tsi 77kw. uz len kvoli tomu chce menit olej cca po 8 000km po zabehu.. /u znameho v neautorizaku, ale tak aby na to servis neprisiel/. predpoklad je ze si auto s longlife olejom servis vypyta pri 20 000km, on ale chce menit olej skor pozrel som aky tam ma olejovy filter, ze mu kupim rovnaky, a v servise mu to vymenia bez toho, aby to zistili, ale problem. v aute ma origo VW filter VW 03C115561D, cierny. pracne som hladal na nete tento filter /nema ho skoro nikto/, lebo uz ho nerobia, ale iba nahradu zan a to VW 03C 115 561H Cize, uz nieje Dckovy, ale Hckovy. Napriek tomu som v autokelly nasiel Dckovy, objednal ho, na krabici je prelepeny nazov VW 03C115561H na VW 03C115561D. Po vybaleni na mna cumi VW 03C115561H, napriek tomu ze som objednaval VW 03C115561D. Farbu ma uz ale sivu. Este pochopim ze technik nebude sledovat pismenka, ale ked mu pojdu rovnake auta na servis s ciernym a zrazu dojde auto so sivym, nebude to podozrive? Predpokladam ze vyrobca este aj teraz dava cierne /isto ich ma na sklade vela../ To je ale sumafuk, asi to nema zmysel vraciat, kedze Dckovy sa uz asi fakt neda vobec dostat, Otazka: myslite si, ze servis autorizovany moze prist na zaklade nejakeho supisu na to, ze vo vyrobe tam namontovali VW 03C115561D a pri vymene tam bude sivy VW 03C115561Hckovy? Znamy nechce isto prist o zaruky mobilit a pod. Alebo kaslat na samovolnu vymenu a pockat na interval az ked sa rozsvieti? Po forach som cital ze ludia s tym motorom menia olej po 5000km zabehu pre istotu. Samozrejme, ze sa bavime o olejovom filtri ktory ak dame pri vymene pri 8000km, servis autorizovany ho bude "vidiet"uz pri planovanej vymene ktoru nariadi palubny PC.
  6. Mam na Rapidke 17" RAY, bohuzial fotka iba jedina a od predajcu, kedze auto slo hned na zimne pneu. Rozmyslam, ci nepredam komplet uplne nove letne 17" elektrony RAY vratane Continental pneumatik a neprejdem na 16"...
  7. PetoF1

    Rapid

    Rapid
  8. Zdravim, aj ja ozivim toto vlakno Vy co ste sem pisali problemy, ako ste ich vyriesili?? Ja riesim problem s motorom 1,4 59kW 80k 16V. Cca od leta minuleho roka ked bolo nad 24st., nenastartovalo auto na prvy, ale az na 3-4-5krat. Ked som vsak siel kratku trasu po viacnasobnom startovani, a odstavil auto, startlo aj po polhodine HNED. Kedze uz mam 52 000km, chcem menit sviecky tak servisak mi poradil ze najlepsie je tam dat take ake su v aute od kupy, teda pozrel sviecku asi pred troma tyzdnami. Mam tam Boschky, teda ich objedna, a cez vikend ich mam ist menit. Dovtedy som mal problem so startami asi ako pisem od leta, vzdy rovnaky - nad 24stupnov auto startlo az na viackrat... Presli dva tyzdne odkedy pozrel tu sviecku, vcera bolo +34st. auto nestartlo na prvy krat... no STARTLO AZ NA 15sty pokus ! Potom som siel chvilu, zastavil a o 10minut znovu startoval. To iste, auto startlo az na 10krat cca. Cize, mam pocit, ze tou manipulaciou so svieckami a hlavne zapalovacou cievkou ktora musela ist dole pred kuknutim sa na sviecku sa nieco zmenilo a je problem nastartovat. Auto som mal vcera na diagnostike, cidlo teploty chlad. kvapaliny to nieje - posiela do RJ rovnaku teplotu. Myslite si ze to bude zapalovacia cievka? Zasa jedna stoji 40€ = 1200Kc a kupit 4ks a nepomoze to taak neviem. Samozrejme menim aj sviecky uz spolu s tym, ale inde som cital ze to moze byt aj starter /uhliky/ a tak... Mam podla Vas risknut tie zapalovacie cievky, alebo to nepomoze? Auto rano ked je +8st nastartuje na PRVY SUP.... este dodam, ze auto absolutne nezvysi otacky pri pokusoch o start, cisto len pocujem jak toci, ale nic.. potom ked uz dojde na ten xty start ktory skutocne startne, auto startne prakticky ihned
×
×
  • Vytvořit nový...