Zdravim.
znamy ma nove auto, par mesacne, motor 1,2 tsi 77kw. uz len kvoli tomu chce menit olej cca po 8 000km po zabehu.. /u znameho v neautorizaku, ale tak aby na to servis neprisiel/. predpoklad je ze si auto s longlife olejom servis vypyta pri 20 000km, on ale chce menit olej skor
pozrel som aky tam ma olejovy filter, ze mu kupim rovnaky, a v servise mu to vymenia bez toho, aby to zistili, ale problem. v aute ma origo VW filter VW 03C115561D, cierny. pracne som hladal na nete tento filter /nema ho skoro nikto/, lebo uz ho nerobia, ale iba nahradu zan a to VW 03C 115 561H Cize, uz nieje Dckovy, ale Hckovy. Napriek tomu som v autokelly nasiel Dckovy, objednal ho, na krabici je prelepeny nazov VW 03C115561H na VW 03C115561D. Po vybaleni na mna cumi VW 03C115561H, napriek tomu ze som objednaval VW 03C115561D. Farbu ma uz ale sivu. Este pochopim ze technik nebude sledovat pismenka, ale ked mu pojdu rovnake auta na servis s ciernym a zrazu dojde auto so sivym, nebude to podozrive? Predpokladam ze vyrobca este aj teraz dava cierne /isto ich ma na sklade vela../ To je ale sumafuk, asi to nema zmysel vraciat, kedze Dckovy sa uz asi fakt neda vobec dostat, Otazka: myslite si, ze servis autorizovany moze prist na zaklade nejakeho supisu na to, ze vo vyrobe tam namontovali VW 03C115561D a pri vymene tam bude sivy VW 03C115561Hckovy? Znamy nechce isto prist o zaruky mobilit a pod. Alebo kaslat na samovolnu vymenu a pockat na interval az ked sa rozsvieti? Po forach som cital ze ludia s tym motorom menia olej po 5000km zabehu pre istotu.
Samozrejme, ze sa bavime o olejovom filtri ktory ak dame pri vymene pri 8000km, servis autorizovany ho bude "vidiet"uz pri planovanej vymene ktoru nariadi palubny PC.