Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Lucky007

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Dobrý den, mám stejný problém na stejném motoru. Jak jste to nakonec vyřešil? Díky
  2. Lucky007 odpověděl na kacer1's téma v Interiér
    Ahoj, je to pružina pro usnadnění výškového nastavení sedadla..
  3. Ahoj, co nastavení předvstřiku na čerpadle? Jak vypadá graf?
  4. Ahoj, tak jak jste to vyřešili? Mám stejný problém jako vepo4.
  5. Lucky007 odpověděl na lubann's téma v Elektrika
    Tak vyřešeno. RJ chyběla kostra. Nalezena dole pod svazkem mimo kostrici bod. Dost zaoxidovane ocko. Kdo ho ale nepripojil je zahadou. Asi se kabelovym svazkem prikostrovalo.
  6. Lucky007 odpověděl na lubann's téma v Elektrika
    Ahoj, diky za tip. Zitra napichnu drat primo na vystup z RJ a uvidime, jestli tam bude 5V.
  7. Lucky007 odpověděl na lubann's téma v Elektrika
    Zdravím, chci se zeptat na jednu zvláštní závadu. Přitáhnul jsem nepojízdné auto s motorem 1.9 tdi 66 kW AGR. Diagnostika psala chybu snímače otáček klikové hřídele g28 a chybu pedálu plynu. Tak jsem se pustil do měření. Z RJ ma jit na cidlo 5V, ale nic jsem nenaměřil. Snímač ma tri piny. Jeden napájecí, druhy signální a třetí stínící. Az kdyz jsem pripojil multimetr k minus polu baterie a měřil zbývající dva piny, napětí jsem naměřil. Tak jsem si řekl ze treti kabel bude přerušeny a tak jsem přivedl sólo kabel z baterie, ale motor porad nenaskočil. Az jsem ten novy kabel spojil s tim stinicim podezřelým jako přerušeny, a oba pripojil na třetí pin čidla, motor chytil a běží normálně. Nevíte co je kde špatně? Díky moc za rady
  8. WOOOW. Dokonalé! Díky moc!
  9. Moc díky za dokumenty. Bylo by prosím možné znovu uploadovat tento soubor: D4B80484994-Motor 1.4 55 66 77 kW TDI CR.pdf Předem díky za pomoc ;-)
  10. Co vím, tak u dvojky je to dohromady. Tzn. celý stabík.
  11. Mám také LPG a momentálně používám Motul X-CESS 5W40 a motor je tižší. Z tvých dvou bych vybral Shell. Jinak olej měním max. po 12000 km. LPG údajně ničí olej rychleji než jízda na benzín.
  12. Viděl jsem LPG u první příspěvku, tak mě to zmátlo. Jinak koukám, že nekupuješ originál termostat ze škodovky. Zkus zainvestovat a koupit ho. Já měl ten původní 4 roky, než jsem začal řešit problémy s teplotou, které nakonec nebyly způsobeny termostatem, takže by tam byl dodnes.
  13. Ahoj, nemáš náhodou LPG napojeno na originál čidlo chladicí kapaliny? Mě to snižovalo teplotu o cca 20 st. I když faktem je, že na teplotu v interiéru to logicky vliv nemělo. V sekci LPG jsem to řešil. P.S. U "fouklého" těsnění pod hlavou se údajně motor spíše přehřívá než podchlazuje, co mi sdělil mechanik.
  14. Zdravím, dnes jsem úspěšně nainstaloval LED do osvětlení RZ i bez odporu pro "oblbnutí" kontroly žárovek. Kódování je následující: 09/Centrální el. Coding-07 Long Coding helper Bit 6 of byte 23, "lamp monitoring (cold) license plate lamps, zrušit zaškrtnutí Bit 7 of byte 17, "license plate light without plus width modulation (PWM)(led light)," zaškrtnout Vymazat chybovou hlášku. Vše šlo udělat s obyčejnou diagnostikou z Číny.
  15. Tak dneska provedena vymena a nasledne kodovani.Vse funguje,jak ma. Moc diky za rady.Kdyby si nekdo v okoli Ostravy nevedel rady s kroky vymeny,muzu pomoct.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.