-
cvakání nějakého relé pod volantem
Dobrý den, mám stejný problém na stejném motoru. Jak jste to nakonec vyřešil? Díky
-
Sedačky - pružina
Ahoj, je to pružina pro usnadnění výškového nastavení sedadla..
-
Cukanie motoru pri voľnobehu
Ahoj, co nastavení předvstřiku na čerpadle? Jak vypadá graf?
-
Přední stěrače OI - problémy, nejdou vypnout, atd.
Ahoj, tak jak jste to vyřešili? Mám stejný problém jako vepo4.
-
TDI nestartuje
Tak vyřešeno. RJ chyběla kostra. Nalezena dole pod svazkem mimo kostrici bod. Dost zaoxidovane ocko. Kdo ho ale nepripojil je zahadou. Asi se kabelovym svazkem prikostrovalo.
-
TDI nestartuje
Ahoj, diky za tip. Zitra napichnu drat primo na vystup z RJ a uvidime, jestli tam bude 5V.
-
TDI nestartuje
Zdravím, chci se zeptat na jednu zvláštní závadu. Přitáhnul jsem nepojízdné auto s motorem 1.9 tdi 66 kW AGR. Diagnostika psala chybu snímače otáček klikové hřídele g28 a chybu pedálu plynu. Tak jsem se pustil do měření. Z RJ ma jit na cidlo 5V, ale nic jsem nenaměřil. Snímač ma tri piny. Jeden napájecí, druhy signální a třetí stínící. Az kdyz jsem pripojil multimetr k minus polu baterie a měřil zbývající dva piny, napětí jsem naměřil. Tak jsem si řekl ze treti kabel bude přerušeny a tak jsem přivedl sólo kabel z baterie, ale motor porad nenaskočil. Az jsem ten novy kabel spojil s tim stinicim podezřelým jako přerušeny, a oba pripojil na třetí pin čidla, motor chytil a běží normálně. Nevíte co je kde špatně? Díky moc za rady
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI pro FIII
WOOOW. Dokonalé! Díky moc!
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI pro FIII
Moc díky za dokumenty. Bylo by prosím možné znovu uploadovat tento soubor: D4B80484994-Motor 1.4 55 66 77 kW TDI CR.pdf Předem díky za pomoc ;-)
-
Vrzání předního stabilizátoru
Co vím, tak u dvojky je to dohromady. Tzn. celý stabík.
-
Jaký olej do OII 1.6 MPI?
Mám také LPG a momentálně používám Motul X-CESS 5W40 a motor je tižší. Z tvých dvou bych vybral Shell. Jinak olej měním max. po 12000 km. LPG údajně ničí olej rychleji než jízda na benzín.
-
problém s teplotou motoru Octavie II r.v. 08 1.6 MPi
Viděl jsem LPG u první příspěvku, tak mě to zmátlo. Jinak koukám, že nekupuješ originál termostat ze škodovky. Zkus zainvestovat a koupit ho. Já měl ten původní 4 roky, než jsem začal řešit problémy s teplotou, které nakonec nebyly způsobeny termostatem, takže by tam byl dodnes.
-
problém s teplotou motoru Octavie II r.v. 08 1.6 MPi
Ahoj, nemáš náhodou LPG napojeno na originál čidlo chladicí kapaliny? Mě to snižovalo teplotu o cca 20 st. I když faktem je, že na teplotu v interiéru to logicky vliv nemělo. V sekci LPG jsem to řešil. P.S. U "fouklého" těsnění pod hlavou se údajně motor spíše přehřívá než podchlazuje, co mi sdělil mechanik.
-
Jak vypnout hlídání kontroly prasklých žárovek ?
Zdravím, dnes jsem úspěšně nainstaloval LED do osvětlení RZ i bez odporu pro "oblbnutí" kontroly žárovek. Kódování je následující: 09/Centrální el. Coding-07 Long Coding helper Bit 6 of byte 23, "lamp monitoring (cold) license plate lamps, zrušit zaškrtnutí Bit 7 of byte 17, "license plate light without plus width modulation (PWM)(led light)," zaškrtnout Vymazat chybovou hlášku. Vše šlo udělat s obyčejnou diagnostikou z Číny.
- Instalace tempomatu
Lucky007
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva