Martinro
Uživatel-
Počet příspěvků
182 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
2615 zobrazení profilu
Oznámení Martinro
Nováček (1/14)
4
Popularita
-
Zabýváme se snižováním na zakázku a řešili jsme poptávku stavíku na Feldu. Ano má to řešení, kdy se koupí komponenty z Golfa 3: https://tatechnix.cz/12875-evogwvw03 a na předku je těhlice bez úchytu na nastrčení, tak se musí uřezat ten držák. Celý tlumič má průměr 48mm a těhlice Feldy 45mm, takže to o 0,5mm stočit na soustruhu. Těhlici lehce probrousit a nebo roztáhnout a zasune se to tam. Předek je pak ale hrozně vysoko kvůli rozdílným vahám, takže se musí poladit pružiny. Zadek jde namontovat bez úprav, ale je moc krátký, protože felda má mega dlouhé pružiny. Když to řeknu jak to je, tak je s tím práce na dva týdny laborování a výsledek stojí za starou bačkoru, protože je předek i zadek nastaven v opačném extrému, moc to nefunguje.. Chlapovi jsme doporučili pevný sport -> https://servisdecin.cz/vyskove-stavitelny-podvozek-skoda-felicia-ma-jednodussi-reseni/ Ve výsledku si myslim, že to je tisíckrát lepší řešení než vyrábět nějaký paskvil.
-
Taky jsem řešil. Dával jsem tuhle https://tatechnix.cz/26987-super-leskla , ale pozor neni to moc na spěchání. Umyl jsem, odmastil a jak jsem začal lepit a opřel se o ty gumy tak mi z toho vytekla voda lehce pod fólii. Takže dolů a znovu ale až to pěkně oschlo. To origo se hned zničí. Ostatně jako lak. Stačí přejet nehtem a je to vidět.
-
Tak co nacpu je tam? https://www.aaaalu.cz/i4505-18-5x100.0-japan-racing-alukola-japan-racing-jr18-mb-18x8-5j-5x100-et35/ Mam to na nové sérii a octu v liftbacku. Máte někdo zkušenost? V autě je TDI 81kW. Bude to hodně znát na akceleraci? Co spotřeba? Když to půjde o pullitr tak dobrý. Snad to nepůjde o litr.
-
Jdeš na to uvahou špatně. Když jsem dělal řízení na Supa, tak jsem zpovídal https://repaserizeni.cz/45550-octavia-i .. Ony se ty kroužky, gufera atd nekupují pro konkrétní model. Maj sady X průměru a oni je soustruží a leští. Dopasovávají to na každé řízení. Jednoduše proto, že to vadný řízení někde něco vybrousí nebo ty ho zbavíš koroze a jsi o 1mm jinde. Pak ti tam prefabrikát nesedí. Takže se vše dolešťuje podle aktuálního stavu a ty firmy ti vlastně řekli pravdu.
-
Tak čerstvá zkušenost. 2,5 TDI a začlo něco z motoru řvát. Po prozkoumání nízká hladina oleje v řízení. Tak jsem to doplnil. Za dva dny zase ječí při kroucení. Takový zvuk jak když taháš nějaký zvíře za ocas. Zajel jsem k chlapům do dílny. Na kellyně mi ukázal řízení za 12 000 Kč. Tak jsem začal hledat vraky a jiný řešení. Vraky kolem 2500 Kč bez záruky. Repase 5-8 tis podle dodavatele nebo jak to nazvat. Nakonec jsem se rozhodl za 6 ku tady https://repaserizeni.cz/45549-skoda . Zlomili mě na záruku. Představa, že budu dělat geo 2 x na celý předek a koupim něco co se rozsype za týden mě zlomila..
-
Řešim patálii s řízením. Ráno když jsem odjížděl tak pod autem skvrny od oleje. Nic jsem nezaznamenal, ale při jízdě už to lehce škubalo a jakoby neposilovalo. Zjistil jsem úbytek náplně a tak jsem to dolil. Teď to hodně hučí a asi se to rozpadne. S radostí jsem zjistil, že se to repasuje, ale to co nevim je jaký mam. Našel jsem https://repaserizeni.cz/45578-fabia-i a dva druhy. Jakési TRW a KOYO. Jak to poznám takhle z motorového prostoru jakou tu lahůdku tam mam? Prosím o radu. V servisu mi nabízeli řízení za 13 000 Kč, tak bych jim to rád dovezl..
-
Řízení mi vycedilo olej, takže jsem objednal repasované řízení: https://repaserizeni.cz/6y2/90904-repasovane-rizeni-koyo-skoda-fabia-i-6y2-top-kvalita.html a chlap mi volá, aby si ověřil, že mám KOYO. V tý chvíli jsem zjistil, že jsou dva druhy. Já nevim co mam. On mi tvrdil, že je ideální to vyndat a pak je to jasný. To já ale nechci. Zatim leju náplň a jezdim a chci to vyměnit kus za kus a tohle rozbité jim poslat. Jaké jsou znaky ? Jak to jinak poznat v autě? S jistotou samozřejmě. Metoda dle vin ukázala na KOYO
-
To je u Octy jak se říká hotovo. Hřeben řízení musí na 100% těsnit a být bez jakékoliv mouchy. Když se repasuje řízení, tak se celý hřeben leští, aby těsnil. Takže teče-li ti to kolem hřebenu tak musí ven a všechno oleštit a zkontrolovat ohyb. Já doporučuju tyhle: http://servisdecin.cz/skladem-repasovane-rizeni-vw-golf-4-new-beetle-a-bora-skoda-octavia-1-seat-leon-a-toledo-audi-a3/ . Už dělám druhý řízení. První na G4 - mizel olej a řízení pískalo. Teďka na Superbu 1 - chlap mě tam akorát překvapil nutností geometrie. Minule jsem nedělal normálně to tam hodil.
-
Mám otázku. Je to den co jsem odvezl servo ze supa na repase k chlapům do Děčína na doporučení: http://servisdecin.cz/repase-rizeni/ a chlap mi při přijetí ( povídali jsme ) říká, že mě geometrie nemine. Chtěl mě jenom nalákat na 800 Kč a nebo jsem opravdu s něčim mohl hnout? Jak to tam je?
-
Já jsem řešil to samé. Schéma jsem pak dostal od těhlech: http://servisdecin.cz/skladem-repasovane-rizeni-skoda-fabia-1-a-2-roomster-fox-a-polo-9n-cordoba-6l2-a-ibiza-6l1/ a když jsem to viděl, tak děkuji ale na to fakt nemám. Musíš tam hromadu věcí leštit a zmenšovat / zvětšovat průměry. Oni nejsou náhradní díly jako takový. Všechno se to soustruží, zkracuje, zdelšuje. Je to to strojařina jak vyšitá. To doma bez soustruhu a vybavení za 250 000 neuděláš... Možná vyřešíš netěsnící hřeben, ale celou repasi to bych si fakt netroufnul..
-
Jojo je to častý problém. Pozná se to jednoduše na krabici od tlumiče nebo na tlumiči je "Made in Poland".
-
-
Obecně jsem to tady pročetl a je jasný, že dost lidí plave v naprostym základu. Nejprve je nutný vyjasnit si co vlastně chcete a to zda sportovní pevný podvozek a nebo stavík popřípadě pružiny.Nejprve si musíte určit z jakého důvodu podvozek kupujete:1) Sportovní pevný podvozek- ideální na jízdu a jízdní vlastnosti- je fixní bez možnosti nastavení- je pohodlný a decentně snižuje auto- jízdní vlastnosti jsou velmi dobré od levných podvozků2) Stavitelný podvozek- ideální na vzhled a maximální vyladění podvozku- dovoluje variabilní nastavení- vzhledem ke konstrukci je tuhý a to i za vyšší peníze 3) Pružiny - jízdní vlastnosti nepřináší - auto snižuje a tím i těžiště - limit pro sériové tlumiče je 40mm - poměrně komfortní variantaJak to správně vybrat na eshopu.. i) Vyklikejte si a eshopu vaše auto a rozbalí se kupa podvozků ii) Vezměte si do ruky velký TP a na druhé straně najděte váhové limity. To je naprostý základ.iii) Podvozek musí mít stejné nebo vyšší hodnoty a to né nijak daleko.2) V této chvíli máte vhodný podvozek a stačí již jen profesionální montáž.. Osobně na Octavii I hodně fungují AP Sportfahrwerke a nebo pokud nejsou prachy tak sportovní podvozek TATechnix. JOM je taková neplecha viz JOM recenze KW to je pecka, ale taky to koštuje.
-
Termín a místo konání VW srazu Vyleštit auta, naladit kola a sportovní podvozek (alebo nastaviteľný podvozok ) a nebo jen čumindu. VW sraz je pro všechny majitele koncernových vozidel ( Škoda, Seat, VW, Audi....) Oficiální téma pro akci: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=67&t=351886&p=3340725 Facebooková událost: https://www.facebook.com/events/1638002633239255/ Termín konání: 20.-22.7. 2019 Místo: Jizbice pod Blaníkem, 257 65 Čechtice ( Tam jako vždy ) Informace ke kempu najdete zde: http://www.hotel-jizbice.cz/index.html Mrkněte na videa z minulých ročníků: https://www.youtube.com/watch?v=Cqg4Z80fdkY https://www.youtube.com/watch?v=mEM6EDr-BsM Grily, stany, slunečníky, nafukovadla... Vše povoleno.. Parkování Parkování i příjezd je vhodný pro žehličky. Místa máme dost. Každý se vejde. Kdy přijet? Určitě v pátek.. V 18 hodin budeme zadarmo chlastat s Jagermaisterem... A co spaní? Hotel, chatky a nebo stan.. Vše dle libosti. Místa ještě jsou..