Přejít na obsah

Pawlisko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    955
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    3

O uživateli Pawlisko

  • Narozeniny 03/02/1990

Kontaktní metody

  • Web URL
    https://www.4rs.cz

Návštěvy profilu

3906 zobrazení profilu

Oznámení Pawlisko

  1. Pawlisko

    Mytí v Praze

    Ohledně seznamu myček v Pardubicích, tak chystám (už mám rozpsacovaný) projekt na databázi všech samoobslužných myček v Česku. Přidávat je bude moct kdokoli. Jak to bude, určitě to sem dám. Budu rád, když lidi pomohou, protože celou republiku fakt neobjedu. Ohledně mytí rukavicí nebo houbou, nepopsal jsem to úplně dokonale, takže ještě doplním. 1. Přijedu na myčku, auto odmočím studenou vodou (program oplach), abych sundal největší bordel a současně jsem odmočil to, co na autě zůstane. Na toto mi stačí 1 minuta. 2. Mytí práškem - aneb důkladněji přejedu celé auto práškem, který odstraní další zbytky špíny a opět odmočí bordel, který ještě na autě zůstane. Na to stačí 2-3 minuty. 3. Oplach studenou vodou = sundám z toho ve třetím kroku odmočený bordel, který ještě zůstal.. Opět stačí 1 minuta. 4. Na autě zůstane v podstatě jenom mastnota, která stačí narušit. Auto pokropím mycím práškem, aby rukavice lépe klouzala po autě a nebylo to "na sucho". Samozřejmě vždy myju vypranou rukavicí (po každém mytí peru spolu s ručníkem a dalšími utěrkami), kterou v případě potřeba podržím na čelním skle a pomocí pistole na myčce vypláchnu bordel. Octavii v kombíku obejdu za 2-3 minuty, víc času fakt nepotřebuji. 5. Auto opláchnu studenou vodou, abych smyl pěnu a narušenou špínu - 1 minuta 6. Auto pořádně opláchnu závěrečným oplachem změkčenou vodou - 2 minuty 7. Z auta odstraním velké množství vody stěrkou a zbytek utřu do sucha ručníkem. 8. Na auto nanesu detailer, který stojí pár korun a vytvoří mi "mini vrstvu ochrany", hezky leskne, nedrží se na tom tolik voda a trvá delší dobu, než se na lak zase nanese mastnota... Tohle udělám jednou za měsíc a mezitím jezdím na myčku, kde mi stačí mytí práškem, oplach a oplach změkčenou vodou za stovku. Mohl bych to popsat detailněji, ale to budu dělat na tom webu toho projektu :)
  2. Pawlisko

    Mytí v Praze

    Objel jsem v Praze všechny myčky a vytvořil databázi samoobslužných myček v Praze včetně mapy, tak si dovolím k tomu mytí na myčkách něco napsat. 1. Aktivní pěna je super věc na instagram a všeobecně PŘI focení, každopádně účinek od toho nečekejte. Bavil jsem se s člověkem, který má firmu na čištění letadel a říkal mi, že aby ta aktivní pěna fungovala tak, jak by měla, tak by stála strašnou raketu a žádné myčce by se to nevyplatilo. Nejlepší je vzít fakt špinavé, třeba 2 měsíce nemyté auto, auto umýt na jakékoli myčce s aktivní pěnou a pak vzít bílý kapesník. Nikdy nebude čistý. 2. Hodně lidí kritizuje myčky a přitom neumí ani pořádně umýt auto. Vystříkají 150 korun na aktivní pěně, pak to vezmou oplachem, odjedou a píší recenze, jak jsou na myčce fleky. Aby na autě nezůstaly fleky, musí se použít změkčená voda a fakt důkladně tu pěnu, mycí prášek, potažmo i vodu z oplachu smýt z auta. Ideální je mít v autě ručník (na auto, ne na sebe) a zbavit se zbytku vody. Současně chápu radost z "ofuků vody", ale platit za něco, co udělám ručníkem a výsledek bude mnohem lepší a je to za jednorázovou investici do ručníku. 3. Houba/mycí rukavice alespoň 1x za měsíc - na zašlou špínu, která drží jako lepidlo nepomůže na samoobslužných myčkách nic, než fyzické narušení = máte možnost, vzít si kartáč, kterým si Pepa z venkova umýval špinavý bagr a lak si poškodíte nebo vytáhnete z kufru mycí rukavici a ten povrch jednoduše namočíte. Tady zase nastává otázka zákazu ze strany myček. Nedivte se jim, mají to jako podnikání a nechtějí, aby si Lojza jezdil 10 minut houbou peníze v boxu, který má generovat peníze a na ulici je fronta aut. Stačí přemýšlet a vybrat si myčku, kde je více boxů a především pak čas, ve kterém moc lidí neumývá a proto nebudete blokovat během těch 5 minut (jde to i za 2 minuty), co obejdete auto. Já jezdím brzy ráno nebo dopoledne, kdy jsou všichni v práci a případně kdy není úplně krásné počasí, protože nejvíce se umývá, když je venku azuro. Jinak co se kvality myček v Praze, rozdělil bych je na: - katastrofa (žádný tlak, žádný mycí prášek,....) - předražené (nesmyslně málo času na mytí) - kvalitní (všechno je fajn, ale majitelé tomu nedávají žádnou přidanou hodnotu) - suprové - kvalita na vysoké úrovni a majitelé se snaží nabídnout lidem nadstandardní služby, mají příjemný personál, apod. To jen osobní názor k bezkontaktním myčkám :)
  3. Já dostal v lednu polínkem na dálnici do čelního (auto jsem měl týden!). Předjížděl jsem ve 120km/h kamion, přítelkyni jsem vezl na státnice. Na okně byl bordel od dřeva, nevěděl jsem, jestli je prasklé nebo co, byla to fakt šlupa. Zařadil jsem se za kamion a navedl ho k tomu aby sjel (samozřejmě bezpečně). Borec měl na přívěsu dřevo, takže to odletělo od něj. Řekl jsem mu co se stalo a on na mě začal řvát, že to je pojistný podvod a že kecám. Ještě mi vyhrožoval, že mi rozbije držku.... sedl do kamionu a odjel pryč. Já spěchal kvůli přítelkyni, tak jsem ji hodil a cestou jsem zavolal na PČR, s tím, co se stalo. Ve stručnosti.... pokud nemám záznam, tak nemám nic.... proto jsem ji pořídil. Jinak taky jsem měl nutkání už pár let zpátky, ale nevěděl jsem co. Tentokrát jsem s tím dal i práci a nějakou vybral. Za úplné tmy je to horší, ale pro účely černé skřínky to je dostačující. Kameru za 8 tisíc jsem nechtěl, takže vyšla tato. Tak pokud budeš hodný a dostaneš pod stromek, tak pak napiš co a jak. Jinak přeji, aby si ji nikdy nepotřeboval.....
  4. Po půl roce používání jsem si dal práci a napsal jsem celkem rozsáhlou recenzi na autokameru Mio 846 Wifi. Kdo hledá nenápadnou malou kameru se slušnou kvalitou záběrů za dobrý peníz (teď 3500 Kč), určitě se na tu recenzi koukněte. Je tam, myslím, dost zajímavých informací.
  5. Je to problém, na druhou stranu jsme řidiči a stejně jako musíme reagovat na náhlé situace za volantem, tak musíme reagovat na náhlé situace, které se dějí v autě. Před 2 lety jsem prorazil kolem půlnoci levé přední kolo (hlubodá díra v zatáčce) a odhodilo mě to do protisměru. Ve vteřině jsem na to musel reagovat, jinak bych skončil čelně v autě. Na Smíchově je tramvajový ostrůvek, který se objíždí zprava a hned u výjezdu jsou už zaparkovaná auta, takže se dělá taková myška kolem ostrůvku. Jedete si, jedete, najednou červená na displeji, zadupávačka na nulu (tak ze 40km/h). Jel jsem sám, lekl jsem se, za mnou naštěstí nikdo nebyl, ale prostě jsem v moment, kdy se rozsvítila červená (je to přes 1/3 displeje) zbystřil a čekal průser. To samé se stalo kamarádovi, který jel s miminem v autě na hlavní a asistent si prostě řekl, že je tam překážka a zadupl to. Malého probudil zvukový signál a kámoš se samozřejmě lekl. Jsou to chyby, ale naštěstí nejsou fatální. Co občas dokáže udělat i adaptivní tempomat při předjíždění je taky k pobavení. Ale jsme řidiči a musíme se umět vypořádat s problémy. Řízení není o tom točit doprava, doleva a dát na páce písmeno D. Jsem naštvanej, ale naopak to beru tak, že mě to naučilo dodržovat rozestupy. Prostě nikdy nevím co je přede mnou a co se může stát. Beru to pozitivně, od té doby mě to i jednou zachránilo. Přede mnou se stala na dálnici Praha - Brno nehoda, já měl rozestup přes 30 metrů, totální harmonika. Ten za mnou to taky ještě stihl, ale ten za ním už zase ne. Proto furt říkám, nelepte se na tu prdel, ohrožujete sebe i všechny okolo.
  6. Tady jsem to celé sepsal ještě jednou do článku a nechybí ani fotky - Moje druhá nezaviněná nehoda
  7. Tak opraveno, respektive poškozený díl vyměněný za nový. Nárazník musel dolů a pak byla na řadě trpělivá práce, aby nedošlo k poškození nepoškozeného rámečku, prostředního dílu (kryt front asistentu) a dalších dílů, které drží prostřední díl. Kdyby to bylo v autorizáku, tak je mi naprosto jasný, že se na tu drbačku vykašlou, polámou to a řeknou, že je to celé poškozené a musí se vyměnit všechno. Pro informaci, kalibrace samozřejmě neproběhla, ale žádná chyba není, signalizace, apod. probíhá v pořádku. Jediné, co se nedořešilo je znak RS na masce. Ten původní se "sundal", ale tak trošku nechápu, jak ho tam dostat, aby tam držel. Ale na to bude čas. Díl stál 2 200 Kč a práce 1 000 Kč.
  8. Pawlisko

    Onboard kamera

    Taky mám G-senzor na maximum, autem jsem zatřepal, Chytré auto od T-mobile zaznamenalo otřesy a kamera nic. Taky celkem zklamání.
  9. Pawlisko

    Onboard kamera

    Ahoj, tak to mám asi špatnou kameru. Pokud to poznala krabička od T-mobile, což není žádný super nástroj, tak by to měla poznat i kamera. Muselo to být cuknutí.
  10. "Jenom" polámané žebra masky..... a taková blbost..... to bude demontáž nárazníku, výměna mřížky, kalibrace....nádhera....
  11. Sakra... nepředpokládám, že se postup v této věci změnil... Kolik si platil za výměnu rámečku? Ať mám představu.
  12. Pawlisko

    Onboard kamera

    Tak poté, co mi nějaká .... nacouvala do auta, přičemž mě na to upozornilo Chytré auto od T-mobile (je tam G-senzor), tak kamera nic nenatočila. G-senzor kamery nastavena na nejvyšší citlivost a nic. Za to celkem zklamání, protože kdyby byla na kameře, tak mi to fakt pomůže. Doma jsem teď třepal s kamerou abych zjistil, co se vlastně musí stát, aby kamera spustila nahrávání a je to tak na náraz tankem. Můžete někdo, kdo má 846 od MIO udělat podobný test? Jestli to je vada kamery nebo standard.
  13. Mám no.... zítra bych se měl dozvědět co vše bude potřeba pro tu výměnu. Snad to bude sranda a nebude muset dolů nárazník.
  14. Ahoj, řešil už někdo výměnu mřížky přední masky? Jde o díl SQ 5E3853653 ZD4. Někdo mi do ní nacouval a chtěl bych ji vyměnit, ale nikde jsem nenašel, jestli bude muset nárazník dolů nebo to půjde nějak "jednodušeji". Mřížka stojí 2 tisíce. Příručku na O4 jsem nenašel. Děkuji předem. PS: Znak RS je nalepený nebo nacvaknutý? Nerad bych něco urval.
×
×
  • Vytvořit nový...