Tak mam za sebou neco kolem 6 tisic km s timhle podvozek a zde jsou moje zkusenosti...
Prvnich par kilometru byl hrozny nezvyk, auto tvrde jako sutr ale na to sem si zvykl, prijemne bylo ze melo okamzite reakce na volant a samozdrejme super vzhled. Celou dobu relativne pohodicka az na par neprijemnych retarderu i cestu do chorvatska a zpet uplne bez problemu.
Pred tak 500 km mi zacalo pri dirach neco trosku cvakat od leve strany, prosel sem cely podvozek, podotykam ze s tlumici a pruzinami jsem delal uplne vse(loziska, vsechny cepy, naboje, rameno, horni ulozeni, kosti stabilizatoru,)nenasel jsem zadny problem a protoze to cvakani nebylo nic moc tak sem si rikal, ze to necham projevit az to bude poradne slyset... ovsem tento ctvrtek jsem rano vyjel a od prave! strany se pri kazde dire ozyvala hrozna kovova rana. Dost jsem se lekl ale rikal jsem si, ze treba sla do haje kost stabiku nebo horni ulozeni. Ovsem po zvednuti na zvedak a projiti auta kdy sem nic nenasel jsem se rozhodl vytahnout tlumic+ pruzinu. A ono ejhle nejhorsi obavy se naplnily. Tlumic uplne na sracku stim ze ma vuli jak do stran tak nahoru dolu i na zemi jsem byl schopny snim udelat ranku. to znamena ze tlumic je vylozene na vyhozeni. Samozdrejme sem se rozhodl ze ho pujdu reklamovat tak jsem dal na pravou stranu seriovy tlumic = hruza a pustil jsem se do leve strany abych to reklamoval jako par. Po vytazeni leve strany jsem zkusil pohnout na vuli i s timhle tlumic a ten ma pro zmenu stejny (jen jeste ne tak moc) problem. Podotykam, ze jsem zadnou diru nikde nevymetl. Suma sumarum oba tlumice jsou na vymenu po par tisic km. Necekal jsem za ty penize nejakou suprovou kvalitu ale tohle mi vyrazilo dech. Takhle zniceny tlumic si predstavuji tak po 400 tisic km (Ano az takove to melo vule). Proto se ptam jestli ma nekdo stejne zkusenosti nebo treba takovy TA-TECHNIX za ty podobne penize je lepsi popr. stejny.