-
Kryt motoru lehce od oleje
Super moc diky zdalo se mi divne ze to fouka primo do motoru.
-
Kryt motoru lehce od oleje
Ahojte moje 1.4tsi najeto 212000km a na krytu motoru nahoře lehký olejovy film po odkrytovani povlak na motoru,je tam taková trubicka ze které jde při nastartovanem motoru vzduch tak to vypadá ze to jde odtud.Je to ok nebo je nějaký problém,prikladam foto. dik R.
-
Rozvody 1.4 TSI CAXA / řetěz, napínák, přestavovač / přeskočené, výměna
Ahoj zajimavy pruzkum trhu,popravde jsem neco takoveho i cekal. Muzes dat info ktery je AS1 at vime kde jsou fer? diky R.
-
Filtr pevných částic (2.0 TDi BMM) - prosím o zhodnocení
A co na tom chces komentovat aktualni zaneseni filtru od posledni regenerace je 15,8%, nascitane zaneseni filtru 42g takze dle meho je filtr zatim v pohode pokud nezlobi neni duvod nic resit.Ta hodnota 42 je kalkulovana dle rezimu v jakem auto jezdilo takze skutecne zameseni muze byt rozdilne.
-
2.0 TDI PD 103 kW - motorový olej
Menil jsem olej ted o vikendu na moji ORS 2 PD, je tam fakt blby pristup. Vpravo nad filtrem je drzak kďe drzi plastovy kryt motoru a nejaka vedeni.Oba srouby jsem vyhodil ven a tim padej mohl tohle trochu posunout doprava a mista bylo trosku vci.Potom vysroubovat 19 golovkou plastovy uzaver olejoveho filtru.Pak trosku nervu ale dostanes ho nahoru.Ja mam filtr Mann 719/7x mozna mas ten stejny tak se ti muze stat jako mi ze vyndas filtr a zustane cast filtru dole - takova plastova tycka.Vyndat pak kombinackama.Nezapomen vymenit tesneni na krytu filtru a samozrejme obe tesneji lehce maznout olejem. Mej se R.
-
1.4 TSI - motorový olej
Já měním co rok popr. 15000km jedna vymena doma v garazi co 30000km popr 2 roky vzdy v servise s razitkem. Ted uvazuju ze dam Shell Helix Ultra 0w40 specifikace API SL/CF,ACEA A3/B4, MB 229.5/ 226.5, VW 502 00/ 505 00, Porsche Samozrejme zase na 1 rok
-
Vybíjení autobaterie
Ahojte zjistil jsem na me odtavii 2 ze vybijeni zpusobuje origo blietoth jednotka.Zatim vyreseno ze jsem odpojil jednotku vyprogramoval z gateway.Ma to uz nejake reseni napr jine zapojeni apod. Moc diky Rosta
-
Reklamace
Zdar, no nevím jestli Ti nějak nekecali - bezúdržbové žhavičky jsem teda ještě neviděl. Popravdě vím, že švagr už na O2 žhavičky měnil - sice 1.9TDi 77kW, ale to je fuk, žhavičky jsou myslím stejné. Takže bych na ty kecy v servise moc nedal - bezúdržbové žhavičky jsou nesmysl. Pravda je že motory PD jsou podstatně lepší na starty než klasické rotačky, kde o moc dřív poznáš že máš problém se žhavením. Ale na VAGU by mělo být vidět jestli je nějaký problém se žhavičkama....
-
OII FL denní svícení
Zkus se podívat třeba ... tady : http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=64&st=0&p=735entry735 Stačí trošku pohledat, mít PC, kabel, program který to umí a je to hračka
-
Servisní prohlídky
Správně by to měli zjistit když zadají tvou káru do kompu ... Možná bych se u přijímacího technika na to zeptal, jestli se může podívat na servisní akce jestli nějaká není.
-
Boční sklo u spolujezdce-výměna
Pokud jsi jen trošku šikovný a máš nářadí, tak bych si z toho hlavu nedělal. Shodit tapec, odvrtat nýty na plechu se stahovačkou, pokud je okno rozbité, tak sendáš plech i s částí rozbitého skla - případně ho stáhneš "napůl dolů, vyndáš 2 čepy co drží sklo ve stahovačce. Zpátky montáž nejdřív na sklo přiděláš čepy ze stahovačky - vnější čep vsuneš rukou, vnitřní asi nejlépe sikovkama. Určitě nedělat oba najednou - riziko poškození skla. Nasadíš okno, přilepíš ho izolačkou ať ti nesjede dolů, přinýtuješ plech ( stahovačky nech tak napůl cesty ) , pak sesuneš okno ke stahovačce a zacvakneš ho do stahovačky ( tlak směr dolů ) . Zkompletuješ zpátky tapec a hotovo. Snad jsem to popsal dobře, kdyby něco tak mě opravte.
-
Panické brždění
Pokud to máš dobře nakódované tak to fungovat musí. Blikat blinkry na palubce budou, ale počítej s tím že je to opravdu až při brutálním brždění !!! Takže to nědke pořádně rozjeď, hlavně ať za Tebou nejede nějaký strejda v klobouku ve škodě 120 ! Dupni na brzdy natvrdo a uvidíš že to začne blikat. Jakmile se pak rozjedeš, tak by blikání mělo přestat. Pokud Ti to nepojede, tak to máš blbě nakódované. Nemá FL, tak nemůžu poradit ... .
-
2.0 TDI DPF (125 kW)
Někteří zasvěcenci už to ví ... Ti kdo ne a mají ten "slavný" flash ŘJ motoru na verzi SW 2148, tak by třeba mohli zbystřit - je nová verze 4366 ( víme o ní díky Skajovi - DÍKY !!! ). Jeví se podstatně lépe, především průběh křivek výkonu vypadá už zase slibně, ne jako u 2148, kdy jsem pozoroval jakousi podivnou díru ve výkonu. Teď po flashi na 4366 v pohodě. A ještě jedna info ... podle dostupných informací a zkušeností z posledních dnů - SW 4366 není prozatím ve verzi on-line, takže pokud vám to někdo někde v servise Škoda píchne na velký VAS onlinem do MB, tak uvidí jen verzi 2148, která je už dnes stará. Takže pak sehnat na CD a flashovat to přímo z CD. RS TDI softwerům zdar
-
OII RS TDi
Možná záležícna jakou naftu jezdíš - každá má jiný obsah síry a pak více či méně zanáší filtr a ten se musí regenerovat. Taky záleží jak jezdíš jestli jen město nebo i delší trasy ... Kontrolka na maxidotu filtru se rozsvítí až je hooodně zanešený ... Regenerace probíhá bez jakéhokoliv náznaku kontrolky, tak to opravdu poznáš podle takových jevů o kterých píšeš. Vypadá to strašidelně ale podle všeho to bude ten filtr, i když co 3 dny, možná to zregeneruje jen trochu, nedoděláš celou regeneraci ( třeba zaparkuješ a vypneš motor ) a pak se to dělá častěji. Pro vyloučení nebo potvrzení by bylo fajn to někde píchnout na vag, asi ideál ve chvíli kdy to začně dělat, ale pokud ho nemáš svůj ( ten vag ) , tak se to bude těžko trefovat. Já si občas provedu vagem úplnou regenaraci a mám klid... :-)
-
OII RS TDi
A ty otáčky se zvedají pořád nebo jen občas ? Pošlubávání u tempomatu může být způsobeno právě probíhající regenerací filtru pevných částic DPF, což je normální jev. To samé může být ve městě když už je DPF hodně plný, tak to prostě zvedne otáčky aby se zvýšila teplota výfukových plynů a začal se filtr čistit ...