-
Počet příspěvků
972 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Napalm
-
Tak poměrně nedávno jsem se dozvěděl (z videa na Youtube, kde testovali právě rozjez přes LC = takže, je to neověřená informace), že Volkwageny (takže předpokládám i Škodovky) mají integrované počítadlo počtu LC od výroby auta. Toto počítadlo má max.150 cyklů LC za celou životnost auta. Pak se tato funkce deaktivuje, a je možné ji znovu aktivovat jen přímo u výrobce, po nějakém prověření stavu auta (spojka, nápravy atd.). No 150x není tada zrovna moc. A pokud koupíte ojetinu, tak nevíte, kdo s tím jak jezdil a kolik LC ještě u daného auta zbývá.... zajimavá informace 🙄 Nemáte někdo možnost tuto informaci ověřit u někoho ve Škodovce? Jestli to není jen historka z hospody 😉
-
Modelový rok se většinou měnil - od 43. týdnu dál... už to byl MR s číslem dalšího roku. Ale tady na fóru jsou větší experti, kteří znají pravidla Škodovky... 😀, takže nevím jak je to striktní... Takže ty jsi přesně na hraně změny MR... (?) Ještě mě napadá, že = moje auto je ještě před FL model, a podle fotky ty už máš FL, takže je možné že ten výfuk prostě souvisí jen FL, nic jiného na to nemá vliv Co vím určitě, tak na typ výfuku nemá vliv zda máš L&K nebo SportLine = to jsou prostě TOP výbavové pakety. A u verze supa TSI 206/200 je jen jeden motor a výfuk není ve volitelné výbavě, prostě to auto není typ prodávaný jako "sporťák" a nejsme ani u BMW (kde je přepínání klapek od řidiče) 😀 - víš jak to myslím... naopak jim jde o to, aby ten výfuk nerušil.... Já jsem zatím pro teorii, že výfuk (klapky) souvisí pouze s FL (ani typ motoru 206/200 (bez filtru/filtr) - a ani výbava na to nemá vliv)... co ostatní, sedí to na vaše vozy... ?
-
Tak mám jeden poznatek do diskuze... Já mám 200kW (MR2019), takže už máme DPF (OPF) filtr - koukal jsem pod auto a jsou ta dva filtry, vedle sebe (asi kvůli výkonu, aby to síthalo proletět ven) - a mám tam klapky výfuku - klidně dám fotku, kdo nevěří (?) 🤔 Známý má 200kW (MR2020), takže taky už DPF (OPF) filtr - a klapky tam už nemá. Výkfuk je sveden do jedné roury na každé straně (takže to už má jen dva výfuky - místo čtyřech, ve verzi když jsou klapky). Teorie o zapomenutém zadním dílu ve fabrice, který mě tam ještě dali, mě moc nesdí... (ale je to výroba listopad 2018, takže začátek MR2019) 😏 Každopádně, já jsem za klapky rád - protože jsem si je nechal, na vaše doporučení, taky otevřít - a má to o něco lepší zvuk, hlavně při městských rychlostech 👍
-
Tak jsem s tím ještě laboroval, a vyzkoušel to udělat přes rozjezd pomocí "Launch Control" . Tahle funkce se řeší v jiné části fóra, tak jsem aspoň spojil dvě mouchy jednou ranou 😀 Po "dábelském startu" z místa, při +4000ot (v režimu sport), jsem zastavil a koukl pod auto a je to k nevíře, klapky byly obě otevřené 😊 takže fungujou, super... Teď mě ještě prosím napište, jak to zkoušíte u stojícího auta, jak docílíte otevření klapek @Goauld (viz výše), na to jsem zatím nepřišel......
-
Já mám stejnou zkušenost jak píše @hamoun , schválně jsem to teď zkoušel 🙂, pokud někde při "Postupu pro spuštění LC" nastane chyba, u mě, jako u řidiče, tak je to právě málo sešlápnutá brzda. Je důležité jí opravdu sešlápnou silně, je to na levou nohu, takže člověk nemá takový cit. Pak se teprve zobrazí ta hláška o aktivaci LC a je to celé aktivní. Stačí už jen sešlápnout plyn (pravá noha) a počkat, až se motor vytočí do 4000ot a pustit brzdu.... a nastane 😮💨 Pokud brzdu nesešlápneš dost, hláška se nezobrazí a auto si tak zvaně "sedá" dolů, protože se "rveš" s motorem pod plynem - proti brzdám. Protože auto nechápe, proč chceš jet a zároveň brzdíš. Tohle je špatně, to znamená, že LC není aktivován a rozjezd se ti nepovede... takže ta hláška na Maxidotu opravdu souvisí s tím, zda se ti LC aktivoval nebo zda děláš něco špatně... tohle jsem vypozoroval. Ještě zkusím ten Kick-Down (tzn. prošlápnout plyn opravdu až na podlahu), ale příjde mě, že tohle už nemá na výsledek vliv (možná že to mačkám na maxima automaticky 🙂), pokud se ti motor vytočí do těch 4000ot, a napíše se "LC aktivní" = tak pak už jde spíše o to, udržet plný plyn po celou dobu "startu" a mít před sebou dostatek rovné a bezpečně prázdné silnice... 😁
-
Tak jsem prošel celé toto vlákno a u mě se teda klapky chovají úplně jinak. Jsou pořád obě zavřené...(?). Kontrolováno při všech možných režimech u stojícho auta (nastartované, vypnutý motor, růžné režimy, volnoběch, přídávání plynu atd.) = pořád obě zavřené 😕 Respektive jsem nepřišel na to, jak to dobře vyzkoušet u stojícího auta. Protože jak píše @Goauld (viz výše) mají se otevřít při cca +-4000 ot. a více, což bohužel nevím jak se vám povedlo nasimulovat, protože auto má z důvodu DSG omezené otáčky (při stojícím vozidle) na cca 3800-4000ot. I když dám plyn na podlahu, více z toho nedostanu (vypínat a zapínat ASR, ESP nepomáha - to fungovalo u manuálu, prostě jen max. 3800ot.) a klapky jsou pořád zavřené. A za jízdy se do výfuku fakt podívat nejde, co se tam děje s klapkama 😀. Máte někdo nápad jak to vyzkoušet? Nezdá se mě, že by se obě naráz "rozbily"... nebo nějaká zkušenost, někdo kdo máte SIII TSI 206/200kW a výfuk s klapkama? Díky za nápady.
-
Ovládání gesty? Je to sice jen hračička, ale tohle má nově BMW 7, tak nevím zda v koncernu začnou s tímhle zrovna u OIII ?
-
Na VW ČR a DE jsou poslední mapy uvedeny - podzim 2015 (ECE 2016), a dokonce to tam i takto píšou a to pro obě verze navigací. Takže VW má ECE 2016 a Škoda už ECE 2016/2017 ? Mapy jsem nestahoval, takže nevím zda jsou stejné - či ne. Buď je to jen zmatek ve značení map a nebo mají nějaký problém s aktualizacemi. Myslím celý koncern, protože mapy by měly pro všechny značky vycházet ze stejného základu. Maximálně si je každá automobilka nějak dolaďuje - a pochybuju, že by zrovna Škoda měla nějakou přednostní výhodu. Divné, vloni v tom takový zmatek nebyl.
- 677 odpovědí
-
- infotainment
- mapy
-
(a 3 více)
Označen s:
-
Vypad to pěkně... Jinak z třílitru Audi A6 TDI (zejména toho 150kW) si udělá srandu i obyč RS TDI , respektive TSI s přehledem .... Holt nadváha je nadváha...
-
Je to pochopitelné , když SIII je o třídu výše...
-
A nebylo auto spíš vytlumené ? To je pak úplně jiná muzika..... Že by změnili, vylepšili repro v novém MR se mě nezdá....
-
Obecně teď Škoda a také VW zkracují termíny dodání. OIII RS už není žádná novinka, takže už se to stáhlo do normy - do 4-5 měsíců... a samozřejmě záleží na výbavě... Jinak Clinta a pazvuky bych bral z rezervou ...ne všichni jsou perfekcionisti.... (píšu to záměrně, také mám s touto vlastností u sebe problém ) . Jinak RS je za ty peníze perfektní auto, ze vším pro a proti....
-
Myslím, že není moc lidí, kterým by se takto chtělo rozebírat nové auto (v záruce).. Hlavní vlna "bastlení" OIII čeká až u majítelů z druhé ruky ... takže tak za dva roky
-
Dobrá informace ...
-
Kapalinou G13 - 1l stojí cca 140Kč....