-
Motor 2.0 TSI 206 kW
5 let / 90 tisíc km a spotřeba 10,5L
-
Škoda Enyaq
Jako druhý auto do rodiny proč ne. Upgrade ze Superba L&K 206kW to ale není v ničem a na modrých parkovat nepotřebuju. Spotřeba při normální jízdě cca 18,6 kWh to je slušný. Uvnitř takovej mixed bag dobrejch a špatnejch věcí. Zrovna Lane Assist funguje líp ve smyslu že pozná víc čáry u silnic, nicméně ti asistuje třeba jen na začátku zatáčky, ale kdybys volant pustil tak s tebou vyjede do pole! To nevim jestli je chyba nebo záměr. Zapíná se ale vždy po nastartování - tj. u enyaqu vždy když sedneš do auta. Interier je ok, až na některý levný věci - výplně dveří. Velkej tablet ala stará A6 taky nemusí všem vyhovovat a nelze ho jako u Audi zasunout. Chybí fyzická tlačítka - něco se dá ovládat hlasem přes Lauru ale pak zase člověk musí potvrdit na tabletu. Maxi-dot má omezenější funkce než u starejch aut, nelze tam moc rollovat a sledovat jízdní data. Brzdy jsou takové nemastné neslané. Na to že auto jezdí na 21 palcových kolech je pohodlné a tiché. Nicméně od 80+ je už slyšet hluk od kol a aerodynamický hluk. spec byl za cca 1.56M
-
Motor swap za bi-tdi
Nemyslim to zle ohledně 2.0TDI má svůj smysl, stejně i končící 2.0 BiTDI kterej končí díky emisním limitům a ne díky nezájmu zákazníků, stejně tak pochopím swap třeba za desetinásobný motor roku inline 5 2.5 TFSI kterej jsem zkoušel v RS3, ale tohle že někdo podstupuje mě hlava nebere ;) Do toho skvělej přístup firmy která ti nedovolí passata ale dovolí kejkle se změnou motoru atp. I přes internetový proklamace realita ČR (vozový park, hustota dopravy) je taková že tě kromě sprintů nevypráská skoro nikdy nic pokud máš těch 200kW+
-
Motor 2.0 TSI 206 kW
Řekl bych že až na výjimky se motor nepoužívá na hodně vysoké nájezdy ročně jako TDI, takže kusy se 150k+ budou asi ještě později.
-
Motor swap za bi-tdi
Tohle je hroznej cringe, jak už vyjadřováním tak snahou místo špatnýho motoru dát jen o pár procent lepší.
-
Cenovka, výbava Octavie IV a konkurence
V Comfort režimu se s i30N Project C dá žít i na normální silnici. Spíš ten cenovej příplatek 250 tisíc a limitovaná edice z toho dělá nesmysl.
-
Superb III vs konkurence
Jasně, škodovka 2020 a 100km a Volvo 2018 a 33 tisíc. Opravdu srovnatelné.
-
Koupě ojetého SIII
Wittmann musí být snad zvyklý i na výlez z tanku. U těch panoram bacha, mně dost vrže a na nerovnostech je to hlučné. Líbí se mi spíš ten první ještě by mohl mít tu prodlouženou záruku na 5 let. Zašel bych si s VINkama do škodovky, auta už musí mít elektronickou servisní knížku.
-
SUPERB PHEV - První plug-in hybrid
Jinak tu elektromobilitu neprotlačej než dotacema. Vtipný je že se budou chudý skládat bohatejm na auta
-
Autorizovaný servis naboural auto
Měl jsem dva podobné ťukance. Jeden mojí vinou, druhý (ten na fotce) vinou jiného řidiče. Oprava obou cca 88 / 90 tisíc bez DPH. Prodejní cena se určitě sníží, nicméně je podle mě důležitá oprava v autorizáku. Osobně bych si nechal navýšit ten budget na servisy co Ti nabízejí (pokud je to nějaký tvůj domovský salón) - to jsou peníze které jim jdou do nákladů a zároveň se s nima ve fakturách dost čaruje. Navíc bych počítal s velkou slevou na tvoje další auto. Soudit se je podle mě dost trnitá cesta.
-
Jaký motor do SIII?
Mám 11/2015 a problém s DCC nemám, takže je to asi o kusu. Motor EA888 gen3 moc problémů nemá, kromě spotřeby. Já jezdim 10,5+ ale dost rychle nebo město.
- Výrobní vady a špatné zpracování Superbu III.
-
Výrobní vady a špatné zpracování Superbu III.
No musim se zastat teda toho Columbusu za 30k je to cajk, to nevim co by clovek musel rikat na SYNC2 kterej se daval do mondea/mustangu to je teprve ocistec. Taky mam auto uz skoro druhy tyden v servisu, vymena oleje + desticek (11k) a pri predani mi rika "ani vam to auto nedam, ono nebrzdi". Vinim uz prilis dlouhou konjukturu.
-
Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
Tak včera taky návštěva odborníka Ferdy25. Spokojenost, doporučuju a skvělej pokec. - start&stop off - DCC rozšířeno - zavírání kufru tlačítkem - update softu & map / nastaveno dotankování v l. - zamykání nastartovaného auta - rozsvícení řas
-
Motor 2.0 TSI 206 kW
No to aby jim poodjel to by musel mít něco pořádného a ne 370hp A hlavně prázdnou dálnici - na nový superby je nejlepší detektor.
foji
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva