BKD a BMM jsou hodne rozdilne motory ikdyz jsou oba PD. BKD byl navrzen individualne jako 2.0 a BMM je jen prevrtana 1.9. BMM je vice blbuvzdorny, a to jak po servisni strance, tak po uzivatelske strance.
Vsechno to spolu kooperuje a RJ bere hodnoty od vseho. Pokud ale vahu jen odpojite, tak RJ bude predpokladat prisun vzduchu pro maximalni vykon turba a podle toho bude, v zavislosti na plynovem pedalu, strikat palivo do valcu. Ona totiz plati umernost, ze cim vic vzduchu, tim vic vstriknuteho paliva. Ve zkratce tedy, kdyz odpojite vahu, tak to pojede lip, ale spotrebu tim nevyresite. Jina situace nastava, pokud vahu jen vymenite za zcela funkcni kus, ostatne to uz tu psal samurai.
Casto vaha zpusobuje snizeni vykonu, jako by auto nekdo zezadu zatahnul (nekonzistentni),
Pawlisko: pokud ti tohle nepomuze tak me napadly jeste zhavky, ale mam s tim zkusenost 0..