-
Letní pneumatiky
Zvažoval jsem Michelin Primacy 4 a Dunlop SP Sport Bluresponse - na doporučení kolegy jsem vybral Dunlop a zatím super - drží pěkně, jsou tiché. Bylo to hodně přemlouvání sebe sama (Michelin obouvám jako zimní na auto, a taky na motorku), ale nakonec jsem rád, že Dunlopů litovat nemusím - zvědavý jsem na km nájezd, kde Michelin většinou exceluje.
-
Dálkové ovládání
Vybití baterky se u mě projevuje tím, že přestane fungovat KESSY. Ovšem klasické dálkové ještě funguje - když k tomu dojde, popř. auto napíše Vyměňte baterii v DO (této hlášky si však ne vždy všimnu, přijde mi, že vyskakuje jen jednou), měním za baterii, kterou mám v autě. Vzhledem k tomu, že KESSY žere baterii více, a někomu nevydrží ani třeba ten celý rok, musel by měnit baterii při každém přezouvání kol, aby měl skutečně jistotu :)
-
Dálkové ovládání
Měnil jsem asi před 3/4 rokem a stále drží (KESSY) :-) Ale náhradní samozřejmě vozím v autě.
-
Dálkové ovládání
Je tam trochu odpor větší, nedrží, musíš ji tam přidržet. Ale zacvaknout krytka jde - jen při otevření bude baterka vyskakovat. (nevejde se pod tu pojistku).
-
On Board Camera - vše o kamerách (jakou vybrat, umístění, zapojení)
Většina kamer to tak má, přesto je lepší si pohrát a zapojit do pojistek. Neplandá ti pak zbytečně pořád někde kabel, navíc máš volnou zásuvku. Pokud chceš i přesto zásuvku využít, nebude to problém - v případě, že auto by vyhodnotilo, že kamera moc žere, zásuvku odpojí, aby bylo možné startovat. Kamera však nežere tolik, aby ti, pokud jezdíš pravidelně, baterku vymlátila. Kamera (většina typů) se neustále nedobíjí, nejedou přes baterii, tu mají jen jako zálohu - u mé kamery je třeba jen kondenzátor, nikoliv akumulátor. Když baterii máš nabitou, je napájena přímo ze zásuvky. Zkratu a vyhoření se také neboj, zásuvka je samozřejmě jištěna pojistkou.
-
On Board Camera - vše o kamerách (jakou vybrat, umístění, zapojení)
Clerfayt to bere jako prasárnu z důvodu, že je výrobcem zamýšleno, že vepředu jsou pouze pojistky, vzadu samotné vedení. Tento názor chápu a souhlasím s ním - na druhou stranu, tohle je neinvazivní řešení, také jsem jej využil - nemusím odmontovat kolenní airbag abych se dozadu dostal, atp. Uživatelsky určitě jednodušší varianta - ne každý má kuráž vrtat do něčeho, jako je airbag - i když nejde o fyzické odpojení.
- DSG 7 st a sportovní režim
-
Vynechává ventilátor
Telefon ze servisu - nemají díl, bude až v pondělí. Ale prý to vypadá, že nefunguje ten ventilátor, resp. nějaká jeho řídící část - Nový 5.000,- Kč no tak jsem zvědav.
-
Vynechává ventilátor
Podobný trabl řeším teď - dnes jsem hodil auto do servisu - fungují mi ventilátory vždy jen chvíli, spíš nefungují :( Snad to nebude žádná vážná vada. Včera jsem jel 300km, pršelo a celé auto zamlžené - fakt radost. Climatronic jsem úplně vypnul, protože pod spolujezdcem stále cvakalo nějaké relátko. Reset klapek nepomáhal. Až auto bude, můžu dát vědět.
-
Zvýšené volnoběžné otáčky 1.6 TDI
Dieselu trvá déle, než se ohřeje na provozní teplotu (a tedy zvládne vyhřívat interiér vozu). Proto jsou ve vzduchotechnice topná tělíska, přes která se ohřívá vzduch proudící do kabiny. Vzhledem k tomu, že výroba tepla je náročnější na odběr, tak auto si přidá otáčky, aby neždímal akumulátor :-) Ničeho se neboj, dělá mi to též. Nezávislé topení je něco jiného zase :-)
-
rozmrazování zadního okna
Já myslel, že anténa pro rádio jsou ty 2 svislé drátky
-
KESSY Bezklíčové otevírání a startování - dodělání
Moc drahá sranda - antény, ŘJ, kliky, nové klíčky...
-
Elektrické vyhrievanie predného okna
Není žádná příprava. Pokud je tlačítko, ale ne sklo, bylo měněno za nevyhřívané.
-
Zimní pneumatiky
Zakoupil jsem nové Michelin ALPIN 6 225/45 R17... Zatím asi nejtišší zimáky, které jsem měl - sice vyšly na cca 12.000,- Kč, ale Michelin věřím, že vydrží :-)
-
Žárovky H15, H8 a H7 v LED provedení
Viz schéma - spodní kontakt je zem (mínus). Na horní kontakt jde vyšší napětí (dálkové), přes prostřední pin jde nižší napětí (denní).