Přejít na obsah

jayhawk

Člen ŠKODA Klubu
  • Počet příspěvků

    385
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

1 Sledující

Návštěvy profilu

2234 zobrazení profilu

Oznámení jayhawk

  1. škoda octavia IV ceník 16.03.2023 jsem potkal ceníky nové... opět nějaké minor změny...
  2. @Ondra91 mám panoramu na své F3C MC, 2016 42tkm; ťuk ťuk nepozoruji žádné problémy- ani prasknutí, ani zatékání. roletky taky fungují, i když je fakt že je moc nepoužívám, resp vůbec. benefit toho prosvětleného auta mě baví víc (a občas na debilních semaforech na ně i skrze ni vidím a nemusím se bůh ví jak křivit)... @RichardSAna tohle se tě nikdo neptal jestli bys ji chtěl nebo nechtěl. to sklo je standardně tónované, tzn UV neprochází/redukováno na absolutní minimum. hluk neposoudím ale upřímně pochybuji- kde by se měl brát? aerodynamicky je to stejné. kamínek od před tebou jedoucího auta s největší pravděpodobností vletí do čelního skla a ne panorama střechy; a pokud se tak náááááhodou stane tak to ladí pojistka (stejně jako to čelní sklo). řešit "tohle v autě nechci je to navíc, může se to pokazit/může se tomu něco stát" je v dnešním době nesmysl, pokazit se může hodně věcí (viz o4), a jestli ti na střechu něco spadne bude škoda jak na klasické plné plechové, tak na skleněné panoramě...
  3. strana 2, Škodovácký odborář 08/23 jestli výroba nových jede 1240 aut denně, navíc jak ani neplánují teď do nejbližší budoucnosti nějakou redukci směn; s tím jak celkem poctivě změnili ceník (a konečně je opraven o některé duality/nepřesnosti co zbyly z 26.1.) oIV ceník 1.3.23 to vypadá že (možná, ťuk ťuk) by se celkově mohly dodací doby zkrátit... (všiml jsem si že pro Enyaq (minimálně ten RS) vrátili i tepelné čerpadlo, ale to nepatří sem do oIV)...
  4. tak jsem našel nové ceníky na octavii, viz Škoda Octavia ceník 1.3.23
  5. německý konfigurátor taky nechá seskládat O4RS, v TDI4x4 (C8YA7CRA) cca 1,4M kč v přepočtu... do 06.02. mělo Slovensko též více možností individualizace (včetně RS challenge paketu), teď je též ořezané, třeba i o 19ky kola, jen s TSI, za 1,1M v přepočtu (C8YA7YPU)... mám za to že se ceníky předělávají postupně dle trhů... (vtipné mi přijde že na svk/v ger je stále dostupná F4 s 50l nádrží, kdežto v cz zarytě ne a ne)... litva má aktuálně konfigurátor nedostupný, cca 10 dní od 06.02. byl nedostupný slovenský; a ten lotyšský konfigurátor- mají v podstatě jen RS a Style, další stupně nic; RSko jen s TSI a teoretickou top výbavou je za 1,17M- i když je poskládaná jinak- co je jinde standard je tady příplatek a něco není vůbec, (C8YA7VAQ)...
  6. jayhawk

    Řazení zpátečky

    V návaznosti na Martaba a jeho pdf týkající se obtíží při řazení zpátečky. "Našel" jsem instrukce podle čeho mají technici posuzovat funkčnost/ nefunkčnost, viz odkaz. Pracovní návod k posouzení obtíží při řazení zpátečky u převodovky MQ200
  7. pokud to někomu pomůže, excel výběr ceníku Fabie MY2019 (zákl ceny výbav + pakety, bez příplatků)
  8. podařil se mi dohledat workshop manual pro Škodu Superb III z 6.2016. (cca 265MB, 4211str) škoda superb 3 workshop manual (pokud tu již je/ vkládám do špatného tématu, prosím moderátora o smazání/ editaci :-))
  9. jayhawk

    SmartGate

    zsladky: když tak čtu "škoda aplikace/infotainment"... jméno Černohorský, nepadlo někde?...
  10. Eric_: hledat umíme, stahovat umíme... problém je v tom, že tohle konkrétní TPI řeší něco trochu jiného než popisuju já... ale tohle je offtopic...
  11. tys měnil plyn pedál v rámci jaké akce TPI? v porsche se k tomu zatím staví negativně ve smyslu "projevuje se byť v menším měřítku i u aut co tu máme/ předváděček, tj. je to vlastnost"...
  12. čím mě moje fábka naštvala? poslední dobou nejvíc plynový pedál... reaguje se zpožděním, až když ho našlápnu o cca 5+mm, je to otravné když popojíždím v koloně (ředit to o to více spojkou), nebo když pustím plyn a chci doplachtit motorem... ze začátku jsem si toho moc nevšiml, postupem času mě přijde že se to o něco horší, což ale je trochu divné protože plyn by měl být elektronický... sice jsem zachytil TPičko o zadrhávajícím pedálu plynu, ale to nejspíš není tenhle případ... někdo s podobným poznatkem? projel jsem se i s předváděčkou jak s cca 600km, tak s cca 14tkm, obě dvě podobně, jen s rozdílnou intentizou (jedna víc, jedna míň)...
  13. ""legomaniak: 1.2 TSI 66kW 180-190 drží kopec nekopec"" tu fotku "200km/h" bych viděl jako z kopce dolů s rozběhem... a 180/190km/h kopec/nekopec, když si vezmu zpřevodování, charakteristiku motoru, odpor pneu/povrchu vozovky, odpor karoserie/vzduchu... no, NE. 1.2TSI 66kW, 180km/h- 4300ot/min; 190km/h- 4525ot/min... tzn mezi 150-140Nm/ 62-66kW... no, NE.
  14. markus112: některé otázky bych formuloval jinak (blíže specifikovat), ale máš to vyplněné :-) pokud ještě někdy zavítáš na tohle forum, rád bych znal výsledek :-)
×
×
  • Vytvořit nový...