Abych to trošku osvětlil. Koupil jsem si ji teď nedávno protože mi umřela moje Okta 1,9 TDI 66 z roku 1999. Jenže jsem ji koupil s již přehrátým softem kvůli diselgate. Nelíbí se mi na ní regenerace filtru která s tímto softem probíhá každých 150 Km . Kroutící moment asi taky nebude úplně to pravé ořechové, už se mi jednou stalo že jsem při rozjezdu na křižovatce chcípl :-( a na to u nafty opravdu nejsem zvyklý. Nejsem žádný začátečník, jezdím od svých osmnácti a je mi mimochodem 54 , takže ten čip ani nepotřebuji kvůli blbnutí, to už mě přešlo, ale nějakou rezervu člověk potřebuje na předjíždění. Deset tisíc za čip je opravdu hodně, na druhou stranu mám dát "nalejvákům" čtyři nebo šest tisíc za zničení motoru ? To si radši našetřím a investuji do někoho kdo opravdu umí. A co se týká nějaké záruky tak to neřeším . Auto nemá servisku a dohadovat se ve škodovce nebudu. Každopádně děkuji všem kdo poradí a poradily.