Přejít na obsah

kirameku

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

961 zobrazení profilu

Oznámení kirameku

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

6

Popularita

  1. Ja mel stesti, ze to nyni jiz neni uplne neznamy problem. A navic v AS, kde jsem auto kupoval a servisuji, jsou celkem rozumni lide a je s nimi domluva. Kazdopadne i toto forum pomohlo, neb clovek alespon vedel, co by to mohlo byt. Takze dekuji.
  2. Takze potvrzeno servisem. Prusak oleje a spojka se bude menit na zaruku. Pristup servisu byl velmi solidni.
  3. Tak naprosto stejny problem jsem zacal pozorovat na mem aute. Najeto neco kolem 27tisic kilometru a za urcitych okolnosti vidim narust otacek a pak jejich pokles. (pri akceleraci vetsinou do kopce) Presne jak uvadi a natocil zafl. Auto vyrobeno 07/2016. 1.2 TSI 66kW. Nejezdim s tim tak, ze bych odrovnal spojku po 27tisicich km. Takze to vezu do servisu. Uvidim, co reknou. Ale podle chovani a podle toho, co tu ctu, tak by to mohl byt stejny problem a snad to vezmou na reklamaci. Nevite, zda na to bylo nejake TPI? At uz vada materialu spojky nebo prusak oleje do spojky?
  4. Ano, vymena je jedna z moznosti, bohuzel se k tomu ted nedostanu. Nakonec jsem jen dolil tak 4deci 5w30 ("skodovackeho" oleje) (postupne, neb jsem mel trochu strach, abych tam toho nedolil) a olej je plus minus v polovice mezy ryskami. Takze za tech 14k km si to vzalo asi tak pul litru.
  5. Motorizace 1.2TSi 66kW, prodlouzeny interval. Ted po 13500km je olej malinko nad spodni ryskou, takze asi budu muset dolit predpokladam tak dve deci nejakeho VW 504.00. Bohuzel nevim, jaky presne tam je z vyroby (zda 5w-30, ci 0w-30). Byl by problem v pripade, ze puvodni napln je 5w-30, pokud by se dolily dve deci 0w-30? Podle informaci, ktere jsem nasel, by to problem byt nemel, neb ty oleje (pokud vyhovuji dane specifikaci) by mely byt misitelne.
  6. Tak jsem to schvalne zkusil. Mam MR2017 (vyroba nekdy konec cervna zacatek cervence 2016) a ŠS se zda funguje (neni to nejaky velky rozdil a asi zalezi i na typu skladby, ale po prepnuti se podani zmeni). Stejne tak se podani trochu zmeni po zapnuti virtualniho subwooferu. Je pravda, ze fader mam nastaveny defaultne na stred. Pokud s tim zacnu hybat, tak se to cele rozhodi a moc se to poslouchat neda. (bolero; HW: H30; SW: 0353; Cislo zarizeni: 5Q0035819B; Codec medii: 3101.0.0.9)
  7. @vasnivykolista Vypada to celkem pekne a odvazne. Na strechu pak jeste kolo s cervenymi plasti a bude to dokonale. Sam bych si to asi nedal, preci jen v sobe mam trochu konzervatismu a zrovna na sidlisti bych si nebyl moc jist, neb by to celkem dost vycnivalo, ale ta kombinace je vazne zajimava.
  8. Pravda. Pojisteni na cokoli (i na pokuty) je jedna vec (a kazdy se muze rozhodnout, zda se pojisti, ci nokoli). Toto je naprosto v poradku a pokud existuje nekdo, kdo takove pojisteni nabizi, tak proc ne. Druha vec je, jak pak takove pojisteni funguje. A tady uz se nemohu zbavit dojmu, ze to probiha formou vykrouceni se hlednani ruznych klicek. Osobne bych vsak do toho nesel, neb s takovou praktikou nesouhlasim (i kdyz uznavam, ze to muze usetrit spoustu casu). Ono je to problematicke. Prave to, ze se sposta lidi snazi nejak vykroutit, je jednim ze spoustecu toho, jak pak ruzne instituce jednaji. Ano, je pravda, ze 10centimetru na zlute care je celkem bezvyznamne. Ale na druhou stranu i takova blbost pak rika, jak moc je clovek ochotny respektovat urcita pravidla (stani na zakazu zastaveni, vjezd do zakazu vjezdu, +10km/h a proc ne vice v obci vecer a proc ne rovnou pres den, cervena, vzdyt tam pred chvilkou nebyla, ...). Kazdopadne to uz je trochu mimo tema.
  9. Proste klasika. Misto toho, aby se k tomu clovek postavil celem a za svou chybu nesl nasledek, tak se z toho snazi vsemozne vykroutit. Pak to tu ma nejak vypadat.
  10. kirameku

    Dodací lhůta

    Mozna dodavatel jen optimalizoval a zefektivnoval vyrobni proces (jak moderni v soucasne dobe). Dva svary jsou levnejsi nez ctyri ;). Zajimalo by me, zda lze nejak zjistit, ze vyrobene auto bylo touto vadou postizeno a opravovano.
  11. Vcera me to docela vylekalo (neb jsem ten piktogram videl poprve nazivo). Prazdna celkem rovna silnice (normalni okreska), ale zadna extremni rychlost. V dohledu zadne auto a ani zadna prekazka (typu cedule ci koleje). A z niceho nic se objevil piktogram a zvukovy signal. Do brzdy to nesahlo (zacal jsem sam trochu pribrzdovat, neb jsem se lekl, ze snad je neco s autem, jak me to prekvapilo). Nevim, co to mohlo chytit, ci zda to muze nejak reagovat na okolni porost. No uvidim, zda se to jeste nekdy objevi, ci zda to bylo nejake nahodne zablbnuti.
  12. Ale tady prece neni potreba zadna vyjimka. Pokud ma dil homologaci a pro nektere veci i zapsan v technickem prukazu, pak prece nemuze byt problem s STK. Pokud ma dil, ktery sice ma homologaci a je pro nej podminka zapsani v tech prukazu (napr. rafky, pneu), tak je to o lenosti dotycneho. Staci se postarat o zapis do techickeho prukazu. Pokud dil homologaci nema a tudiz nesplnuje podminky stanovene vyhlaskou/zakonem, tak pak takove auto nepatri na verejne komunikace. Majitel si s nim muze jezdit na dvorku nebo nekde na okruhu. Nikdo nezpochybnuje, ze nektera auta po tuningu jsou v dobrem stavu. Ale nektera na silnici proste nepatri, neb proste nevyhovuji (nehomologovane svetla, prilis zatmavena skla). Takovy ridic nemusi mit problem jen na STK. Nybrz i v pripade havarie, kdy pojistovna muze odmitnout plneni, neb auto nevyhovovalo predpisum. Takze i pri tuningu to chce pouzivat hlavu.
×
×
  • Vytvořit nový...