Publikováno Prosinec 23, 201014 r Zdravím, asi to zní docela blbě, ale nemůžeme přijít na to, jak sundat ten plastovej kryt motoru. U fabie 1.2 12V to nijak nedrží a je to nastrčený jen na (asi 4) "silikonovejch výstupkách". U 40kW fabky, s tím ale lomcujeme ze strany na stranu, nahorou dolu, koukali sme všude možně po šroubech apod. a za boha se tam nemůžem dostat. Ani pod znakem sme žádný šroubky neviděli (ten znak se podařilo jednomu kolemjdoucímu chytrákovy ulomit). Poradíte prosím jak na to?
Prosinec 23, 201014 r kryt motoru který je zároveň vzduchovým filtrem tam drží na čtyřech bodech jen přes gumové členy, žádné šrouby tam nejsou stačí zabrat směrem nahoru a jde to po sundani to uvidis nektere ty gumy ti zustanou na krytu jine na motoru das je vsechny zpatky na kryt(filtr) a nasadis po udrzbe zpet a v mistech uchytu zatlacis az to skoci zpet na misto
Prosinec 24, 201014 r Hlavne to nedemontuj ked auto stoji a je -10°C ja som tak demontoval a ulomil som jeden drziak. Radsej auto zahrej a potom demontuj... Ja tie uchyty na motore radsej mazem aby sa mi taky problem uz nenaskytol.
Leden 16, 201114 r Servus, pridam sa. Pri volnobehu mi klepe ten kryt. premyslal som ho tam nejak ukotvit, je mozne ze mam jednu nozicku ulomenu. akonahle slapnem na plyn otacky su vyssie kmitocty tiez tak klepanie ustane respektive ho prehlusi motor. nemate niekto foto ako su umiestnene tie nozicky?
Leden 16, 201114 r Nejsem si tim uplne jist, ale myslim, ze 40kW verze nema tu stribrnou okrasnou desticku jako ma 12V, ma jen cerny plastovy kryt...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.