Přejít na obsah

Benzín v Naftě


zabiak

Doporučené příspěvky

No tak na čerpadlo vede 5 vodičů a na PIN 1 je +(od palivovýho relé) a na PIN5 - ,ostatní piny jsou na plovák a to ti bobatě pomůže rychle a bez zbytečnýho rozebírání vyčerpat nádrž..Ale to je každýho věc jesti to zvládne sám nebo se obrátí na někoho kdo tomu rozumí.Jen je to jedna z možností.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

taky zkušenost, stalo se mi asi před rokem. Natakovali mi do nafty asi 10 l benzínu, neudělal sem nic, jen sem to rozředil cca 20 l nafty. Nevím jestli to bylo správně, ale auto jezdí beze změny (1999 81kw )...

No tak samozřejmě moc dobře to není 10l je už celkem hodně únosná hranice by měla být zhruba 1/10 takže na plnou nádrž max 5l benzínu ještě že tyhle motory tolik vydrží nejnáchylnější na benzín je v prvé řadě čerpadlo které je mazané naftou dále pak vstřiky kterým benzín také moc nesvědčí a v neposlední řadě píst a motor celkově jelikož může docházet k detonačnímu hoření měl jsi štěstí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravim chlapi,

vzdy som o tomto probleme len cital a myslel som si ze sa mi to asi nestane a ze sa to stava asi len blondinkam.

Staci ze sa ponahlate a je to tam. Do 2.0 TDI CR DPF som nalial 52l benzinu! tazke tam ostalo par litrov nafty. Nastartoval som a odisiel z benzinky po 800m zacalo auto skubat ked skublo po 2-3 krat tak ma napadlo ze som tam asi nalial co nemal okamzite som vypol motor a siel cuchnut k nadrzi, samozrejme tam bol benzin. Auto som nechal odtiahnut do servisu a cakam co s nim bude. Tie vase pribehy o par litroch bezninu v nadrzi su porti tym monjim 52l skoro nic. Modlim sa aby to prezilo co ma ale chlapik v servise sa hodne mracil ked som mu povedal aky je tam pomer benzinu a nafty. Ked budem mat info dam vediet.

EDIT:

Zdravim tak uz mam vysledok zo servisu, benzin odcerpali kde to bolo mozne vymenili palivovy filter a naplnili system naftou. Kupodivu motor bezi uplne v pohode akurat sa mam do servisu vratit cca po 1000 km na kontrolu palivoveho filtru ci sa v nom nebudu objavovat kovove castice ako dokaz ze je v systeme nieco opotrebovavane - odierane. Som zatial milo prekvapeny ze to vypada na prezitie benzinovej katastrofy ale este sa uvidi!

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nech to v kanystru a na jaře to nabídni nějakým morkářům co lítaj na dvoutaktech nebo to nabídni v bazaru třeba někdo bude mít zájem.Případně přidej do toho olej pro dvoutakty a přidej vždy pár litrů do nádrže nafťáka tak 5L max na plnou nádrž taky to sežere bez poškození.Takhle jsem krmil peugeota a nikdy v zimě nezamrzla nafta a chytal na škrtnutí.I OII 2.0 tdi neprotestovala a chutnalo jí to do doby kdy jsem začal přidávat VIF.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...