Přejít na obsah

Modelový rok 2012


DavidSK

Doporučené příspěvky

nevim, jestli bude platit výjimka pro skladová vozidla. i kdyby ne, předpokládám, že v květnu je doba tak akorát na zavedení.

bohužel, pokud jede někdo 3km do práce a 3km z práce, barroso mu do auta nacpe stabilizaci. ještě větší chuťovka budou "pneumatiky se sníženým valivým odporem". na jedné straně se zavede ESP, na druhé pneumatiky, které v rámci ekofašistické propagandy tak trochu nebrzdíjou..

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Octavia - Amundsen Plus s mapama z vyroby (stredni a zapad Evropy, stred a vychod Evropy), moznost prijmu DAB, 1.4TSI Greenline, barva modra Lavova a seda Platin, dalkove ovladani nezavisleho topeni

Superb - jak uz padlo ventilovane sedacky, priprava na dvd prehravac, moznost prijmu DAB, nove barvy modra Lavova, zelena Malachit, nova 17 kola Laurel a Luxony z prislusenstvi do normalni vyroby

Fabia RS - po vzoru Monte Carla bude mozne volit cerne podbarveni svetel, mlhovek a listy chladice

Fabia a Roomster - green tec pro silnejsi HTP a TSI, pro Scout moznost LED denniho sviceni, Fabia i Roomster dostanou modrou Lavovou, Roomster hnedou Mato z Yetiho, zelenou Malachit a Fabia dostane taky sedou Platin

Yeti - dvojbarevné lakování, nova kola Nevis 16 palcu, opticky paket Reef s dvoubarevnejma kolama, nosicem a listama, nova barva zelena Malachit a modra Lavova, na prani stolky na zadnich stranach prednich sedadel, zcela sklopne sedadlo spolujezdce, dalkove ovladani nezavisleho topeni, sklapeni zrcatek a stejne jako ostatni Amundsen plus, DAB...

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sedacky v superbu muzou byt zajimave, ale s amundsenem plus prichazi novy problem s kopirovanim map. Mapy se daji do amundsena nahrat pouze ze zakoupene SD karty a po vlozeni do jednoho pristroje ji uz nelze pouzit v jinem. Snad to bude mit vliv na snizeni kradezi navigaci, kdyz mapy nebudou dostupne na netu. Jenze pri tech jejich cenach si je zase nikdo nebude chtit koupit ... Tak si radeji koupi Columbuse (mimo Skodovku) a kradeze akorat stoupnou :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, já čekám na další generaci číňanů. Už se jim podařilo udělat počítač velikosti Bolera, normálně to má XP plochu... případně pak kombinace DVD přehrávače s navigací, tunerem, bluetooth, pamětí na 6xCD atd. Na začátku nic moc, ale teď už to začíná vypadat slibně.

Mimochodem, pokud sem něco nepříhlíd, tak o LK zatím ani slovo.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cinani jdou porad dopredu. Ted jsem se dival na nejake tablety. Bezi tam bud WinXP nebo Vista, takze nacpat to do mnohem vetsiho bolera ci necoho takoveho urcite neni problem. Jen mi tam vadi docela slaby procesor N450 popr. N455.

Dokud tam nezacnou davat nejake dvoujadro, tak to zatim nema smysl. Mozna v tech navigacich maji lepsi HW, protoze tam je vice mista. Ale prece jenom koncernove navigace jsou lepsi skoro ve vsem az na navigacni SW :lol::'>

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

nevim, jestli bude platit výjimka pro skladová vozidla. i kdyby ne, předpokládám, že v květnu je doba tak akorát na zavedení.

bohužel, pokud jede někdo 3km do práce a 3km z práce, barroso mu do auta nacpe stabilizaci. ještě větší chuťovka budou "pneumatiky se sníženým valivým odporem". na jedné straně se zavede ESP, na druhé pneumatiky, které v rámci ekofašistické propagandy tak trochu nebrzdíjou..

Bojlere,. nic ve zlém,. ale přijde mi, že si trošku protiřečíš, pokud si dobře pamatuju, tak vždycky jsi tu na fóru kritizoval, že u nás si lidi do auta radši přikoupí například litá kola než by investovali do ESP a jiných bezpečnostních prvků (s čímž naprosto souhladím, že je to špatně),. ale teď když to bude ve všech autech povinně, tak to vadí. Já myslím, že je to správný krok, i tomu co pojede ty tři kilometry se to někdy může hodit (takových moc nebude, co pojedou jen tři kilometry)

K těm pneumatikám se vyjádřit nemůžu, protože to momentálně teď moc nesleduju a k té problematice nemám žádné informace

Editováno: , autor: HjM
  • Pozitivní 2
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

celá věc má několik různých rovin:

1. rovina peněz

2. rovina preferencí

3. rovina přizpůsobení a diktátu

4. a možná ještě nějaký další, na který sem nepřišel

1. nařízením povinné instalace nedojde k tomu, že zákazník dostane víc za stejnou cenu. když si vydělíš zisk běžných automobilek (pokud nějaký vůbec je) počtem prodaných aut, je jasné, že se přidání ESP musí projevit v nějakém ubrání na méně viditelném místě nebo dojde k určitému zvýšení ceny. jiná cesta prostě není. takže můžeme na jedné straně zvýšit bezpečí aut, ale na druhé straně snížíme počet prodaných aut buď jejich vyšší cenou a nebo třeba vědomím jejich snížené kvality.

2. v rodině máme všechna auta vybavená ESP. to jenom na úvod k tomu, že ESP považuju za super věc. jenže pro spoustu lidí jde vzhledem k přínosům o extrémní luxus a nemají tak příjemný rozpočet. stačí auto o 3000Kč dražší nebo oprava něčeho ošulenýho a už si spousta lidí místo toho nemůže koupit třeba kvalitní sadu pneumatik. a k čemu ti je ESP, když jezdíš na nekvalitních sračkách. když jsme u zdraví, spoustě lidí by třeba mnohem víc prospěla ortopedická matrace, ozdravný pobyt nebo cokoli podobnýho. samozřejmě v průměru.

3. plošné a vynucené zavedení ESP v žádném případě nezachrání životy. lidi se akorát přizpůsobí a posune se jejich hranice kam až zajdou. ESP je přínosné pouze za předpokladu, že člověk nemění svoje návyky. tak tomu bylo u bezpečnostních pásů, u helem, železničních přejezdů a čehokoli jiného. zrovna pásy jsou ukázkovým případem, kdy došlo k nárůstu obětí z jednoduchého důvodu - lidi se začali cítit bezpečně a tak začali také jezdit rychleji.. navíc, podle mojeho názoru maoista barroso neví a ani nemá zájem na tom, jaké máme já nebo ty preference a co je pro nás dobré.

Editováno: , autor: bojler
  • Pozitivní 2
  • Negativní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler:

1. s tím částečně souhlasím, ovšem to se děje i bez toho, aniž by někdo nařizoval povinné ESP a podobně..

2. nejde srovnávat ortopedickou matraci a ESP, u ESP nejde jenom o zdraví, ale může jít v krajních případech až o život, a to nejen u té jedné konkrétní osoby, ale ostatních účastníků provozu

3. to už bohužel závisí na lidském faktoru,. ale nemyslím si, že by to nějak dramaticky změnilo situaci, spousta lidí možná ani neví, co to ESP je a vůbec nezaregistruje, že tam něco takového mají

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechápu, jak to můžou zavýct jako povinnou položku, když je to v mnoha případech úplně na nic a zbytečně to komplikuje život. Řídil jsem už tak 100 druhů aut různých značek, na silnici, na okruhu, všude možně a když je člověk zvyklej na auto bez ESP (např. v zimě) a sedne do auta s ESP, tak se akorát málem zabije. Někteří lidé už mají naučeno, co mají dělat v případě smyku, ztrátě adheze, nedotáčivosti, přetáčivosti, atd.., a když jim v tom do toho začne kecat nějakej systém, kterej nic neřeší, tak se akorát vybouraj, nebo hůř - zabijou.

V mém případě, kdy jsem řídil v zimě na okruhu např. hondu S2000, se kterou bylo všechno jedna radost a potom jsem sedl do BMW 535d xD na stejném okruhu, tak jsem skončil v prvním mantinelu a to právě kvůli ESP. Fakt to nikdy nepochopim, jak nějaký papaláši tam nahoře můžou kecat do toho, co bude a co nebude povinný? Přece je na každým, co od toho auta čeká a co s ním chce dělat. Pro nějakýho starýho dědu na venkov dobrý, ale co když si někdo bude chtít koupit nějaký auto na denní ježdění i pro zábavu? Bude mu do toho kecat ESP, tak ho odpojí/odskřípne. Když ho chytnou policajti, dostane za to pokutu? Když sou pokuty za pásy, tak by logicky měly bejt pokuty i za to, že někdo jezdí s vyplým ESP. To jako budou měšťáci chodit s diagnostikou a logovat auta? Opravdu tuhle dobu nechápu....

  • Pozitivní 2
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chcel by som vidiet nejaku serioznu statistiku o vplyve bez. pasov na zvysenu nehodovost. To si snad robis srandu.

Jestli chceš něco vidět (vědět), zkus si v googlu nacvakat něco o tzv. Peltzmanově efektu. Ten pán se tím proslavil, je to všeobecně akceptovaná teorie, která byla mnohokrát prokázaná i v dalších obměnách. Pásy jsou tím nejznámějším případem. Ještě malá poznámka, protože už v té první větě míchaš dvě věci dohromady. Nejde primárně ani tak o nehodovost, ale o následky.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler:

1. s tím částečně souhlasím, ovšem to se děje i bez toho, aniž by někdo nařizoval povinné ESP a podobně..

2. nejde srovnávat ortopedickou matraci a ESP, u ESP nejde jenom o zdraví, ale může jít v krajních případech až o život, a to nejen u té jedné konkrétní osoby, ale ostatních účastníků provozu

3. to už bohužel závisí na lidském faktoru,. ale nemyslím si, že by to nějak dramaticky změnilo situaci, spousta lidí možná ani neví, co to ESP je a vůbec nezaregistruje, že tam něco takového mají

1. to samozřejmě i bez toho, ale celkově tomu vynucená montáž prospěje

2. chápu kam míříš. zkusím to z jiné strany - společnost taky dopravu nezavrhla kvůli tomu, že každý den umírají na silnicích lidi. jejím zrušením by mrtví ihned ubyli, ale celkově by se to asi nikomu nelíbilo

3. jak jsem napsal výš - aniž by si to uvědomovali, děje se to tak.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...